Bed en brochje voor ruiter en paard.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Bed en brochje voor ruiter en paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:50

Brochje? := Is dat een lokale term? :D

Als ik jou was zou ik een beetje op het net gaan zoeken naar wat vergelijkbare accomodaties vragen qua prijs. Je hebt verschillende opties:

Mensen: per persoon per nacht? Of gewoon het hele appartement verhuren per week of midweek.
Paarden: per paard per week/nacht en dan verschil tussen 'stal/weide of snachts op stal overdag weide'. Je kunt ook nog een all-in prijs maken voor appartement + 1 paard. Dan ook nog de vraag: inclusief stalbodembedekking, ruwvoer, hardvoer of niet?
Je kunt zo alle kanten op met je prijsbepaling.

Als er bijvoorbeeld ergens in de buurt een groot concours/wedstrijd georganiseerd wordt kun je daar misschien een arrangement op afstemmen :-)

Ik heb zelf nog nooit zoiets geboekt, maar ik ken diverse mensen die dat regelmatig doen op de Veluwe of in Drenthe. Voor hun zijn de buitenrijmogelijkheden doorslaggevend.



Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Bed en brochje voor ruiter en paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 14:05

Bed en Boks vind ik ook wel leuk bedacht :-)

Qua prijs, als je pppn gaat dan is inderdaad een euro of 30 heel redelijk. Dan kun je voor 2 personen en 1 paard 80 euro vragen per nacht :-)

Ik zag dat er ergens in de buurt van Harlingen in elk geval een groot concours wordt georganiseerd voor tuigpaarden, wellicht leuk om daar op in te spelen :-).

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 14:28

Die ja :-) Misschien zijn er wat deelnemers daar die van ver komen en 1 of 2 nachten bij jullie willen blijven :-)

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Bed en brochje voor ruiter en paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:34

Echter, als je wilt gaan zeilen/zwemmen/de stad in/naar een eiland, dan neem je je paard niet mee :+ .

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Bed en brochje voor ruiter en paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:41

Dat beest schrikt zich te pletter als ik in badpak langs kom :=

Nee, wat ik bedoel :+
Als ik mn paard bij me zou hebben dan zou ik ritten plannen met mn paard. Danwel dagtochten, danwel een concours in de buurt, danwel een ochtend (of middag, of avond) rijden.
Dan kun je inderdaad in de middag gaan zwemmen, maar al die andere activiteiten vragen een ruimere tijdsbesteding.

Dan kan ik mn paard beter thuis in de wei laten staan.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Bed en brochje voor ruiter en paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:53

Maar, gezien de andere reacties, is er wel degelijk een markt voor en zijn er zeker mensen die het leuk vinden :-)
Net wat je zegt: de families waarbij maar 1 lid van het gezin iets met paarden heeft en de rest eigenlijk niet :-) Daar kan dit een uitkomst voor zijn :-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M_arjolein en 248 bezoekers