wie wil er op vakantie met paard (ZH) 20/08???????

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

wie wil er op vakantie met paard (ZH) 20/08???????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 15:03

Hoi,

IK ga 20/08/04 op vakantie met mijn paard. het is in zevenhoven. Ik heb die meneer gebeld en hij is heel erg enthousiast.
hij heeft een pensionstal met land. En ik ben de eerste die dit gaat ondernemen zei hij. hij vindt het erg leuk *LOL* . je kan er de hele dag rijden met je paard. de bossen duinen enz. in.
kijk er helemaal naar uit! *LOL* Ik zou samen met mijn zus gaan maar dat gaat helaas niet door! Scheve mond Ik heb dus een plekje over, (wel zelf betalen natuurlijk). Haha!
je paard kost € 5,- per nacht. je kan beter zelf je krachtvoer meenemen, want daar is je paard toch aan gewend. En jou overnachting kost €35 per nacht. je kan kiezen voor je paard op het land of in een stal. dat maakt niet uit.
Het lijkt me leuk als er iemand zin heeft om met mij mee te gaan. het gaat om vrijdag 20 augustus tot en met zondag 22 augustus. zondag einde van de middag ofzo gaan we weg (wanneer we willen).
mijn paard staat in Oud-Ade en vanaf daar vertrek ik met de trailer, als je geen vervoer hebt kan je ook naar de stal van mij komen en dat we vanaf daar weggaan (2paards trailer). dan delen we de kosten daarvan. ( ik heb zelf ook geen trailer)./ maar dat zal niet zo veel kosten want het is maar 20 kilometer vanaf mijn stal.
ik hoop graag op een reactie en zo snel mogelijk...

groetjes Ramona.

p.s. mijn paard is een 3-jarige ruin van 1.67 en kan met ELK paard opschieten. een sulletje. het zou fijn zijn als het paard die meegaat, al een beetje gewend is buiten (dat is mijn paard niet helemaal, maar is niet schrikkerig).. PB me, of reageer op deze topic....

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!


TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 10:06

NIEMAND???????????

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 09:16

jammer... misschien iemand anders dan??????????????????

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 09:46

wel opschieten hoor!! tijd tot aankomende donderdag! dan moet ik het wel weten!!!

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, aman2002, Anouk94, evita2, fohadie, Joy_Mennings, L_Flo, YvonneV en 66 bezoekers