omgeving Tilburg hotels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

omgeving Tilburg hotels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:45

na ons weekendje apeldoorn is het tijd voor volgend jaar *\o/* ik wil :') naar Animal Event (brabant) we kunnen naar landal maar OV is niet optimaal. Hotels wat duurder , en een ander landal park is duurder ;( . Iemand ideetjes voor omgeving Tilburg , Hilvarensbeek? Max van 150 PP 4 nachten en 3 dagen :)/ Wij zijn mijn moeder en ik , OV vakanties onze specaliteit *D .

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Re: omgeving Tilburg hotels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 09:29

Waarom pak je geen Bed and Breakfast :D ? Op www.bedandbreakfast.nl kun je er veel in de omgeving vinden, binnen jullie prijs :) .

Anoniem

Re: omgeving Tilburg hotels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 00:30

idd das makkelijk!

Sanco

Berichten: 1574
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 21:20

Ik was vorig jaar naar een concert in Tilburg, toen zijn we een nachtje over geweest in het wapen van tilburg... dat is ook een soort bed en breakfast, niet zo groot en luxe, maar wel een prima slaapplek en voorzieningen. Aardig personeel ook, dus ons is het wel goed bevallen, en het zat maar een paar minuutjes lopen van het centraal station. :D

Edit: €60,- per nacht voor een tweepersoonskamer, inclusief ontbijt (als dat nog steeds zo is) http://www.hetwapenvantilburg.nl
Laatst bijgewerkt door Sanco op 28-08-12 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

ais
Berichten: 797
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Omg. Dongen (Noord-Brabant)

Re: omgeving Tilburg hotels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 21:22

Hilvarenbeek is nog best duur, waarschijnlijk duurder dan Tilburg. Ik heb zelf geen ervaringen met hotels, maar een bed and breakfast is wel een goede tip!

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 21:23

Je hebt neem ik aan al op www.booking.com gekeken?
Het Bastion Hotel heeft bijvoorbeeld kamers voor 70 euro per nacht (per kamer).

xxelviraxx

Berichten: 3397
Geregistreerd: 06-12-07
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 21:28

Je hebt Hotel Brabant in Hilvarenbeek. Een budget 2 persoonskamer heb je voor 51 euro. En een standaard voor 64 euro. http://www.hotelbrabant.com

Fleurtje100
Berichten: 2700
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 21:30

Naast de locatie van animal event ligt vakantiepark beekse bergen. Moet denk ik wel lukken voor dat geld. Misschien mag je wel gratis of met een flinke korting naar animal event als je er verblijft. Bed en breakfast lijkt me verder ook geschikt bij een boerderijtje in Hilvarenbeek ofzo. Ik heb mijn hele leven in Tilburg gewoond en zou daar niks weten wat leuk en goedkoop is, niet echt een hotel of weekendje weg stad naar mijn idee.

ais
Berichten: 797
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Omg. Dongen (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 08:34

xxelviraxx schreef:
Je hebt Hotel Brabant in Hilvarenbeek. Een budget 2 persoonskamer heb je voor 51 euro. En een standaard voor 64 euro. http://www.hotelbrabant.com

Deze kamers zijn wel exl ontbijt (à 8,50 p.p.)