[FOTO] 2017 met Doho-Shots!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DohoShots

Berichten: 4101
Geregistreerd: 03-06-11

[FOTO] 2017 met Doho-Shots!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-17 13:17

Hallo bokkers! :Y)

De laatste dag van 2017 is aangebroken en lijkt het me dus een goed idee om eens te laten zien wat ik dit jaar heb beleefd wat betreft de fotografie

Dit jaar veel fotodagen georganiseerd met Lisa Morris Fotografie, een workshop gevolgd samen met Lisa bij Foscofotografie en Eliane van Schaik Photography en ook veel portfoliomateriaal gemaakt

In 2018 wil ik mezelf laten inschrijven bij de kvk, heb ik hopelijk eindelijk mijn rijbewijs en kan ik ook met de auto verder reizen om te fotograferen en hoop ik nog veeel meer fotodagen en andere leuke dingen te organiseren met Lisa!

1. JANUARI: Ik haalde mijn camera na een kleine winterstop weer uit het stof en fotografeerde op een hondenfotomeeting!


Afbeelding

2. FEBRUARI/MAART: Had ik een aantal portfolioshoots met honden waaronder deze leukerd!

Afbeelding

3. MAART: Ik organiseerde deze maand een gezellige puppy fotomeeting in de Vlietlanden!

Afbeelding

4. APRIL: Was er het bloesemseizoen waar ik samen met Lisa 2 fotodagen organiseerde


Afbeelding

5.

Afbeelding

6. APRIL: Een succesvolle fotodag op bergen op zoom. Deze 2 prinsjes wilden graag op de foto met hun schattige palomino pony! Uiteraard doet photoshop wonderen :+
Afbeelding

7. MEI: Een fotodag op het strand waarbij deze knappe pony model stond en zijn trucendoos tevoorschijn haalde!

Afbeelding
8. MEI: Ook had ik deze maand weer een fotomeeting, deze keer met een thema

Afbeelding


9. JUNI: Een aantal blackfotoreportage's waaronder dit schattige veulentje

Afbeelding

10. JULI: Een leuke blackreportage gedaan met o.a deze fjord

Afbeelding


11. SEPTEMBER: 3 september had ik samen met Lisa een workshop bij Eliane van Schaik & Lotte van Alderen. Er stonden deze dag een jonge haflinger en cremello PRE voor onze lens!

Afbeelding

12
Afbeelding

13. SEPTEMBER: Na de workshop wou ik alles wat ik geleerd heb graag oefenen, een stalgenootje met haar fries Henk stonden model!

Afbeelding

14. NOVEMBER: De laatste keer dit jaar dat ik een fotodag organiseerde met Lisa
Afbeelding

15.
Afbeelding

Helaas geen sneeuwfoto's kunnen maken maar misschien kunnen we in 2018 daar nog een begin mee maken!

Tot volgend jaar :wave:


Pinici

Berichten: 211
Geregistreerd: 17-08-13
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] 2017 met Doho-Shots!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 22:01

Wat een gaaf overzicht! Je weet de band tussen mens en dier heel mooi vast te leggen. Vind vooral foto 13 heel mooi, prachtig gebruik van het licht en het licht-donkercontrast :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers