Wijzigen terugvlucht British Airways

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

troi
Berichten: 16999
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:00

Heb je een rijbewijs? Zo ja dan zou ik een auto huren en op weg gaan. Motels zijn overal en de wegen daar zijn erg goed. Het zou zo zonde zijn als je het mis zou lopen!


troi
Berichten: 16999
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 10:14

Eens met de rest. Toen ik 23 was ben ik ook in mijn uppie naar de states gevlogen voor een half jaar voor stage. Kende geen hond, ook niet de nieuwe collegas en het gastgezin waar ik bij introk. Ik had een huurauto en ben de hele staat doorgescheurd in mijn uppie (zeker de eerste 2maanden toen ik nog weinig mensen kende). Niemand die je aan je kop zeurt, je kan gaan en staan waar je wilt en als je pech hebt komt de politie je wel redden. Er kan je niks gebeuren! Motels zijn overal langs de snelweg en ze hebben altijd wel plek. Desnoods plan je voor jezelf een route met een lijstje mogelijke motels met 250mile daartussen. Dan kom je altijd wel bij 1uit aan het einde van de dag. De meeste amerikanen vinden het prachtig ls ze je accent horen dus willen zeker wel kennismaken bij wegrestaurants ed. Eenzaam ben je alleen als je jezelf opsluit, zowel fysiek als mentaal.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lgw, lissssan, Miran, Muiz, Pferdchen, SuperSuup en 85 bezoekers