Vrijwilliger tussen de schapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Vrijwilliger tussen de schapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 17:29

Ik ben eigenlijk wel op zoek naar een leuke plek waar ik met de lammerperiode als vrijwilliger helpen mag , paar mailtjes verder hebben ze alleen stagelopers. Echt mega balen want vindt het zo leuk , op mijn ex zorgboerderij hadden ze 70 ooien en mijn laatste jaar (dit jaar) maar 5 ooien(heb ook voor het eerst een lam op de wereld gebracht <3 ). Op het bedrijf daarvoor als dagbesteding omdat ik op school niet te houden was hadden ze 150 ooien en dat was echt leuk.

Zo weet iemand in de lammerperiode iets of iemand die nog een helpende hand zoekt in ruil voor een plekje om te slapen? , ik wil niet een jaar tussen de lammetjes missen :')


Anoniem

Re: Vrijwilliger tussen de schapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:53

Niemand?

Anoniem

Re: Vrijwilliger tussen de schapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 21:04

De wadden ben in al af gegaan , ja stagaires wel maar ordinaire vrijwilligers niet. Heb her en der ervaring dus opzich ben ik niks minder.

Anoniem

Re: Vrijwilliger tussen de schapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 22:50

Tuurlijk zijn er verwachtingen , en hard werken wordt je lekker warm van.

Jammer Jodi , geiten heb ik geen ervaring in hooguit dat ze overal overheen springen en altijd in de oliebol zitten (ergens in vast etc) :')

Anoniem

Re: Vrijwilliger tussen de schapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:45

Is wel puur stage maar ik kan het proberen!

Anoniem

Re: Vrijwilliger tussen de schapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:55

Ik was er al bang voor , maar niet geschoten is altijd mis


Anoniem

Re: Vrijwilliger tussen de schapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 15:37

Mag verder mits er slaapmogelijkheden zijn en of reisvergoeding maar slapen is makkelijker lijkt me :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eefje_Sammy, liedje89, Lielle, maaikemuis, Relserk, turtlelito en 70 bezoekers