[FOTO] Sanne Harmsen Fotografie | 2018 overzicht

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Nynkster

Berichten: 5330
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:30

Laten we hopen dat voor bovenstaande dame wat verstand van fotografie komt in 2019 {:}

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies


Nikass

Berichten: 16542
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:37

Niobe schreef:
Nee, je hebt gelijk. De foto’s zouden absoluut interessanter zijn geweest als de honden in vreemde yoga posities voor brandende struiken hadden geposeerd.


Goh jij hebt wel een creatieve geest zeg. Bij jou kunnen honden alleen liggen...? Oh nee, ook zitten :)*
Lekker spontaan ook ;)

Niobe

Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:53

Waar zeg ik dat dan :')
Ik reageer alleen een beetje sarcastisch op een commentaar die in mijn ogen kant noch wal slaat. Hoewel je tweede uitleg al iets meer zin maakte dan de eerste, was in elk geval al iets meer onderbouwd. Je hoeft echt niet alleen te juichen, echt niet, maar als dit al geen goede foto’s zijn (zonder diepgaande uitleg), dan durf ik mijn foto’s ook niet meer te plaatsen. :')
Ik vraag me wel af, aangezien deze foto’s qua poses vrij afwisselend zijn, wat wil je dán nog zien?

Jimbo
Berichten: 846
Geregistreerd: 16-11-05
Woonplaats: Berltsum

Re: [FOTO] Sanne Harmsen Fotografie | 2018 overzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:56

Ik vind de fotos in ieder geval wel leuk, die pup op t bankje en die stadsfoto hebben ook leuke (andere) achtergrond. Voor kunst is t misschien niet ieder zijn ding maar t is zeker wandwaardig en voor de eigenaren een mooi aandenken.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:57

Prachtige foto's, ik vind je sfeer ook erg mooi! <3

En die foto van de herder pup met eigenaar is voor mij favoriet. Beetje bevooroordeeld misschien aangezien ik net een 11 weken oude herder heb rondwaggelen :+ :D

Nikass

Berichten: 16542
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:12

Niobe schreef:
Waar zeg ik dat dan :')
Ik reageer alleen een beetje sarcastisch op een commentaar die in mijn ogen kant noch wal slaat.


Ja ik ook ;)

Zoals ik al zei vind ik de foto's weinig verrassend. Ik zou er zo voorbij lopen als ze ergens tentoongesteld hingen.

Mlies
Berichten: 14145
Geregistreerd: 23-07-03

Re: [FOTO] Sanne Harmsen Fotografie | 2018 overzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:13

Nikass het staat je vrij om zo’n telefoonkiekje te posten, lukt mij namelijk niet!

Ik vind je foto’s mooi TS, fijn rustig sfeertje. :)

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:16

Nikass schreef:
Niobe schreef:
Waar zeg ik dat dan :')
Ik reageer alleen een beetje sarcastisch op een commentaar die in mijn ogen kant noch wal slaat.


Ja ik ook ;)

Zoals ik al zei vind ik de foto's weinig verrassend. Ik zou er zo voorbij lopen als ze ergens tentoongesteld hingen.

Ik ben erg benieuwd naar wat jij dan een mooie hondenfoto vindt...

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

Nikass

Berichten: 16542
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:19

Weet je, ik schrijf gewoon wat ik vind, that's it. Niet met mijn bedoeling een hele discussie te gaan voeren, niet met de bedoeling zelf allemaal foto's te gaan plaatsen om te "bewijzen" dat ik iets anders mooier vind.
Dat jullie hier niet normaal op kunnen reageren zegt iets over jullie, niet over mij.
Verder vind ik het niet de moeite waard om hier nog energie in te steken.

Ts succes met fotograferen, je hebt in elk geval een erg leuke doelgroep uitgekozen, daar zal het niet aan liggen.

xAnthea ik zal zien of ik nog zin heb om er eentje op te zoeken. De sfeer in dit topic is er niet bepaald naar, en ts zit er wellicht ook niet op te wachten.

PeerAppel

Berichten: 3938
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [FOTO] Sanne Harmsen Fotografie | 2018 overzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:32

Je bent overduidelijk niet bekend met telefoons en spiegelreflexcamera's en het verschil daartussen, Nikass.

Sanne, ik vind het een super gaaf overzicht! Prachtige platen. <3 Als je eens in de buurt bent moeten Mick (en Fayah eigenlijk ook) echt wel even voor je lens hoor. Mick is een ervaren en geduldig model, dus... <<)

Nikass

Berichten: 16542
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:38

Nee ik ben helemaal niet technisch, klopt. Maar moet dat, om iets mooi te vinden? Zijn de foto's alleen bedoeld voor "kenners"?

SharonIndezz
Berichten: 4688
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: [FOTO] Sanne Harmsen Fotografie | 2018 overzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:40

Mooie foto’s!

_Sanne

Berichten: 4422
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-18 19:42

Hahaha ojeej een heel discussie hier :P

Bedankt allemaal voor jullie positieve berichten! Erg leuk! En feedback is natuurlijk erg welkom, als de manier waarop het gezegd wordt netjes is.

Maar goed, ik lig er verder niet wakker van, nikas is de eerste in al die jaren die zoiets zegt, dus ik neem het maar met een korreltje zout :=

Paardloos! Bevalt me eigenlijk wel goed zo :P

PeerAppel

Berichten: 3938
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:46

Nikass schreef:
Nee ik ben helemaal niet technisch, klopt. Maar moet dat, om iets mooi te vinden? Zijn de foto's alleen bedoeld voor "kenners"?


Nee. Misschien is het wel beter om dat in je achterhoofd te houden voordat je opmerkingen gaat maken over dingen waar je blijkbaar niks vanaf weet?

Nikass

Berichten: 16542
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:06

Waarom dan? Nogmaals: is iets mooi vinden voorbehouden aan mensen met verstand van fotografie? Wat is dan het doel van de foto's?

(Zou trouwens leuk zijn als je jouw opmerking zou doortrekken naar andere topics op bokt... Beter forum opdoeken dan!)

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:15

Nikass schreef:
Waarom dan? Nogmaals: is iets mooi vinden voorbehouden aan mensen met verstand van fotografie? Wat is dan het doel van de foto's?

(Zou trouwens leuk zijn als je jouw opmerking zou doortrekken naar andere topics op bokt... Beter forum opdoeken dan!)

Ik denk dat mensen doelen op je zin dat je deze foto’s ook wel even met je telefoon had kunnen maken. Dat slaat natuurlijk nergens op want deze kwaliteit is gewoon niet vergelijkbaar met een mobiel telefoontje.

Dat ter zijde, het mooi vinden of niet mooi vinden van een foto is natuurlijk ieder zijn eigen mening. :)

Nikass

Berichten: 16542
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:17

Okee, eens, de technische foto kwaliteit zal minder zijn met de telefoon uiteraard, maar dat maakt niet dat een foto die met een goede camera is genomen daardoor een uniek plaatje is. Dat vind ik deze foto's niet.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers