[VOLG] Op mijn stalen ros, het vierde avontuur: Slovenië!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hannanas

Re: [VOLG] Op mijn stalen ros, het vierde avontuur: Slovenië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 18:12

Ik mis jullie ook! Het reis-verslag was nog niet af toch? Of is er iets met jullie gebeurd? En hoe is het uiteindelijk met de ultra-marathon gegaan?

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-25 11:56

Lieve mensen, sorry voor de verwaarlozing. :(:)

Ik begon achter te lopen met verhalen uittypen en met de laatste etappes richting huis voelde ik even niet de ruimte om dat in te halen. Daarnaast kwam ik tot het besef dat ik mijn voorgaande avonturen alleen deed, waardoor ik vaak de verhaaltjes ging typen en het hier ging delen doordat ik alleen in mijn tentje lag of ergens alleen mijn pauze spendeerde. Nu was ik met Sal, waardoor ik alles al deelde met iemand en was er opeens minder de behoefte om het nog verder te delen. Al vonden we het beide nog steeds leuk om de verhaaltjes te schrijven, maar werden die ook opeens eerst op polarsteps gedeeld voor ik ze hier deelde en naja, de rest kan je invullen, het ging hier een beetje mis. Ook mede door het langzaam uploaden van de foto's hier wat dan veel tijd kostte om het goed in een post te krijgen.

Maar wees niet getreurd, ik ga de komende dagen de verhalen hier delen en hopelijk kunnen jullie daar nog steeds van smullen ondanks de wetenschap dat ik veilig thuis ben. :D

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 12:01

Het is meer dankzij hoor :D

Maar fijn dat alles goed gaat.
Kijk uit naar je laatste belevenissen en hoop dat je volgend jaar weer zo’n mooie reis maken gaat

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 12:35

Ik denk er zelf over volgend jaar naar Slovenië te gaan, alleen niet zo actief als jullie. Het is wel echt een Mooi land.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 17:16

Ik vond het fijn om je avonturen vanaf een afstandje te volgen maar ze zelf meemaken en ook vooral weer heelhuids terug komen is natuurlijk het allerbelangrijkste.

Fijn om een bericht van je te lezen. Het is uiteraard geen aangenomen werk om je avonturen hier allemaal te delen (hoewel dat wel erg gewaardeerd werd :-)).

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 19:36

Fijn! Nog een stukje fietsvakantie in november :)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 09:19

Leuk! Nog een toetje :)

Kan me helemaal voorstellen dat het anders is wanneer je alleen reist of met z’n tweeën. Hebben jullie plannen om weer gezellig samen op pad te gaan?