Wijzigen terugvlucht British Airways

Moderators: Essie73, MirandaT, Ods, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Lisanne

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 02:32

Ik wilde enkele weken terug ook mijn vlucht omboeken, heb toen direct de luchtvaartmaatschappij gebeld.
Je kunt ook eventueel mailen naar vliegwinkel.nl en kijken wat zij voor je kunnen doen.

Ons reisbureau gaf aan dat je naar het vliegveld moet gaan om te vragen of ze het kunnen wijzigen, maar dat was nogal onhandig. Dus in 1 geval hebben we gebeld en in een ander geval het reisbureau gemaild.

Succes!

The Kings Lacorde <3

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 02:39

Oh nee dat heb ik niet. Wij hadden via een lokaal reisbureau geboekt. Misschien is er iemand in NL die voor je wilt bellen om even te informeren?

Kosten verschilt volgens mij erg per airline. Met American Airlines zou het $200 kosten en met United Airlines lag het aan de datum waarop de nieuwe vlucht zou gaan, maar dat kon ook wel aardig oplopen tot 300 euro geloof ik.

The Kings Lacorde <3

_Lisanne

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 07:46

Mocht je niemand kunnen vinden die voor je kan bellen, mag je me altijd een pb sturen :)
Ik vlieg zelf vandaag vanuit de US naar huis, vanaf donderdag ben ik weer in NL. Vind het geen probleem even voor je te bellen :)

The Kings Lacorde <3

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 18:12

Super dat je een oplossing hebt gevonden :)
Ik hoop dat je nog even echt van het land kunt genieten en mooie plekjes kunt zien. Ik ben twee dagen terug en ik zou zo op het vliegtuig weer terug stappen <3.
Maak er het beste van en geniet!

The Kings Lacorde <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie