Groepsreis Lapland

Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja

LoveBodin

Re: Groepsreis Lapland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 15:04

13 augustus kan het best meevallen met de muggen. Tenminste in het zuiden zijn er dan al veel minder dan in mei/juni/juli. Daarentegen heb je wel een soort hertenluisvlieg, die mij iets te graag op mensen zit. Ik was geen fan :+. Liever muggen, daar werkt bij mij een vorm van antihistamine heel prima namelijk.

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 15:11

Humpiedumpie schreef:
Ik heb geboekt! Ik ga 13 augustus een week naar Lapland een trektocht te paard doen *\o/* . Het was even twijfelen of ik jn de winter zou gaan, want Noorderlicht, sledehonden etc. Maar mijn grootste behoefte ligt toch in het buiten in een tentje slapen en met - zoveel gaat dat hem niet worden. Dus vandaar de zomer.

Zijn er mensen met tips en trics nog waar ik aan moet denken? Ik begreep iets met muggen :+ ?

Niets dat een beetje (of een boel) antimug spray niet op kan lossen :D. Gelukkig ben je de ergste periode al voorbij in augustus. Je hebt dan wel wat meer knutjes, ik draag zelf altijd graag luchtige kleding met lange mouwen zoals een ruimvallende blouse. En vergeet geen petje ofzo mee te nemen, beestjes op je hoofd is irritant :')

Horses of Taiga
Paardrijvakanties op IJslandse paarden in Zweeds Lapland.

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 19:48

In de winter kán een tentje ook Humpiedumpie :D . Wij hebben de tent zelfs achterwege gelaten en in de sneeuw gaten gegraven om in te slapen. Dat isoleert namelijk goed. Ik vond het vooraf hartstikke spannend, maar geen moment koud gehad (met top materiaal). Zelfs een extra nacht buiten geslapen aan het einde van de trektocht ipv in de blokhut met bed. Topzeiltje aan de kant en Noorderlicht vanuit je slaapzak is echt een bizarre ervaring *D
Dus als kamperen in de zomer naar meer smaakt... <<)

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent. It is the one that is the most adaptable to change."
~Charles Darwin~

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 08:07

Vrijdag ga ik naar Lapland met mijn werk :):) Een (vol) weekend.
Zin an!

Afgelopen weekend naar Decathlon geweest voor dat vest wat hier eerder werd genoemd en een paar kleine dingen. Decathlon was haast leeg qua thermo kleding, gelukkig hadden ze nog wel wat in mijn maat.

Zodra we er zijn, gaan we op de sneeuwscooter, dat zal wel koud zijn. :') Lekkere binnenkomer.

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-23 09:09

Heel veel plezier!!! Ben benieuwd naar je verhalen <3

Dat vest moet ik ook maar gaan bestellen haha, ik hoor hier alleen maar goede verhalen

Als je het kunt dromen, kun je het beleven ✈️

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 19:16

Afbeelding
Lekker drijven hier hoor :)

Afbeelding

En sneeuwscooter gereden, 2 uur lang, geweldig!
Vuur gemaakt, op een ijsbreker gevaren (waar we dus mochten drijven), wandeling gemaakt..
Morgen nog kicksled en curling activiteit en oude Volvo’s en cross karts rijden en dan zit t er weer op!

Heel vriendelijke mensen hier.
Echt top!

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