Jongerenvakantie onder begleiding, iemand suggesties/tips?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MarlouHarlem

Berichten: 897
Geregistreerd: 01-02-10
Woonplaats: Breda

Jongerenvakantie onder begleiding, iemand suggesties/tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 21:37

Hoi!

Ik weet dat ik nog erg vroeg ben, maar ik ben toch al aan het rondkijken.
Ik wil in de zomervakantie met een vriendin op vakantie, het liefst naar albufeira of lloret,
maar dat gaat niet lukken omdat mijn moeder het niet goed vind dat we samen gaan (allebei ruim 17).
Dus nu ben ik aan het rondkijken voor begeleide strandvakanties, heeft iemand tips of ervaringen?
We zoeken een vakantie met toch wel als belangrijkste punten uitgaan en het strand, verder niet heel actief.
Zijn er bokkers die ook op zo'n 'zomerkamp' zijn geweest? Of weet iemand goede organisaties/sites?
Ik heb al wat rond gezocht en kom toch bij Simbo uit, maar mijn vraag is of er nog goede anderen zijn?

Groetjes,
Marlou


MarlouHarlem

Berichten: 897
Geregistreerd: 01-02-10
Woonplaats: Breda

Re: Jongerenvakantie onder begleiding, iemand suggesties/tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 22:11

Nee ik ben nog niet zonder ouders naar het buitenland geweest, wel gewoon een week met vrienden (doen we ieder jaar).
Een camping in Nederland leek ons ook wel leuk, maar we willen toch graag zon garantie en ik denk dat ivm de alcoholwet de campings in Nederland toch niet zo vol zijn als vorige jaren..

MarlouHarlem

Berichten: 897
Geregistreerd: 01-02-10
Woonplaats: Breda

Re: Jongerenvakantie onder begleiding, iemand suggesties/tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 16:36

@zonnebloem18, ik heb die site ook gezien alleen volgens mij loopt deze achter? Bovenin staat 2013 en ik kan nog nergens data vinden voor 2014..

@s1993, Ja ik heb wat rondgevraagd en hoor inderdaad dat er toch wel redelijk begeleiding is, alleen ik denk niet dat ik mijn moeder hiervan kan overtuigen helaas.


MarlouHarlem

Berichten: 897
Geregistreerd: 01-02-10
Woonplaats: Breda

Re: Jongerenvakantie onder begleiding, iemand suggesties/tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 16:45

Dat is goed om te weten!
En hoe zit het met vliegen, wordt je dan vanaf het vliegveld naar je hotel gebracht?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djinnie, Emj_23, marygoround en 83 bezoekers