[VRAAG]hoe organiseren jullie een stalshoot?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

[VRAAG]hoe organiseren jullie een stalshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-18 18:53

hallo allemaal :D

ik heb enkele vragen hoe je een stalshoot organiseert. (ik hoop dat dit topic hier juist staat)

ik zou binnenkort een stalshoot willen houden bij mij op stal, maar hoe organiseer ik dit het beste?

als jullie zo iets houden maken jullie dan rijfoto's en portret foto's op 1 dag?
en hoe laten jullie het vlot verlopen?

hoeveel vragen jullie voor zo'n shoot per persoon?

hopelijk kunnen jullie me helpen!
alvast bedankt d4rkhorse.


Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: [VRAAG]hoe organiseren jullie een stalshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:59


Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101645
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [VRAAG]hoe organiseren jullie een stalshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:27

Ik kwam voor 4 paarden. Heb gedaan wat ze wilde, bij 3 was dat portret en losgooi en bij de laatste alleen portret. Het was boven de 30 graden dus niemand wilde rijden. Ik vroeg toendertijd nog €35 per shoot (nu €50) maar omdat ze met 4 wilden heb ik er €5 per shoot afgehaald. Dus €30 per persoon. De reiskosten konden ze door 4 delen. Dat was per persoon iets van €4 dus voor hun voordelig. Ik ben per paard ongeveer een uur bezig geweest. Het was prachtig weer maar echt heel heet. Ik had gewoon de hele dag de tijd dus kon mij aanpassen aan wat zij wilden. Maar het was gewoon te heet om echt heel veel te doen.

Ze hadden zelf een volgorde bepaald en dat vond ik prima, alle paarden waren schoon toen ik aan kwam en deed eerst portret en daarna losgooien. Als ik bij het losgooien fotografeerden werd het volgende paard vast gepakt. Had wel even pauze na 2 paarden ivm de hitte. :+ Alles liep prima.

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-18 07:25

Bellatrix schreef:
Ik kwam voor 4 paarden. Heb gedaan wat ze wilde, bij 3 was dat portret en losgooi en bij de laatste alleen portret. Het was boven de 30 graden dus niemand wilde rijden. Ik vroeg toendertijd nog €35 per shoot (nu €50) maar omdat ze met 4 wilden heb ik er €5 per shoot afgehaald. Dus €30 per persoon. De reiskosten konden ze door 4 delen. Dat was per persoon iets van €4 dus voor hun voordelig. Ik ben per paard ongeveer een uur bezig geweest. Het was prachtig weer maar echt heel heet. Ik had gewoon de hele dag de tijd dus kon mij aanpassen aan wat zij wilden. Maar het was gewoon te heet om echt heel veel te doen.

Ze hadden zelf een volgorde bepaald en dat vond ik prima, alle paarden waren schoon toen ik aan kwam en deed eerst portret en daarna losgooien. Als ik bij het losgooien fotografeerden werd het volgende paard vast gepakt. Had wel even pauze na 2 paarden ivm de hitte. :+ Alles liep prima.

Bedankt, wist je al op voorhand welke dingen dat ze wouden?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101645
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [VRAAG]hoe organiseren jullie een stalshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 07:36

Ja, dat hadden wel via de mail al besproken.

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers