photoshop op tweede apparaat

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
terrabeertje
Berichten: 1090
Geregistreerd: 22-02-13

photoshop op tweede apparaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-18 21:34

hoi hoi,

Ik heb afgelopen week photoshop aangeschaft en geïnstalleerd op mijn macbook. Ik mag met het pakket dat ik gekocht heb alle adobe programma's op twee apparaten installeren. mijn macbook wil ik graag helemaal resetten, echter ben ik bang dat ik dan nog maar op een apparaat mag installeren in plaats van twee omdat mijn macbook mee geteld blijft. ik kan hier niks over vinden op internet, heeft iemand hier meer verstand van?
Laatst bijgewerkt door terrabeertje op 02-09-18 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt


Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: photoshop op tweede apparaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:35

Ik durf het niet te zeggen. Denk dat je het beste morgen even met de klantenservice van adobe kan bellen

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

xLiez

Berichten: 1887
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:38

Ik neem aan dat je Adobe CC hebt? Via die creative cloud? Je kan als je inlogt op je creative cloud zien op welke apparaten je Adobe programma's hebt staan. Daar kan je je macbook uit verwijderen zodat je twee registraties houdt. Wij werken er op het werk ook mee en dan loggen we op 1 computer het account uit en op de andere weer in. Je houdt altijd je twee licenties, je moet dan gewoon even je computer met licentie verwijderen binnen je creative cloud!

_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:41

Ik heb hier een pakket op drie computers staan. Als er twee computers ingelogd zijn en ik start photoshop op de derde computer, dan roept hij "je bent al ingelogd op 2 computers! Wil je één van de andere computers handmatig uitloggen zodat je je hier aan kan melden, of wil je dat ik nu allebei de andere computers automatisch uitlog zodat je je hier aan kan melden?"

Dus je kan het op meerdere computers installeren (meer dan 2 zelfs) alleen vervolgens maar op 2 computers tegelijk gebruiken. Áls hij het dus al meetelt als een extra computer is dat geen probleem, want als je dan bij je tweede (dus volgens het programma derde) apparaat op "alles uitloggen" klikt en vervolgens even opnieuw inlogt op je eerste computer klopt alles weer :)

edit: Of wat degene boven me zegt dus.
edit 2: creative cloud heb ik het ook over inderdaad.

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

terrabeertje
Berichten: 1090
Geregistreerd: 22-02-13

Re: photoshop op tweede apparaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-18 21:47

dankjewel! helemaal duidelijk nu.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16089
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: photoshop op tweede apparaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:50



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers