Prairy schreef:Ik ben nu een paar keer op Glow geweest en de laatste 2x vond ik er steeds minder aan eigenlijk. De eerste keren dat ik er was, was het echt heel gaaf (zeg 12-14 jaar geleden).
Oh nou dan heb ik niks gemist de laatste vier jaar dat ik hiero woon
Ik weet nog van de eerste paar keer en toen vond ik het geweldig...
van voren niet weten dat je van achter bestaat. Afspraken die moeizaam verlopen, onverwachts iemand uit de brand helpen met de rolstoelbus. Daarvoor mensen en instanties moeten bellen ook. Hoofd loopt nogal over.
lekker kortdag. En zoveel opzeggen. Wat een gedoe is dat zeg
Vanmorgen naast twee bussen naar de garage brengen, medicatie ophalen en bellen doorverbonden worden weer bellen enz. De dag startte om 8.30 met het eerste. Nu pas klaar met de rest, ik ben gesloopt.
en ik kan niet komende week naar Epinal daarvoor. Niet zo handig dus.
wat een drama soms. Even "simpel" opzeggen is er niet bij.
kpn kreeg het voor elkaar van eerder huis naar mijn laatste huis in nederland waar nog geen glasvezel of internet lag (ouder huis maar een bewoonster zonder internet), de verhuizing van de aansluitingen 4 maanden te laten duren, met drie casemanagers en klacht op klacht en uiteindelijk de excuus bloemetjes verstuurde naar mijn oude adres. Waar het boeket door mijn voorheen buurvrouw was opgevangen en ze me er over belde.
Dat was ook echt een gedoe
al lijkt de vertraging nu in de fabriek te zitten vooral 
Ik betaal via sms gestuurde factuur.
Sterkte met de laatste loodjes qua administratieve rompslomp.
terug in het land van de makers.
Gek genoeg ging deze verplaatsing vlotter dan van de winkel naar de lange tijdelijke plek. Waar we met meer mensen waren.