Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TinkerTreas schreef:Dat is wel fijn Tinka.
Monique, op die link kan ik alleen maar vinden dat het van eind september tot ergens in februari is toegestaan om te jagen.
Nou ja, ik ga het van de week wel even een keer navragen

![Cadeautje! [o]](https://boktimg.nl/s/cadeau.gif)
tamary schreef:Qua asbest blijft het voor mij de vraag : voorstchrijdend inzicht of stomweg niet genoeg subsidiegeld en mensen om het op te ruimen? Als reden voor nu niet meer gevaarlijk. Zolang het stevig aan elkaar zit is er inderdaad niks aan de hand, maar dat blijft niet zo en als er wel degelijk een waardevermindering aan hangt geeft het geen gevaar verhaal toch te denken.
Muga schreef:Dat laatste zag ik laatst ook bij een bedrijf hier in de buurt. Snap niet zo goed hoe dat winstgevend kan zijn voor zo'n bedrijf. Kun jij dat uitleggen?
)
![Cadeautje! [o]](https://boktimg.nl/s/cadeau.gif)
tamary schreef:Viager achtig in NL (en misschien ook wel BE) is meer een schuif eigendom huis door naar de kinderen bij leven. Scheelt stuk erfbelasting en dus kosten voor je kind bij overlijden. Helemaal nu veel huizen destijds gekocht zijn voor 30-50K en nu 500+K waarde hebben. Hypotheek krijgen om de belasting op je ouderlijk huis te betalen kan nog wel eens lastig zijn met een lager inkomen.
ik heb au. Ben van de steiger af gegleden. Knie helemaa blauw en ik viel met mijn ribbenkast op een dwarsstang. Die is wel gekneusd nu. Niet die stang, maar mijn ribbenkast. au.
Prairy schreef:Oei Mo, dat klinkt erg pijnlijk!
Wij hebben nog wel gekeken naar Viager maar niet gedaan. Als ik iets koop wil ik er ook wat mee kunnen doen haha. En het voelt dan een beetje als denken, joh, kan die ouwe niet gewoon eens de pijp uit gaan, dan kan ik tenminste gebruiken waar ik al jaren voor betaal![]()
En over het algemeen vind ik de huizen ook niet heel goedkoop als je er nog zoveel jaar voor gaat betalen met het risico op nog 10-20 jaar extra omdat iemand een stuk langer leeft.
Monique1963 schreef:O trouwens, weer een vlogje van deze week https://youtu.be/xxLiGIFms7s
Als je nieuwsgierig bent naar de regenboog uit Prisca's hoofd, prachtig onze paarden met de bergen op de achtergrond in de zon, 27 graden! Hoe knap Zozo al is, of die luiken nou eindelijk af zijn en wat we in de logeerkamer doen, en Col d'Aspet, moet je zeker ff klikken. O en superspeciaal dat heb ik echt nog nooit op internet gezien, over een buizerd.
Ik herken het uitzicht. Als ik me niet vergis was er toen een beetje sneeuw.
Monique1963 schreef:Prairy schreef:Oei Mo, dat klinkt erg pijnlijk!
Wij hebben nog wel gekeken naar Viager maar niet gedaan. Als ik iets koop wil ik er ook wat mee kunnen doen haha. En het voelt dan een beetje als denken, joh, kan die ouwe niet gewoon eens de pijp uit gaan, dan kan ik tenminste gebruiken waar ik al jaren voor betaal![]()
En over het algemeen vind ik de huizen ook niet heel goedkoop als je er nog zoveel jaar voor gaat betalen met het risico op nog 10-20 jaar extra omdat iemand een stuk langer leeft.
LOL, de andere kant van Viager zou ik ook niet doen. Het zijn over het algemeen grote geldschieters die het als een belegging zien omdat over zulke lange periodes onroerend goed niet minder waard zal worden. En de Italianen voor ons hebben viager gedaan en die belegger had flink de p erin want zij werd 105 en de zonen ver over de 80, maar die zijn beide op rare wijze aan hun eind gekomen. Ik denk dat die man ook niet langer wilde wachten.
Gebruikers op dit forum: LuCa88 en 3 bezoekers