[FOTO] A little boy and his dog

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

[FOTO] A little boy and his dog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 13:27

Na een oproepje op facebook mocht ik een kleine jongen fotograferen met 'zijn' hond. Een hele uitdaging: hond zit niet altijd stil, kindje beweegt veel en het was vrij koud. Uiteindelijk ben ik zelf best tevreden met de resultaten, maar ik ben ook heel benieuwd wat jullie er van vinden en of er dingen beter kunnen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DearDarling

Berichten: 891
Geregistreerd: 14-03-09
Woonplaats: somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 13:47

Oooohhhh die laatste foto is echt onwijs gaaf! <3

NadineBlabla

Berichten: 2151
Geregistreerd: 23-10-11

Re: [FOTO] A little boy and his dog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 13:50

ik vind ze heel mooi geworden! lief <3

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Re: [FOTO] A little boy and his dog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:03

Leeeeeeuk!! Zo'n shoot staat bij mij ook altijd nog op het lijstje.

Ik zal even per foto doen:
1: Ik vind het tegenlicht echt heeel gaaf, prachtige kleuren! Laag standpunt ook echt heel gaaf! Wat ik jammer vind is de gezichtsuitdrukking van het jongetje. Beetje in de war/vragend, kijkt hij. Het had leuker geweest als hij de hond bijvoorbeeld knuffelde, of echt tegen de hond aan lag. Dat zou het geheel nog wat knusser maken, maar ik begrijp ook dat je met zo'n klein modelletje misschien weinig te zeggen hebt :+
2: Deze vind ik het minst van de 3 omdat er geen interactie is tussen de hond en het jongetje, ze kijken beiden een andere kant op en lijken gewoon toevallig naast elkaar neer gezet. Ook het zwart-witte vind ik zonde van de mooie kleuren!
3: Deze vind ik qua pose/uitdrukking zeker het leukste, hoe ze allebei zo naar boven kijken :D Prachtige kleuren ook weer, vooral het blauw knalt eruit!

Heel erg leuk :D

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 20:19

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! :D

En bedankt voor de uitgebreide feedback Marit :D Ik ga even kort reageren hoor. Knuffelen was het jochie nog iets te klein voor en op de gezichtsuitdrukking had ik helaas geen invloed :+ Maar ik snap wat je bedoelt. Misschien voor een volgende keer met een ouder kindje :j De 2e foto is zwart/wit omdat de kleur niet meer te redden viel :') Die was erg flets en bijna alleen oranje, dus vandaar de keus. En de derde ben ik zelf ook erg blij mee :D

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:22

Wat een leuke serie.
Foto 1 en 2 doen mij, ondanks dat ze schattig zijn, niet zo heel veel.
Vooral foto 3 heeft mijn aandacht. Geweldig hoe ze alle twee dezelfde kant opkijken. Mooie kleuren.
Ik hou zelf ook van fotograferen op het zelfde niveau als je onderwerp.