Wijzigen terugvlucht British Airways

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:43

Als je een vluchtnummer en reservatienummer van je BA vluchten naar huis hebt, dan kunnen ze het wel degelijk voor je regelen, zoals Katja zegt.

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 13:43

Katja schreef:
Was ik nog maar jong :+

Ik weet niet of je hiermee op mij doelt maar ik ben zelfs ouder dan jij en gewoonweg niet avontuurlijk. Nooit geweest en zal het ook nooit worden. Fijn dat het jou allemaal goed afgaat in Buenos Aires en je zo stoer bent maar niet iedereen is nu eenmaal hetzelfde. Ik heb respect voor jou maar zou een piepklein beetje begrip en een goede tip i.p.v. hoe jij het zou doen ook wel weten te waarderen.

Yinnar schreef:
Yasmine schreef:
Als je een vluchtnummer en reservatienummer van je BA vluchten naar huis hebt, dan kunnen ze het wel degelijk voor je regelen, zoals Katja zegt.


Is al gebeurd maar ik werd doorverwezen naar vliegwinkel.nl.

Yinnar schreef:
Iris82 schreef:
Je verlies pakken en naar huis gaan. Echt je bent nooit te oud om het avontuur aan te gaan maar als jij je kennelijk wel zo ziet dan houdt het gauw op denk ik.


Dat was toch ook de bedoeling? Lees de openingspost. Ik zie het echter niet als verlies. Eerder als een bevrijding. Nogmaals niet iedereen is hetzelfde. Probeer het eens van twee kanten te zien.
Laatst bijgewerkt door Nadia op 02-01-14 20:40, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:50

Dan zou ik gewoon nog een keer proberen bellen zonder te vermelden dat je het ergens anders hebt geboekt. Gewoon zeggen "ik vlieg op X om Xu met vluchtnummer XXX en wil dat veranderen naar X om Xu".

Warboel
Berichten: 14682
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:51

TS, kan je niet vragen of je die laatste weken bij die vriendin op de ranch door kan brengen? Desnoods voor een kleine bijdrage, of misschien wat meehelpen ofzo? Of misschien wil zij met je naar de Grand Canyon of andere leuke dingen doen?
Sterkte in ieder geval! Vind het heel naar voor je. :(:) Kijk je er zo lang naar uit (denk ik) en dan valt het zo tegen.

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:55

TS, ik ga allereerst mee met de meningen dat je wat uit je slachtofferrol moet kruipen. Dat vindt je misschien een k utopmerking zoals je zegt, maar is wel waarheid en die is nu eenmaal niet altijd leuk om te horen.

MAAR.....

Denk eens na, je zit daar alleen, dus ja je kunt het wel!!
Niet te snel denken dus dat je het niet kan of je te oud bent (hoe jong ben je eigenlijk;-)?. Je bent er toch, da's toch juist hartstikke super!

En ja ik bekijk het van twee kanten, ben twee maal een maand alleen naar Amerika geweest, alleen was dat in California en ja ook bij mensen in huis. Heerlijke tijd gehad en als ik maar even kan ga ik volgend jaar weer, ga je mee;-)?

Heb je anders Facebook? Voeg me maar toe, zoek ik even met je mee naar opties, lijkt je dat wat?

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:57

TS, Je kunt wel blijven roepen dat mensen zich ook in jou moeten kunnen verplaatsen, maar de mensen in dit topic kénnen jou helemaal niet.
Ze doen wat hen goed dunkt: je proberen op te vrolijken en opties bieden.
De manier waarop jij daarop reageert vind ik persoonlijk vervelender dan de goedbedoelde adviezen en pogingen die door de mensen in dit topic geopperd worden.

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 13:59

Warboel schreef:
TS, kan je niet vragen of je die laatste weken bij die vriendin op de ranch door kan brengen? Desnoods voor een kleine bijdrage, of misschien wat meehelpen ofzo? Of misschien wil zij met je naar de Grand Canyon of andere leuke dingen doen?
Sterkte in ieder geval! Vind het heel naar voor je. :(:) Kijk je er zo lang naar uit (denk ik) en dan valt het zo tegen.


Grappig dat je dit aanhaalt. Ik zat er zelf ook al aan te denken. Ze stelde zelf al voor om samen leuke dingen te doen. Degene waar ik verblijf reageerde hier wat schamper op. Leek wel wat jaloers. Ik zie haar straks en overwoog al om een geschikt moment zoeken om dit eens aan te kaarten. Het klikte erg goed tussen ons. Ze is ook Nederlandse die al vanaf 1985 in Phoenix woont. Ik twijfelde even of ik het haar wel moest vragen maar naar aanleiding van jouw post ga ik toch de stoute schoenen aantrekken. :)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:00

Als je wil reizen maar niet alleen, dan is couchsurfing misschien een optie? Dan verblijf je bij inwoners thuis en velen leiden je ook maar al te graag rond in hun stad. http://www.couchsurfing.com

Kitty1985
Berichten: 1788
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: Er gaat niets boven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:05

Yinnar schreef:
Warboel schreef:
TS, kan je niet vragen of je die laatste weken bij die vriendin op de ranch door kan brengen? Desnoods voor een kleine bijdrage, of misschien wat meehelpen ofzo? Of misschien wil zij met je naar de Grand Canyon of andere leuke dingen doen?
Sterkte in ieder geval! Vind het heel naar voor je. :(:) Kijk je er zo lang naar uit (denk ik) en dan valt het zo tegen.


Grappig dat je dit aanhaalt. Ik zat er zelf ook al aan te denken. Ze stelde zelf al voor om samen leuke dingen te doen. Degene waar ik verblijf reageerde hier wat schamper op. Leek wel wat jaloers. Ik zie haar straks en overwoog al om een geschikt moment zoeken om dit eens aan te kaarten. Het klikte erg goed tussen ons. Ze is ook Nederlandse die al vanaf 1985 in Phoenix woont. Ik twijfelde even of ik het haar wel moest vragen maar naar aanleiding van jouw post ga ik toch de stoute schoenen aantrekken. :)



Doen!!

Als ze het heeft aangeboden, dan met beide handen aannemen!!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:07

Yinnar schreef:
Katja schreef:
Was ik nog maar jong :+


Ik weet niet of je hiermee op mij doelt maar ik ben zelfs ouder dan jij en gewoonweg niet avontuurlijk. Nooit geweest en zal het ook nooit worden. Fijn dat het jou allemaal goed afgaat in Buenos Aires en je zo stoer bent maar niet iedereen is nu eenmaal hetzelfde. Ik heb respect voor jou maar zou een piepklein beetje begrip en een goede tip i.p.v. hoe jij het zou doen ook wel weten te waarderen.

De mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest.

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 14:09

Liezel1 schreef:
TS, Je kunt wel blijven roepen dat mensen zich ook in jou moeten kunnen verplaatsen, maar de mensen in dit topic kénnen jou helemaal niet.
Ze doen wat hen goed dunkt: je proberen op te vrolijken en opties bieden.
De manier waarop jij daarop reageert vind ik persoonlijk vervelender dan de goedbedoelde adviezen en pogingen die door de mensen in dit topic geopperd worden.


De enige opties die ik hoor met uiteraard enkele uitzonderingen is dat ik alleen verder moet reizen. Ik heb diverse malen aangegeven dat dit niet aan mij is besteed. Wat wil je nog meer weten over mij? Is dat niet duidelijk genoeg? Daar hoef je me toch niet verder voor te kennen? Ik word niet vrolijk van opmerkingen als kom uit je slachtofferrol en uit je comfortzone. Daar zit ik niet in en die comfortzone ben ik al zo vaak uitgekomen. Als jij mijn reacties vervelend vind reageer dan niet en blijf uit het topic. Je begrijpt er dan helemaal niets van. Eén de reacties zijn niet vervelend bedoeld, twee ik hoop dat er een reactie komt waar ik wel mee verder kan.

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 14:11

Yasmine schreef:
Als je wil reizen maar niet alleen, dan is couchsurfing misschien een optie? Dan verblijf je bij inwoners thuis en velen leiden je ook maar al te graag rond in hun stad. http://www.couchsurfing.com


Wat een leuke tip Yasmine. Nooit van gehoord maar het klinkt goed. Ik ga eens informeren. Bedankt!

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:11

@TS:
Daarom zeg ik ook, voeg me toe op facebook wat dan ook, ik kan en wil nu met je helpen zoeken. Geen probleem. Mag je best gebruik van maken hoor;-)

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:17

Oh, wat zou het fijn zijn als je op die ranch zou kunnen verblijven! Gewoon vragen hoor!!

Ik weet hoe het is om ergens in huis te zitten "opgesloten" in een vreemd land (yep, Amerika). Dan kan iedereen wel vrolijk zeggen "ga er dan alleen op uit" maar dat doe je gewoon niet... Dat was voor mij ook echt een obstakel, terwijl ik wel in mijn uppie door Boston en New York wandel. Ik zat toen in de middle of nowhere en dan ga je er echt niet alleen op uit... Ik begrijp je dus goed.
Ik hoop van harte dat je bij de vriendin mag blijven en dat jullie samen van alles kunnen gaan ondernemen. Het zou zo zonde zijn om zo weinig te zien nu je er toch bent. Anders zou ik persoonlijk inderdaad ook kijken of ik eerder terug kon... nog 14 dagen in die "hel" blijven zitten lijkt mij verschrikkelijk.

overigens, email van vliegwinkel.nl: info@vliegwinkel.nl. Heb het even opgezocht. Misschien kun je ze mailen en vragen of zij ideeën hebben al hoop ik dat het niet nodig is en je op de ranch kunt blijven. Succes!

zap

Berichten: 7230
Geregistreerd: 29-01-07

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:27

Maar bij wie zit je dan precies? Hoe ken je die persoon?

Inderdaad die vriendin opbellen en vragen of je daar mag verblijven. Zo niet, misschien weet zij wel leuke adresjes.

Coachsurfing is ook een goede. Een hostel is ook een goede optie. Juist in Amerika zijn de mensen zo gastvrij. Loop eens een plaatselijke vvv in (heb je daar ook) en vraag waar je heen kan. Via via ontmoet je echt veel mensen en mensen willen maar wat graag hun geboorteland/thuisland laten zien. Echt hoor.

Ook ik ben het wel een beetje eens met dat je je in een slachtofferrol verplaatst. Ja, je zit in een rotsituatie, maar nu al zeggen dat alleen reizen niks voor je is? Je hebt het nog niet eens geprobeerd! Doen, doen doen en erop trekken. Dán pas weet je of het iets voor je is. Dus geef jezelf een schop onder je kont en ga eerst eens proberen of het niets voor je is. Ja, het is spannend. Doodeng zelfs, maar die drempel kom je alleen over door echt iets te ondernemen.

En zeg nou zelf? Je kan toch beter ergens in een hostel/hotel zitten waar je zelf je plan kan trekken dan waar je nu zit? Slechter kan niet toch? Of je nu alleen in een kamer zit of in een hotel waar je tenminste zonder gezeur alle kanten op kan?

Ja, het is een vervelende situatie waar je in zit, maar je moet er ook zelf wat van maken. Ik ben ooit eens in Istanbul belandt bij 'bekenden' (via via via) en dat was ook niet waar ik op zat te wachten. Veel beloven, maar uiteindelijk was het schoonmaken en doen wat hij wilde zien. Ik was samen met een vriendin (anders had ik gedag gezegd en een hostel/hotel opgezocht) en hebben gewoon ons eigen plan getrokken. In de ochtend de deur uit en in de avond weer terug. Dan deden we even gezellig en hielpen we mee en gingen we naar bed. Maar we lieten ons echt niet leiden door de grillen van degene waar wij zaten. De terugreis verliep dan ook uiterst gezellig (geen woord gewisseld in een autorit van een uur). Vriendin en ik lachen er nu nog om en ja, we hebben een fantastische tijd gehad samen. Je moet er ook wel wat zelf van maken :j.

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 14:38

@ Agossie; ik denk dat jij precies begrijpt wat ik probeer uit te leggen hier. Ik zit hier echter niet nog twee weken maar zelfs drie. Mijn vertrekdatum staat vooralsnog op 10 januari. Bedankt voor het e-mail adres van vliegwinkel.nl. Ben ik nu zo scheel dat ik het niet heb kunnen vinden? Ik er ga sowieso nog eens een mailtje eraan wagen dat ik voorbereid ben.

Ik ga straks zeker vragen wat de mogelijkheden zijn om op die ranch te verblijven. Ik ben echter ook wel huiverig voor escalatie want dat gaat mijn gastvrouw natuurlijk niet leuk vinden. Ik hoop dat het allemaal losloopt. Het zijn namelijk wel vriendinnen en ik wil geen wig tussen ze drijven. Bedankt voor je post. Ik laat uiteraard weten wat het vervolg is.

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:44

@Yinnar:
Uit een eerdere reactie begreep ik dat degene waar je een leuke dag mee hebt gehad vriendin met jouw gastgezin is. Maar ook dat het haar niet vreemd overkwam toen je zei dat het niet helemaal lekker liep?
Misschien kun je met haar overleggen hoe het te brengen? Wellicht heeft ze nog tips voor je?
Of misschien brengen als zijnde jullie paar dingen samen willen doen en het dan praktischer is als je daar slaapt?

