[FOTO] 2017, het tweede jaar CirceFotografie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pinici

Berichten: 211
Geregistreerd: 17-08-13
Woonplaats: Brabant

[FOTO] 2017, het tweede jaar CirceFotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-17 12:06

Hoi allemaal!

Het einde van het jaar komt weer in zicht dus bij deze een jaaroverzicht van mijn fotografie van dit jaar. Ik heb ontzettend veel leuke fotoreportages mogen maken, veel nieuwe mensen ontmoet en mijn camera nog beter leren kennen.

Mijn topic van het eerste jaar CirceFotografie: Pinici @ [FK] [FOTO] Jaaroverzicht: het eerste jaar van Circe Fotografie!

Winter 2017:
In de winter van 2017 een aantal shoots gehad met het mooie winterlicht en een shoot met het kleine beetje sneeuw wat was gevallen. Het jaar begon meteen al goed! Een foto uit de eerste maanden van het jaar:
1.
Afbeelding

Lente 2017:
Veulentjes, veulentjes en nog meer veulentjes! Wat was het onwijs leuk om in het hoge gras te liggen terwijl de pasgeboren shetjes om je heen renden en de dapperste nieuwsgierig hun neusjes in je camera probeerde te drukken. De omgeving was ook perfect bij deze shoot, de uitgestrekte weilanden en het zachte licht maakte deze fotoserie extra bijzonder.
2.

Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding


Zomer 2017:
In de zomer van 2017 heb ik heel veel leuke shoots mogen doen. Ook heb ik voor het eerst op de hei gefotografeerd, een droom die uitkwam! Een kleine impressie van de foto's die ik heb gemaakt deze maanden:
5. Mijn favoriet van dit jaar!

Afbeelding

6.

Afbeelding


7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.

Afbeelding


10.
Afbeelding



Herfst 2017:
De herfst brak aan, mijn favoriete fotografieseizoen. Het licht is zo prachtig wanneer het door de bomen heen schijnt, de kleuren zijn prachtig en de zonsondergangen zijn al helemaal geweldig <3
10.

Afbeelding

11.


Afbeelding

12.

Afbeelding

13.

Afbeelding

Winter:
De winter is pas net begonnen, maar toch heb ik al een paar leuke shoots gehad. De bijzonderste shoot van de winter tot nu toe is toch wel deze sneeuwshoot!

14.

Afbeelding


15.
Afbeelding

Pfoe, toch best lastig om maar 15 foto's te kiezen uit een heel jaar! :+
Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie hebben genoten van dit overzicht.
Ik vond 2017 een topjaar met veel nieuwe en leuke ervaringen, op naar 2018!

Welke foto vinden jullie de mooiste? :D

Toffeltje

Berichten: 527
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Friesland

Re: [FOTO] 2017, het tweede jaar CirceFotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 10:39

Gave foto's! Ik vind vooral nr 8 heel erg mooi, zo'n fijne sfeer!

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Re: [FOTO] 2017, het tweede jaar CirceFotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 11:12

Wow! Je maakt hele bijzondere foto's. Ik weet niet precies waar het aan ligt maar iets in je beelden is compleet anders dan bij andere fotografen. Je composities en plaatsing van het onderwerp zijn ook echt tof. Ook het gebruik van licht spreekt echt aan! Ga zo door zou ik zeggen :D

Pinici

Berichten: 211
Geregistreerd: 17-08-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 22:54

Toffeltje schreef:
Gave foto's! Ik vind vooral nr 8 heel erg mooi, zo'n fijne sfeer!


Dankjewel!

Pinici

Berichten: 211
Geregistreerd: 17-08-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 22:55

Marit schreef:
Wow! Je maakt hele bijzondere foto's. Ik weet niet precies waar het aan ligt maar iets in je beelden is compleet anders dan bij andere fotografen. Je composities en plaatsing van het onderwerp zijn ook echt tof. Ook het gebruik van licht spreekt echt aan! Ga zo door zou ik zeggen :D


Heel erg bedankt! :D