Groepsreis Lapland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Nancy

Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 15:26

Ik ben er nog van van de wap, maar mijn nieuwe werkgever nodigt mij uit voor een weekend Lapland!
Zonder kosten, muv zelf aanschaffen van de (onder) kleding en de reis van/naar vliegveld.

Het is al over iets meer dan een maand, ik ben geen wintersport-ganger. Ik heb geen (goede) winterkleding en wil er ook niet te veel geld tegenaan gooien als ik het daarna niet meer (vaak) ga gebruiken, maar anderzijds wil ik het ook niet koud krijgen.
Ik ben nu op Decathlon aan het kijken voor kleding, dat is daar niet zo duur. Is dat wel oke daar?

Zoals dit:
https://www.decathlon.nl/p/chapka-voor- ... iews-floor

https://www.decathlon.nl/p/thermoshirt- ... 31&c=ZWART

Is dit wat?

Tips over wat echt niet te missen is voor een (korte) reis naar Lapland?
Ik zag op de vorige pagina een reactie van een bokker die in Lapland woont een vest staan, die zit ook alvast in mijn winkelwagentje :D

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥


_Nancy

Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 16:18

Roosch schreef:
Ja hoor die tweede heb ik ook! Ik had drie mutsen mee maar ik ben een mens dat niet zo van mutsen houdt dus ik heb 8 dagen rondgelopen zonder. :') thermoshirt van decathlon beviel wel fijn. Vergeet thermosokken niet, thermobroek, en vooral een goeie jas.

Zit je aan een programma vast? Hoelang duurt het weekend bij jullie? Een paar dagen is wel echt kort. Ik ben 2 maanden geleden 9 dagen geweest (zie foto's in onderschrift).


Thanks! Broek en sokken zitten ook in het winkelmandje inderdaad :) zeker om niet te vergeten!
Aan wat voor jas moet ik denken die onder zo’n overall past?
Dat vest wat een andere bokker aanraadde en die schijnbaar heel warm is, zoiets?

Ik denk dat ik de oude ski jas van mijn man ook maar meeneem :+ een beetje goeie winterjas is al best prijzig en dat vind ik voor nu dan weer niet nodig. Mijn eigen winterjassen zijn heel lang en zeker niet geschikt.

We gaan 3 dagen. Vrijdag tm zondag. Programma is redelijk vol en is inderdaad vast.

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

_Nancy

Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 16:31

Roosch schreef:
Ik heb een ski-jas van vinted geplukt indertijd!

Ik heb er nog een maat S liggen die ik eigenlijk nog wil verkopen, als dat toevallig jouw maat is. :))

Die overalls zijn echt heel warm (en ruim), en toen wij gingen was het helemaal zo koud nog niet.

Een weekend is wel echt kort, zonde! Maar goed ik zou ook geen nee zeggen. :') zoeken ze nog een communicatieadviseur? :')


Haha nee, ik heb maat L helaas. :+ (working on it)
Maar de jas van mn man past mij, dus dat scheelt weer. Heb m zojuist even achter t schot (en onder het stof) vandaan gehaald.

Het is een weekend of helemaal niet haha, dus ik pak wat ik pakken kan. Maar hierdoor zeker niet de behoefte om allemaal dure (merk) dingen aan te gaan schaffen, de spullen van decathlon zijn nog leuk geprijsd!

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

_Nancy

Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 08:42

Relaxed schreef:
Nachtstand en stil houden :') En eerlijk.. op de foto is het noorderlicht veeel mooier dan in het echt :+



Haha dat is wel bijzonder dan :') :+
Prachtige foto inderdaad hoor.

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

_Nancy

Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Groepsreis Lapland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 08:07

Vrijdag ga ik naar Lapland met mijn werk :):) Een (vol) weekend.
Zin an!

Afgelopen weekend naar Decathlon geweest voor dat vest wat hier eerder werd genoemd en een paar kleine dingen. Decathlon was haast leeg qua thermo kleding, gelukkig hadden ze nog wel wat in mijn maat.

Zodra we er zijn, gaan we op de sneeuwscooter, dat zal wel koud zijn. :') Lekkere binnenkomer.

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥


_Nancy

Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 19:16

Afbeelding
Lekker drijven hier hoor :)

Afbeelding

En sneeuwscooter gereden, 2 uur lang, geweldig!
Vuur gemaakt, op een ijsbreker gevaren (waar we dus mochten drijven), wandeling gemaakt..
Morgen nog kicksled en curling activiteit en oude Volvo’s en cross karts rijden en dan zit t er weer op!

Heel vriendelijke mensen hier.
Echt top!

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Googlebot en 3 bezoekers