Lieset23

Berichten: 417
Geregistreerd: 01-11-10
Woonplaats: Bad Nieuweschans

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:49

Ts ik kan het heel goed voorstellen dat je nu in een waardeloze situatie zit. Gewoon overleggen met de dame van de ranch. En gewoon eerlijk zeggen dat als die mogelijkheid er is om daar te verblijven je "zit" met het feit dat je geen problemen wilt hebben tussen de beide vriendinnen.

Zou toch gaaf zijn als je daar kunt komen??

Ik ben al 53 en echt sorry geen haar op mijn hoofd die erover denkt alleen op reis te gaan. Is gewoon ook niets noppes nada voor mij. Ieder die het wel wil prima maar helaas er zijn ook mensen die het niet willen of kunnen.

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 14:49

zap schreef:
Maar bij wie zit je dan precies? Hoe ken je die persoon?

Inderdaad die vriendin opbellen en vragen of je daar mag verblijven. Zo niet, misschien weet zij wel leuke adresjes.

Coachsurfing is ook een goede. Een hostel is ook een goede optie. Juist in Amerika zijn de mensen zo gastvrij. Loop eens een plaatselijke vvv in (heb je daar ook) en vraag waar je heen kan. Via via ontmoet je echt veel mensen en mensen willen maar wat graag hun geboorteland/thuisland laten zien. Echt hoor.



Ook ik ben het wel een beetje eens met dat je je in een slachtofferrol verplaatst. Ja, je zit in een rotsituatie, maar nu al zeggen dat alleen reizen niks voor je is? Je hebt het nog niet eens geprobeerd! Doen, doen doen en erop trekken. Dán pas weet je of het iets voor je is. Dus geef jezelf een schop onder je kont en ga eerst eens proberen of het niets voor je is. Ja, het is spannend. Doodeng zelfs, maar die drempel kom je alleen over door echt iets te ondernemen.

En zeg nou zelf? Je kan toch beter ergens in een hostel/hotel zitten waar je zelf je plan kan trekken dan waar je nu zit? Slechter kan niet toch? Of je nu alleen in een kamer zit of in een hotel waar je tenminste zonder gezeur alle kanten op kan?

Ja, het is een vervelende situatie waar je in zit, maar je moet er ook zelf wat van maken. Ik ben ooit eens in Istanbul belandt bij 'bekenden' (via via via) en dat was ook niet waar ik op zat te wachten. Veel beloven, maar uiteindelijk was het schoonmaken en doen wat hij wilde zien. Ik was samen met een vriendin (anders had ik gedag gezegd en een hostel/hotel opgezocht) en hebben gewoon ons eigen plan getrokken. In de ochtend de deur uit en in de avond weer terug. Dan deden we even gezellig en hielpen we mee en gingen we naar bed. Maar we lieten ons echt niet leiden door de grillen van degene waar wij zaten. De terugreis verliep dan ook uiterst gezellig (geen woord gewisseld in een autorit van een uur). Vriendin en ik lachen er nu nog om en ja, we hebben een fantastische tijd gehad samen. Je moet er ook wel wat zelf van maken :j.


Je schrijft het al. Je was met een vriendin. Je had dus iemand om het mee te delen. Als ik met iemand was gegaan had ik hier geen topic aangemaakt voor tips. Ik heb hier verder niemand. De situatie is dus niet te vergelijken met die van jou.

Ik zit niet in de slachtofferrol anders had ik wel in een hoekje zitten huilen. Ik ben momenteel juist actief op zoek naar oplossingen die bij mij passen en hoop hier ook nog wat tips te krijgen waar ik wat mee kan. Alle bij mij passende tips zoek ik uit op internet om zo de mogelijkheden uit te vogelen. Een andere optie is een vlucht eerder terug. Ik ben er nog niet helemaal uit want ik heb al een paar opties gekregen die ik zeker verder wil onderzoeken.

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 15:08

@ risje, klopt volgens mij had ze al een idee dat het wel eens anders zou kunnen zijn dat ik me had voorgesteld. Ze vroeg me speciaal mee voor een wandeling. Eerder die dag al of ik met haar mee terug wilde rijden. (Ze heeft twee woningen, de ranch is van haar vriend en zelf heeft ze nog twee andere woningen in Phoenix) Mijn gastvrouw vond het echter maar niets dat ik met haar mee zou rijden en kapte het dan ook resoluut af. Terwijl we naar haar huis gingen om pizza te eten. Ik wilde niet moeilijk doen en zei dat ik graag een andere keer eens met haar mee wilde rijden wat ze uiteraard prima vond.

