iPhone fotografie - wie nog meer?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

iPhone fotografie - wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:08

Hoi!

Ik kwam terecht op een webpagina waar iemand portretfoto's schoot met zijn iPhone (en een hamburgerdoosje). Klik hier om ze te zien.

Nu ben ik geinspireerd geraakt en vraag me af of er nog meer mensen zijn die foto's maken met hun telefoon! Ik maak zelf foto's voor instagram maar wil er wel wat meer mee gaan doen en ook wat betere kwaliteit produceren. Ik heb een iPhone 8 plus met portrait mode.

Wie nog meer, en wat voor telefoon gebruik je?


Nicole

Berichten: 8144
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:11

Danique schreef:
Hoi!

Ik kwam terecht op een webpagina waar iemand portretfoto's schoot met zijn iPhone (en een hamburgerdoosje). Klik hier om ze te zien.

Nu ben ik geinspireerd geraakt en vraag me af of er nog meer mensen zijn die foto's maken met hun telefoon! Ik maak zelf foto's voor instagram maar wil er wel wat meer mee gaan doen en ook wat betere kwaliteit produceren. Ik heb een iPhone 8 plus met portrait mode.

Wie nog meer, en wat voor telefoon gebruik je?


Hier ook iemand met 8 plus maar zulke platen komen daar niet uit _O- Ik vraag me af welke programa hij met zijn telefoon ze mee bewerkt want poeh dat zijn ook beste programma

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: iPhone fotografie - wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:12

Dit past beter op [FK] FotoKunst, ik ga het topic verplaatsen.

Toos Onderschriftloos :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:14

Er staat bij dat hij VSCO gebruikte geloof ik!

Dankje Nadia.

edit: En Lightroom en Photofix voor de iPhone!

Nicole

Berichten: 8144
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Re: iPhone fotografie - wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:02

Oh dan ga ik die dingen eens opzoeken! Ik fotografeer zelf ook veel en werk dan ook met lightroom maar wist niet dat deze dingen ook voor je telefoon was.. #blond

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: iPhone fotografie - wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:05

Daar is wel heel veel aan gesleuteld in een bewerkingsprogramma. := Ik zou dus ook niet verwachten dat zo een foto uit een iPhone komt want zo komen ze nieteens eens uit een spiegelreflex camera.

Second to the right, and straight on till morning

Anoniem

Re: iPhone fotografie - wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:08

Maar daar gaat het niet om Neverland, ik ben op zoek naar mensen die ook iPhone fotografie doen.

Anoniem

Re: iPhone fotografie - wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:52

Heel erg gaaf! Natuurlijk is er wat aan gesleuteld, maar hee, waaraan niet in de fotografie ;) Ik vind het geweldig gevonden om de belichting zo te doen, heel creatief. Wat ik als groot verschil zie is wel dat mijn telefooncamera echt flink vertekent doordat het toch te 'groothoek' is voor portretfotografie. Zijn foto's lijken dat niet zo te hebben. Ben benieuwd hoe het jou af gaat straks Danique!

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: iPhone fotografie - wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:12

Ik heb een IG met alleen black and white foto's van de Iphone 7 plus. link

Anoniem

Re: iPhone fotografie - wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:56

Dankje Nikki, ik ben ook heel benieuwd hahaha. Ben er nog niet echt mee begonnen omdat ik pas net terug ben van vakantie en nu weer aan het werk ben, maar vind het ook wel lastig om onderwerpen te vinden eigenlijk!

Gaaf Desty ik ga je volgen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers