We zijn er wel zo goed als zeker van dat Lenyx de vlucht door zal komen. Hij heeft gister nog een goede tijd geoefend toen we zijn gaan schapen herden met Zelda.
Hij zat toen vrij lang (met pauzes) in de bench met vreemde mensen en honden om hem heen. Hij had het goed gedaan. En hij zal ook op Trazadone en Gabbapenten (?) reizen, dus dan is ie ook een stuk meer relaxed als het goed is.

Zelda was erg blij ook dat ze nog even met de schapen mocht werken. Ze had een top dag gehad. Ik ook trouwens met m'n vriendin Tegan en Dave & Geoff (de trainers). We zijn allemaal honden volk haha.
Tegan neemt mijn bedrijf over hier in Melbourne. Of ja, ze werkt voor mij.
Dus we zijn ook bezig met wat dingen te organiseren rondom de zaak.. website/fb, klanten enz. enz. Dus, het houd niet op.

Verder heb ik vandaag de hele boven verdieping 'geprepped'. Dus feitelijk het hele huis doorlopen, wat moet er met mij mee, wat gaat er met de verhuizers mee en wat kan nog weg. Alle honden dingen zijn gewassen en schoon gemaakt, want er mag officieel geen hondenhaar op als je importeert, dus ik ben eens benieuwd.
Ik heb alle honden spullen samen gezet, zodat de verhuizers die dozen kunnen labelen en dan kan customs ze er zo uithalen en inspecteren ipv alles open te trekken.
Heb ook een start gemaakt met het inpakken van mijn koffer ook. Bestek, apple tv, bord/kom, hdmi kabel, resistance bands, thee, lush verwen pakketje, Diamond painting, paint by numbers.. dat soort dingen, haha. Voor het entertainment in quarantine.
Morgen komt met uit MIQ, dus daar kijkt hij natuurlijk enorm naar uit. Morgen word er ook door de NZ'se overheid aangekondigd wanneer de felbegeerde travel bubble met Australia van start kan gaan. Wie weet heeft het nog effect op mijn reizen. Maar ik ga er niet voor door hoepels springen.
Morgen komt ook m'n vriendin Grace helpen met de tuin. Alles maaien en whipper-snipperen. En moet ik de onderverdieping nog doen.. en de bbq schoonmaken.. en nog wat andere dingen. Oja, ik moet ook nog de auto gaan afleveren bij het depot en dan heb ik dus geen auto meer. Awh, dat vind ik wel een beetje vervelend haha. Gek om niet mobiel te zijn.
Oh, en ik kan weeeer met Lenyx naar de dierenarts.. paar weken terug had ie z'n dew claw (geen idee hoe dat in het NLs heet) er zowat afgescheurd. Dus hebben ze die nagel ervanaf gehaald.
Nu heeft ie zich weer bezeerd aan diezelfde nagel die langzaam terug aan't groeien was. Ik weet niet of ze 'm er nu weer af moeten halen of niet. Hij is toch een zorgen kind.. ik krijg er langzaamaan ook echt genoeg van.. kijk er naar uit dat Matt ze op vrijdag heeft en dan mag hij lekker zich zorgen maken voor 2 weken.

Nog even aftellen...