[TEK]paard

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
TheaD

Berichten: 608
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Zweden

[TEK]paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-06 19:44

ben onder schooltijd ff aan het teken geweest van vinden jullie ervan?

Afbeelding

Afbeelding

In het glooiende landschap van Småland, tussen velden, weilanden, kronkelende grindwegen en met mos begroeide steenmuren, ligt een kleine idyllische hoeve, waar het lijkt of de tijd heeft stilgestaan. Maar als je beter kijkt, zie je dat de hele hoeve in beweging is. Leven als Laura, mijn kleine huis op de prairie.
zelfvoorziening in Zweden.

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=139&t=1985117


JoSav

Berichten: 4681
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 20:06

Je eerste tekening klopt perspectivisch niet. De trap loopt veel tre breed uit, de wand met venster en deur staat onnatuurlijk en alle rondere objecten 'staan' niet echt. Maar ik vind het wel heel grappig dat je van dat klimop tekent want dat tekende ik ook heel veel toen ik nog op school zat.

De conformatie van de tweede laat toch wat te wensen over, bij benen, voorhand, hals en het hoofd is ook wat klein. De ruiter is in verhouding wat klein, en zit niet echt. Als je naar ruiters te paard kijkt is de verhouding tot hoofd en hals van het paard en hoofd en schouders ruiter bijna overal ongeveer gelijk. Ook de verhouding van het torso van het paard en de benen van de ruiter zijn over het algemeen hetzelfde (afhankelijk of het paard wat groot of klein is). Verder leuke tekeningetjes om de lesuren te doden, toch?

(edit) ja, de edit laat wat lang op zich wachten omdat de computer echt van alle kanten tegenwerkt. Je kunt de problemen met het prespectief verhelpen door 1 of 2 verdwijnpunten vast te stellen. Verder vind ik hem leuk, en vraag ik me af wat er achter de deur te vinden is. =)

Nur Teke
Muzanna, Manari Nur & Muniya Nur
GoFundMe: om ons wereldje te vergroten…

Anneroos
Berichten: 199
Geregistreerd: 27-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 12:51

Heel erg mooi, leuk bedacht ook en goede lijnen enzo gebruikt alleen jammer van de streppjes, maar ja daar kun je niks aan doen;)

Dat zijn nog eens VRIENDEN!!

TheaD

Berichten: 608
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Zweden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-06 19:59

bedankt voor de reacties

In het glooiende landschap van Småland, tussen velden, weilanden, kronkelende grindwegen en met mos begroeide steenmuren, ligt een kleine idyllische hoeve, waar het lijkt of de tijd heeft stilgestaan. Maar als je beter kijkt, zie je dat de hele hoeve in beweging is. Leven als Laura, mijn kleine huis op de prairie.
zelfvoorziening in Zweden.

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=139&t=1985117


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers