Ik begon achter te lopen met verhalen uittypen en met de laatste etappes richting huis voelde ik even niet de ruimte om dat in te halen. Daarnaast kwam ik tot het besef dat ik mijn voorgaande avonturen alleen deed, waardoor ik vaak de verhaaltjes ging typen en het hier ging delen doordat ik alleen in mijn tentje lag of ergens alleen mijn pauze spendeerde. Nu was ik met Sal, waardoor ik alles al deelde met iemand en was er opeens minder de behoefte om het nog verder te delen. Al vonden we het beide nog steeds leuk om de verhaaltjes te schrijven, maar werden die ook opeens eerst op polarsteps gedeeld voor ik ze hier deelde en naja, de rest kan je invullen, het ging hier een beetje mis. Ook mede door het langzaam uploaden van de foto's hier wat dan veel tijd kostte om het goed in een post te krijgen.
Maar wees niet getreurd, ik ga de komende dagen de verhalen hier delen en hopelijk kunnen jullie daar nog steeds van smullen ondanks de wetenschap dat ik veilig thuis ben.
Ik vond het fijn om je avonturen vanaf een afstandje te volgen maar ze zelf meemaken en ook vooral weer heelhuids terug komen is natuurlijk het allerbelangrijkste.
Fijn om een bericht van je te lezen. Het is uiteraard geen aangenomen werk om je avonturen hier allemaal te delen (hoewel dat wel erg gewaardeerd werd ).