Bedankt voor je post Lieset23. Je begrip doet me goed. Je kan het denk ik ook alleen maar begrijpen als je zelf ook zo bent. We schelen niet zoveel in leeftijd. Ik zit alleen nog aan de "goede" kant van de 50. ;-)

Lieset23

Berichten: 417
Geregistreerd: 01-11-10
Woonplaats: Bad Nieuweschans

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 13:52

Tja TS leeftijd maakt dan niets uit. Je bent zo of niet.

Hoe staat het er nu voor?? Hoop dat je bij de ranchdame terecht kan en anders jammer kost wat maar zit je straks wel weer lekker thuis.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:40

Yinnar schreef:
Katja schreef:
Was ik nog maar jong :+


Ik weet niet of je hiermee op mij doelt maar ik ben zelfs ouder dan jij en gewoonweg niet avontuurlijk. Nooit geweest en zal het ook nooit worden. Fijn dat het jou allemaal goed afgaat in Buenos Aires en je zo stoer bent maar niet iedereen is nu eenmaal hetzelfde. Ik heb respect voor jou maar zou een piepklein beetje begrip en een goede tip i.p.v. hoe jij het zou doen ook wel weten te waarderen.
Nou zeg… -O-
Ik denk mee, geef je advies en begrijp heel goed hoe het is dat leg ik juist uit. En dan krijg ik zo'n reactie terug.

Zoals ik al eerder aanhaalde, ik zou BA gewoon nog een keer bellen met het verhaal. Het is niet standaard om het via hun op te lossen maar het kán wel en als je de juiste persoon aan de lijn krijgt en het goed uitlegt dan heb je kans dat het snel opgelost is.

Veel succes met wat het ook wordt, ik ga me verder terugtrekken uit dit topic want ik heb niet zoveel zin om verkeerd begrepen te worden als ik aardig probeer te doen.

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-13 17:44

@ Katja, het kwam niét aardig over eerder denigrerend dus dan is mijn reactie niet heel vreemd.

@ Lieset23, ik zit nu op de ranch. Gisteren zijn mijn koffers afgegooid en ik kan mijn vakantie hier verder vervolgen. Ik heb niets hoeven vragen. Het moment dat we aankwamen werd ik met een smoes alleen meegenomen naar de paarden en werd weer gevraagd of alles wel goed ging. Het bleek dat die mensen van de ranch zich al zorgen maakten om mij. Ze kennen degene waar ik verbleef van haver tot gort. Toen bleek dat de situatie echt onhoudbaar was werd ik gelijk uitgenodigd om de rest van de vakantie op de ranch te verblijven. Het had wel wat voeten in de aarde want hoe breng je het zonder ruzie te veroorzaken maar ook dat loste zich op. Mijn eerdere gastvrouw was wederom niet te genieten en die mensen zeiden daar wat van. We zouden een leuke dag gaan hebben met de boot op Saguaro Lake. Als dan iemand zit te sjacherijnen verpest dat behoorlijk de sfeer. Toen hier wat van werd gezegd begon ze te schreeuwen, stapte in de auto en reed weg mij daar achterlatend.

Ze is ziek heb ik begrepen van die mensen. Een mentale stoornis. Nu kan ik het gedrag plaatsen. Er is me veel duidelijk geworden. Als ik dit van te voren had geweten had ik deze reis niet in mijn uppie geboekt en met íemand gegaan.

Hoe dan ook ik zit hier nu bij zeer gastvrije en vriendelijke mensen en mijn wekker vanochtend was het gehinnik van paarden. Heerlijk toch? Eind goed al goed. *D

Mijn dank aan de mensen die met goede tips kwamen en de situatie begrepen.
Laatst bijgewerkt door Yinnar op 21-12-13 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

zap

Berichten: 7230
Geregistreerd: 29-01-07

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:47

Fijn dat je bij die vrouw zit, maar ik ben nog steeds wel heel erg benieuwd hoe je bij je eerdere gastgezin gekomen bent. Waar ken je ze van?

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-13 18:01

Ik verbleef bij iemand die op de middelbare school mijn hartsvriendin was. Ze woont al 20 jaar in Phoenix en we hebben al jaren contact via mail, Skype en sinds kort ook viber. Al jaren vraagt ze me om langs te komen maar het kwam er niet van. Of mijn vriend wilde niet of had veel optredens met zijn band of het kwam niet uit. In oktober dacht ik, ik ga wel alleen anders komt het er nooit van.