[FOTO] Portret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

[FOTO] Portret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-18 10:20

Hoihoi!

Sinds september ben ik een beetje aan het prutsen met een spiegelreflex. Voorheen altijd beetje kiekjes geschoten met een compactcamera. Dus beetje met de instellingen spelen etc. Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst echt een fotoshootje gedaan, puur om meer te leren, te oefenen etc. En donderdag heb ik nog even met een vriendin foto's gemaakt. Het zijn geen professionele foto's, maar vind het wel leuk om te doen en wil graag meer leren. :D

Donderdag:
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding


Vrijdag:
3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Ik ben zeker bereid om meer te leren, dus als er nog tips zijn, graag!
Specs: Canon 70D, 70-200mm lens, f4.5

GreenRider

Berichten: 1239
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Frankrijk

Re: [FOTO] Portret

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 21:47

wow ik vind ze echt heel mooi :D Vooral die laatste paar, hele fijne kleuren :)
Enige tip die ik zou hebben is let op de huidskleuren. Dat die 'realistisch' blijft. Verder is super super mooi

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-18 14:12

GreenRider schreef:
wow ik vind ze echt heel mooi :D Vooral die laatste paar, hele fijne kleuren :)
Enige tip die ik zou hebben is let op de huidskleuren. Dat die 'realistisch' blijft. Verder is super super mooi

Dank je wel! :D Wat betreft de opbouwende kritiek, ben ik het mee eens. Zie mobiel pas dat bijvoorbeeld de laatste ook iets uit proportie is gegaan wat betreft de huidskleur. Die lijkt inderdaad niet natuurlijk. :)

suus_toes

Berichten: 980
Geregistreerd: 01-05-07
Woonplaats: Eenrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 14:38

Gaaf! :):)
Mooie kleuren.. Niet te hard, niet te zacht.. Ze zien er erg fijn uit! En daarbij ook complimenten aan de modellen, oogt lekker relaxed.

Als je nog een keer een paard als proefkonijn wil hebben (in de buurt).... <<) dan staat die van mij klaar. Hihi
Of de hond.. Hihi

GreenRider

Berichten: 1239
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 20:39

Nayomie schreef:
GreenRider schreef:
wow ik vind ze echt heel mooi :D Vooral die laatste paar, hele fijne kleuren :)
Enige tip die ik zou hebben is let op de huidskleuren. Dat die 'realistisch' blijft. Verder is super super mooi

Dank je wel! :D Wat betreft de opbouwende kritiek, ben ik het mee eens. Zie mobiel pas dat bijvoorbeeld de laatste ook iets uit proportie is gegaan wat betreft de huidskleur. Die lijkt inderdaad niet natuurlijk. :)


Ik heb helaas ook zo'n laptop ja, op mijn mobiel check ik ook altijd even voor de zekerheid! Soms zien de mensen waar ik foto's van heb gemaakt er opeens heel erg ziek uit... :')