[Info][FOTO] ABC project 2017

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NAIWHL

Berichten: 2989
Geregistreerd: 28-02-06

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:08

Ik heb al een onderwerp voor de B. Is het dan bedoeling te wachten met maken van de foto tot deze week voorbij is, of maakt dat niet direct uit?

En stel ik heb nu een goed idee voor de x. Mag je die dan al eerder maken? Of gaat het echt op volgorde van alfabet?

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-17 18:25

Wat mij betreft kan je die wel al maken maar nog wachten met posten. Het doel is vooral om jezelf uit te dagen en in de huidige omstandigheden. Het klinkt alsof je wel bewust erover aan het nadenken bent en in die paar dagen geen drastische veranderingen in omstandigheden. Ik weet ook al mijn B, en kan dat alleen in de weekendes doen.

Ikzelf weet ook al een Y maar niet in december. Ik vind zelf dat ik dan pech heb en toch wat anders moet bedenken.

Hoe zullen we hiermee omgaan? Dat we wel de volgende week mogen maken (maar wachten met posten) maar niet verder vooruit?

marieke1994
Berichten: 459
Geregistreerd: 20-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:28

Wat een leuk idee! Ik ga proberen mee te doen! Ben momenteel erg druk en weet niet of ik het vol hou om het altijd te doen, maar ga het proberen! Ik heb al een idee voor de A en zal moeten opschieten haha.

De foto van het station in Antwerpen is echt prachtig!

En met de quarter wat een ontzettend orgineel idee en een prachtige foto!!

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:59

Ik baal zoooooo erg... heb heel tof idee voor alle... zou vandaag uit gaan werken, zegt mijn model plots af -O-

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 13:34

We hebben nog tot en met zondag!

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-17 16:16

Nog even een reminder hier, nog 2 dagen!

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:12

Ja ja! Ik ben heel druk aan het twijfelen of ik nu die ene foto plaats of nig iets anders kan bedenken...

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:18

Ik heb nog steeds geen inspiratie het enige wat ik kan bedenken met de a is appels, misschien moet ik mijn woordenschat wat gaan uitbreiden :')

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:23

Wat een leuk idee! Helaas moet ik morgen werken, dus ik denk dat ik voor de A een beetje vals ga spelen :')
Maar voor de B heb ik wel al een super leuk idee :D

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:23

Aaaaahhhh... Arme artiest...

Zo heb ik ook zitten denken, hoor, maar waarom geen artistieke foto met appels? Dan B van banaan, C van Conference, D van druif, enzovoort. (Ik kon zo gauw geen fruit met een E verzinnen...)

NAIWHL

Berichten: 2989
Geregistreerd: 28-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:32

geerte schreef:
Ik heb nog steeds geen inspiratie het enige wat ik kan bedenken met de a is appels, misschien moet ik mijn woordenschat wat gaan uitbreiden :')


:')

In het woordenboek staan nog wel wat woorden. :')

Maar uuh:
Aperture (als je uitstapje neemt naar engels)
Aap
Aandacht
Afval
Aangezicht
Anders(om)
Afzien
Spoiler:
Aambei (maar of dat nou een goed thema is... :') )

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:34

Elstar :D

En ik ga voor Aaaaaaaah deze keer, mijn bengeltje... Gister gemaakt, dus wel vers van de pers haha. Alleen niet met de gedachte aan dit topic, sorry. O:) Ben nu al hard aan het nadenken voor de B, maar heb al wel een vaag idee!

Afbeelding_DSC9155 by Maxime Willemsen, on Flickr

Citaat:
ABC Thema : A

Thema A loopt van 1-15 januari en zal opgevolgd worden door thema B vanaf 16 januari tot de 31e. Daag jezelf uit om de foto vers te trekken in opdracht van dit topic, maar als je echt krap in tijd zit en een perfect passende foto hebt knijpen we een oogje toe. Succes!

Inzendingen:


marieke1994
Berichten: 459
Geregistreerd: 20-12-12

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 20:27

Ik heb mijn foto ook gemaakt. Met als woord aandenken. Zet ze nu op de computer. Zal hem waarschijnlijk morgen hier uploaden want heb geen internet thuis....

marieke1994
Berichten: 459
Geregistreerd: 20-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:45

mijn inzending: op de valreep:
De a van aandenken. We zijn eventjes geleden, net voor nieuwjaar een merrie van mijn verloren.. Heel erg naar. Wen erg bijzondere merrie. Normaal heb ik niet Zo'n grote band met de paarden waarmee ik werk, maar deze was toch wel erg speciaal.
Afbeelding


Ik zie het nu op mijn mobiel en hoop maar dat het duidelijk genoeg is dat het voorste een vlecht is van het haar van de merrie.


Citaat:
ABC Thema : A

Thema A loopt van 1-15 januari en zal opgevolgd worden door thema B vanaf 16 januari tot de 31e. Daag jezelf uit om de foto vers te trekken in opdracht van dit topic, maar als je echt krap in tijd zit en een perfect passende foto hebt knijpen we een oogje toe. Succes!

Inzendingen:


xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:56

'Anders' is me niet gelukt, ik wilde het laten zien met kleuren en kleurcontrast maar helaas niks kunnen vinden in huis om het mee te doen. - mooie inzendingen!

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:18

Ik doe even eentje uit de oude doos. Ik heb avond gekozen. Ik heb hem met mijn mobiel gemaakt in lapland.Afbeelding

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:42

Nou zeg... Ik heb de hele tijd "Avondzon" klaar staan (maar wilde dus iets anders bedenken).
Hier mijn A. De foto is echt gemaakt met de "Avondzon" voor de A in gedachten.

Afbeelding

Citaat:
ABC Thema : A

Thema A loopt van 1-15 januari en zal opgevolgd worden door thema B vanaf 16 januari tot de 31e. Daag jezelf uit om de foto vers te trekken in opdracht van dit topic, maar als je echt krap in tijd zit en een perfect passende foto hebt knijpen we een oogje toe. Succes!

Inzendingen:


NAIWHL

Berichten: 2989
Geregistreerd: 28-02-06

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:46

Wat ontzettend leuk om te zien hoe iedereen de A invult :j

En mooie foto's van iedereen. Is het nog leuk/bedoeling om individuele feedback te geven op de foto's?

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:04

Mijn a is helaas niet gelukt om uit te werken.. is behoorlijk pittig, had gekozen voor "arabic" en alles al gevonden om in studio uit te werken.. helaas kon model onverwachts niet :'(

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:41

Jee, wat balen, Gianti! Echt jammer dat dan zo'n afzegging echt jouw plannen in de war kan gooien. Maar misschien kun je hem alsnog maken en dan volgende week plaatsen? Ik ben nu wel echt benieuwd namelijk...

NAIWHL, het lijkt mij erg leuk om feedback te geven! Kunnen we hoe dan ook van leren. :j

horserider22

Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 22:09

Hierbij mijn A. Ik heb gekozen voor 'Afwijkend'. Het hele boeket roosjes staat al vol in bloei op dit ene knopje na.
Ik had eerst een ander idee, maar dit lukte helaas niet helemaal -O-
Afbeelding



Citaat:
ABC Thema : A

Thema A loopt van 1-15 januari en zal opgevolgd worden door thema B vanaf 16 januari tot de 31e. Daag jezelf uit om de foto vers te trekken in opdracht van dit topic, maar als je echt krap in tijd zit en een perfect passende foto hebt knijpen we een oogje toe. Succes!

Inzendingen:


F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 23:40

Wat een mooie inzendingen! Ontzettend leuk om te zien hoe divers ook, heel leuk zo'n vrij te interpreteren thema. Feedback geven is wel leuk, dan kan ik ook kwijt hoe origineel ik bijvoorbeeld die aankondiging vind :)

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 23:44

Hier mijn A, onder de naam avondzon, was niet de enige haha. Wel een iets oudere foto al, maar moet nog wennen aan mijn nieuwe canon, dus hoop voor de B goed te kunnen oefenen :D
Afbeelding
Citaat:
ABC Thema : A

Thema A loopt van 1-15 januari en zal opgevolgd worden door thema B vanaf 16 januari tot de 31e. Daag jezelf uit om de foto vers te trekken in opdracht van dit topic, maar als je echt krap in tijd zit en een perfect passende foto hebt knijpen we een oogje toe. Succes!

Inzendingen:

[*] Ann_pam [ http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2s9q5x5&s=9#.WHvsq_nhBPY ]

marieke1994
Berichten: 459
Geregistreerd: 20-12-12

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 08:34

Prachtige inzendingen!!
Ik zou het ook leuk om feedback te krijgen. Ik ben een beginnend fotograaf en doe het alleen af en toe voor de hobby, dus of ik veel zinnige feedback kan geven.. Denk het niet haha

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Re: [CENTRAAL][FOTO] ABC project 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:29

Het hoeft geen inhoudelijke feedback te zijn, het is altijd leuk om te horen wat een ander van je werk vind :)
Ik gaf bij POTW ook vaak feedback terwijl ik een beginnend hobby fotograaf ben. Je gaat op een andere manier naar foto's kijken en dat vond ik wel leerzaam en heel leuk