Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Marije_jiplover schreef:Wij stonden vorige week woensdag in Harlingen voor 1 nacht, op een camping waar ik ook echt niet langer dan dat zou willen staan.
En dat was echt een fors grote camping en die stond ook nagenoeg vol die avond.
Daar snap ik dan weer niets van eigenlijk, was er erg verbaasd over. Om 5.45 wakker worden van de voorbij razende vrachtwagens is niet mijn idee van echt vakantie vieren.
Wij moesten op tijd op en door, dus voor ons was het echt alleen een slaapplek, maar er stonden er genoeg met voortent en al eraan, die staan daar toch niet voor 1 nachtje, denk ik dan.
Wel pal aan de Waddendijk, camping aflopen, dijk overklimmen en je stond met je voeten in de Waddenzee.
Maar die drukke auto-N-weg aan de andere kant van de camping maakte het voor ons echt niet meer dan een plek voor 1 nacht op doorreis.
Melia schreef:Zeker mooi daar! Wij zaten afgelopen in de buurt van Ruurlo, is daar ook dichtbij. Prima vertoeven daar!
We zitten te denken om in mei volgend jaar naar het meer van Annecy te gaan. Wat doen de temperaturen rond die tijd, weet iemand dat? En nee we verwachten en hoeven echt geen hele warme temperaturen.