vakantie Terschelling--> Foto's!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

vakantie Terschelling--> Foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 13:19

Ik ben afgelopen weke op vakantie geweest met 9 andere vriendinnen naar Terschelling! We lagen op “camping Appelhof”. Waar veel mensen wel verhalen over gehoord hebben. Nou, ik kan jullie vertellen, het valt echt reuze mee! Die verhalen zijn echt overdreven, want het is een super-camping! ik mis het daar nu al, ik heb echt zin om terug te gaan. Haha! We hebben daar niet veel anders gedaan dan: uitgaan, slapen, op het strand liggen…was echt een heerlijke vakantie voor mij. Knipoog we zijn helemaal van venlo nar harlingen met de trein gegaan, was goed te doen. De discotheken gingen wel al om 2 uur dicht, maar het daarna op de camping was het net zo gezellig, iedereen was dan nog op. Iedere nacht gingen we rond een uur of 4 slapen, en ’s morgens waren we al rond half 10 op. Uitslapen was dara moeilijk, aangezien de muziek na 9 uur weer aan mocht. Knipoog maargoed, hieronder een aantal foto’s:
Op de heenweg, wachtend op de trein, ik geloof in nijmegen:
Afbeelding

Op de boot naar Terschelling:
Afbeelding

Jeujjj, eindelijk aangekomen! :
Afbeelding

onze straat waar wij lagen, dit was nog de eerste dag, dus nog redelijk schoon Knipoog , een dag werden we ’s morgens om half 9 wakker gemaakt, dat we alle rotzooi moesten gaan opruimen:
Afbeelding

we hadden mooi weer, dus zijn we ook een aantal keer naar het strand geweest, hieronder ene foto van de hele groep:
Afbeelding

uitrusten…wat we daar heel veel deden Knipoog :
Afbeelding

een groep is heeft ook kratten gestapeld, het record stond op 69 kratten, deze was 64 geworden!
Afbeelding

helaas…weer naar huis…we hadden 3 taxi’s besteld. (met 2 groepen) 2 taxi’s voor personen en een hele taxi voor de bagage Haha! :
Afbeelding
Afbeelding

nog wat uitgaanfoto’s, deze waren van vrijdag in de nieuwe discotheek, de DJ was echt slecht, maargoed wij hadden lol zat Haha! we gingen met z’n alle boven op zo’n bar staan, en in 1 keer allemaal mensen in de zaal draaiden naar ons toe en maar foto’s knippen *LOL*
Afbeelding
Afbeelding


_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 19:48

Tinne: we hebben goed weer gehad, alleen een paar keer 's avonds een bui en 1 keer overdag, maar voor de rest was het dan weer mooi weer.

Nathalie: nee, dat is zeker niet Den Bosch, zijn we niet langs geweest namelijk Knipoog


_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 19:15

inkiepinkie schreef:
hebben jullie nog beetje leuke jongens ontmoet ...???????????? Groetjes!!


ja genoeg, de hele straat waar wij zaten zaten zowat alleen maar jongens Haha! en zowat allemaal leuke!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 18:23

Marrepar schreef:
Haha leuk man Haha!
Dat record was van mijn broer en zijn vrienden! *LOL*
Ghehe Tong uitsteken
Ik kom ook heel vaak op Terschelling,, me hele leven al Lachen
Appelhof roeleert! Haha!


hahaa, grappig Haha! hadden we het record dit jaar bijna verbroken Tong uitsteken
appelhof roeleert zeker, volgend jaar zijn we er waarschijnlijk weer.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 10:01

Marrepar schreef:
Leuk.. ik ga daar dan mischien ook staan met een paar vriendinnen..
(Ben dan pas 15.. dus dr gaan een paar van 16 mee om drinken in te slaan enz.. aangezien dr sowiezo nog een vriendin van 15 meegaat kunnen we dus niet gaan stappen Vork)
Dus mischien zie ik je dan nog wel Knipoog


wij hadden ook nog 2 meiden van 15 jaar mee, en ze zijn iedere keer meegeweest met stappen! Haha! bij de actania kom je zowieso binnen, hoef je geen legitimatie of iets te laten zien. (maar is niet zo'n goede discotheek) en bij de braskoer en de wyb moet je het gewoon handig aanpakken. een goede smoes: ja, ik heb m'n legitimatie niet mee want wij hebben die in de kluis op appelhof liggen en na 7 uur mocht je niet meer in de kluis dus... en dit hebben we bij de 1x bij de wyb en 1x bij de braskoer gebruikt door de 2 15-jarige Knipoog de 2e keer bij de wyb, hadden we geluk met die man die daar stond. (anders gewoon babbeltje maken) de 2e keer bij de braskoer, je krijgt als je 16 bent een bepaald bandje om, de volgende keer hoef je dan geen legitimatie mee te nemen, ik en een vriendin konden dat bandje zo over de pols afkrijgen dus die hbben wij toen aan hun2 gegeven, en kwamen zo binnen Haha! dus onthoud die tips goed Tong uitsteken

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 11:22

de groene...mmm, nee niet geweest. je bedoelt denk ik de groene weide of niet? maar zal ik onthouden voor volgend jaar Tong uitsteken

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 14:44

het was ook zeker gezellig Lachen
gister zijn nog 2 jongens, die toen ook daar waren, hier naartoe gekomen. (helemaal vanuit utrecht, met de trein Haha! )

en kimmie_loves, ik ben 16, hoezo?

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 11:18

oke, ja bij ons in de groep waren er zelfs nog 2 van 15. moet je zeker naar toe gaan Haha!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 18:02

hahaha, hoezo bejaard? er zijn nog genoeg van jouw leeftijd. wij waren (als 16 jarige) een van de weinige van die leeftijd Knipoog
maar het is idd een geweldige camping, ik wil nog steeds terug! Haha!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 10:57

ja het was ook zeker gezellig.
en georgette, dat is dan echt wel balen!

ja heel veel tassen, bij zwolle ergens in de trein moesten we staan! er kon bijna niemand meer door doordat dat hele wagon(zo'n tussenplaatsje) met onze bagage volzat Bloos! (wat weer tot irritatie van 1e klas mensen leidde Schijnheilig )

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 12:25

Janneke18 schreef:
ik heb gehoord dat er bij Actania met de opening best wel wat mensen waren, maar dat het er daarna steeds rustiger werd..


hahaa, ja wij waren oa een van die mensen die daar net waren met de opening Haha! toen was het best druk. en toen we de volgende dag met een taxichauffeur praatte, vertelde hij al dat de actania 2 jaar geleden gesloten is omdat ze zo weinig mensen binnen kregen. dus die zal nu ook wel niet meer lang open zijn... (vind je het gek met zo'n dj die nog niets eens kon mixen!)

en marrepar, wij hadden toen wel veel lol daar. moet je het echt helemaal zelf leuk maken Knipoog wij stonden dus op de bar, een kewstie van geduld van rowwen heze te zingen, en iedereen zo met ons meedoen, en niemand luisterde meer naar de DJ die iets wou zeggen *LOL*
maar ik kan die discotheek zeker niet aanraden Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annemiek73, Astridhorse, C_estmoi, HarmanyL, IASCrawler, jugito en 80 bezoekers