Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
airfryers, bakplaten, kapstokken mee enz. Ik denk bij camperen aan minimaal meenemen en geen volksverhuizing. Dan snap ik wel waarom mensen op een camping blijven staan en nooit tussendoor eens verkassen.
Mellow schreef:BloemBloem schreef:Stormbanden hebben we wel al op het lijstje gezet![]()
We zijn nu in afwachting van onze reservering, vind het oprecht spannend, want reken maar
dat er een Tiny en Lau moment gaat komen tijdens het opzetten van de voortent, want dat hebben
we nog nooit gedaan![]()
Geen plek waar je het van tevoren even rustig kan oefenen?
Zo hebben wij inmiddels gewoon een goede routine kunnen vinden.
Ik zie dan enorme autos met enorme bulten met bagage voor me waarmee mensen een dag bezig zijn om alles uit te pakken en te installeren. En de dag voor vertrek alles in omgekeerde volgorde. Nu snap ik een beetje waarom ik mensen soms hoor zeggen dat ze pas ruim een dag na aankomst echt vakantie hebben.
karuna schreef:Ik lach niet uit, ik moet er wat om gniffelen. Dat is alles.Ik zie dan enorme autos met enorme bulten met bagage voor me waarmee mensen een dag bezig zijn om alles uit te pakken en te installeren. En de dag voor vertrek alles in omgekeerde volgorde. Nu snap ik een beetje waarom ik mensen soms hoor zeggen dat ze pas ruim een dag na aankomst echt vakantie hebben.
, alles wat je nodig hebt voor de inrichting van de voortent en benodigheden voor in de caravan, liggen straks toch gewoon al in de caravan. Het is alleen een kwestie van opbouwen
karuna schreef:Ik lach niet uit, ik moet er wat om gniffelen. Dat is alles.Ik zie dan enorme autos met enorme bulten met bagage voor me waarmee mensen een dag bezig zijn om alles uit te pakken en te installeren. En de dag voor vertrek alles in omgekeerde volgorde. Nu snap ik een beetje waarom ik mensen soms hoor zeggen dat ze pas ruim een dag na aankomst echt vakantie hebben.
karuna schreef:Ik sleep de mutsen en wanten mee in een grote tas, die hangt aan een haakje aan een kastdeur van de camper. Eventueel kun je een organiser aan de deur hangen waardoor alles een eigen vakje heeft. Schoenen zitten ergens in maar die schuif ik onder het bed/bank. Kunnen ze nog wat luchten

Echwel schreef:Ik heb losse haakjes die je in de rails boven de ramen enz schuift
Die je omde stangen doet enz
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]