[FOTO] doe eens gek en pak een concert

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lau

[FOTO] doe eens gek en pak een concert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-17 13:54

Zoals elke week kijk ik trouw naar het perfecte plaatje. Deze week moesten ze een persfoto maken voor bands. Nou helemaal leuk natuurlijk en ineens hoorde ik wel een hele toffe stem. De eerste keer kon ik de naam niet verstaan. Dus terug gespoeld en het ging om the overslept. Gelijk ging ik kijken of ze op spotify stonden. En dit bleek zo te zijn super tof natuurlijk.
Onderaan stond een evenement, verhip dat is vrijdag en hier om de hoek. Ik gelijk gekeken voor kaarten €8 nou koopje. Ik overlegd met mijn vriend em besloten samen te gaan.

Het voorprogramma was we are hunters ook nog nooit van gehoord. Dus ook maar gelijk opgezocht, en wow hun klonken ook tof.
Dus vrijdag was daar en wij er heen! Super toffe show van we are hunters! The overslept viel mij een beetje tegen. Nog steeds tof maar minder.
Genoeg gekletst hier de foto’s:

Spoiler:
alle foto’s zijn gemaakt met mijn iPhone. Maar wilde ze wel graag delen.

Op alle foto’s zit copyright en deze mag je niet delen zonder mijn toestemming! We are hunters heeft ze van mij gekregen om te delen. Evenals the overslept. Dus ja je kan ze herkennen.

We are hunters:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

The overslept:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik in actie:

Afbeelding

Steeph

Re: [FOTO] doe eens gek en pak een concert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 14:48

Zonde van de kwaliteit en de hoofden waar je tegenaan kijkt. Mooie kiekjes voor thuis, niet voor reclame :(:)

Hopelijk heb je wel een leuke avond gehad!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-17 14:52

Steeph schreef:
Zonde van de kwaliteit en de hoofden waar je tegenaan kijkt. Mooie kiekjes voor thuis, niet voor reclame :(:)

Haha het is niet met mijn camera he, gewoon met mijn iPhone. Qua hoofden vind ik het niet heel storend.
De bokt upload helpt ook niet mee aan de kwaliteit.
Laatst bijgewerkt door Lau op 02-12-17 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 14:56

Steeph schreef:

Ik snap deze reactie niet zo goed eigenlijk :x het laatste wat ik zie als ik deze foto's zie zijn de hoofden.
En dan nog, ze staat gewoon tussen die mensen he, niet vooraan met een dikke spiegelreflexcamera :P
Kan me niet anders voorstellen dan dat de bands heel blij kunnen zijn met deze foto's :D
Én een leuke avond voor 8 euro **\O/**

edit thanks for the reminder dat ik nogsteeds het perfecte plaatje terug moet kijken hahah :') _O-

Lau

Re: [FOTO] doe eens gek en pak een concert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-17 00:52

Niemand?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 14:01

Dit zijn foto´s die iedereen in het publiek precies zo kan maken met wel om het even apparaatje dat beeld vast kan leggen. Foto technisch kan er dus weinig opbouwende kritiek aan gegeven.
Het was anders geweest als je bv naast het podium had gestaan of op het podium of na het optreden de band had gevraagd voor een selfie met ze. Dan heb je iets uniekers.
Het lijkt me sowieso beter om met een echte camera foto´s te nemen als je goede foto´s wilt en niet alleen een herinneringskiekje.

Ik heb het idee dat dit topic gewoon in een verkeerde rubriek staat, want het is natuurlijk harstikke leuk dat je er bent geweest en er foto´s van hebt, maar het zijn geen foto´s voor beoordeling op dit forum, lijkt mij.

Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, maar niet voor wat jij begrijpt.
*Mijn paardenopvang youtube kanaal* *Mijn youtube kanaal voor Vincent* * [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * Diverse Lusitanos aangeboden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie