[FOTO] Black & White (of: Equine fine-art)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-20 18:58

Ohh wat veel nieuwe en lieve reacties zijn erbij gekomen!! Heel erg bedankt allemaal <3

bigone schreef:
Gewoon mooi!!!! Word tijd dat jij straks je eigen fotoboek uit gaat brengen want je kunt zo in het rijtje namen terecht komen.

Kijk voor de boeken van Vavra eens op amazon, daar staan in ieder geval unicorns boeken op.


Zo, dat is nog eens een compliment :o Heel erg bedankt! Wie weet, ook weer een leuk doel voor volgend jaar misschien. En bedankt voor de tip, ik ga meteen even speuren. Vervroegd Kerstcadeautje aan mezelf :D


nenahdm schreef:
Echt stuk voor stuck prachtige beelden!! En ik snap niet waarom je zo onzeker zou zijn om dit ‘soort foto’s’ te delen :D


Lief, thanks Nenah! Deze beelden an sich niet hoor, en ik merk ook dat ze bijvoorbeeld op social media vaak goed vallen! Maar de beelden waarbij ik soms nog wat meer snijd, of juist een stuk lijf pak ipv hoofd, net even nog wat anders... Nog iets abstracter zeg maar. Ik denk dat dat alweer een selectere doelgroep is die dat leuk vindt en dat veel mensen zich afvragen 'waar de rest van het paard is' bij zulke foto's, en dat vind ik dan soms spannend, stom genoeg. Terwijl het misschien niet eens uitmaakt als het niet iedereen aan spreekt :+ Maar soms lijkt dat heeeeel belangrijk in mijn hoofd, haha!


savieralover schreef:
wauw die zijn echt super vet. Doe je dit in een studio of kom je voor dit soort foto's ook gewoon op stal? Zou het namelijk zeker gaaf vinden mijn paard op zo'n manier vereeuwigd te kunnen krijgen!


Ik kan hiervoor zeker gewoon op stal komen! Ik heb een achtergrondsysteem en flitsers die op accu werken hiervoor, dus zou het superleuk vinden langs te komen! Ik weet niet of ik hier reclame mag maken, maar tegelijk is het wel relevant om je vraag te kunnen beantwoorden, dus hopelijk oké: op www.nikkidekerf.nl onder 'Fotoshoots' bij 'Special Shoots' vind je meer informatie erover!