[FOTO]Een succesvol 2016 - Danielle Mark Fotografie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pradadaan

Berichten: 4665
Geregistreerd: 13-05-13

[FOTO]Een succesvol 2016 - Danielle Mark Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-17 00:44

Hoi allemaal!
Ik ben voor mijn doen nogal laat met mijn jaar overzicht, normaal plaats ik hem half december als :=
Waarom heeft het dit keer zo lang geduurd? Omdat ik onmogelijk een keuze kon maken over welke foto's ik wilde laten zien.
Na ongeveer 286 keer van gedachte te zijn veranderd heb ik er uiteindelijk voor gekozen om allemaal kleine collages te maken. Dan was de keuze een stuk gemakkelijker :j

In plaats van te plaatsen wat ik het afgelopen jaar per maand heb gedaan ga ik dit keer juist alleen mijn hoogtepunten uitlichten :D

Ik hoop dat jullie met net zo veel plezier naar deze foto's kijken als dat ik het afgelopen jaar aan mijn fotografie heb beleefd *\o/*

1| Ik heb dit jaar weer aan meerdere fotomeetings mee gedaan.
In februari hadden we tijdens een fotomeeting op het strand enorm geluk met het mooie weer voor de tijd van het jaar.
Afbeelding

2| Begin dit jaar ben ik wat meer gaan doen met het fotograferen van mensen.
Ik bied al langer fotoreportages voor families en gezinnen aan maar ik had nog nooit met een model gewerkt.
Vandaar dat ik mee deed aan een fotomeeting, prefect om te oefenen!
Afbeelding

3| Ondertussen was het veulen seizoen alweer aangebroken,
Daarom stond mijn eerste bezoekje in Drenthe gepland, waar ik bij FH Horses de eerste veulentjes op de foto ging zetten.
Afbeelding

4| Last minute heb ik meegedaan aan een fotomeeting op het strand waar we aan het eind van de middag een beetje zonsondergang vast konden leggen.
Ook dit was weer een hele geslaagde dag met leuke modellen! :j
Afbeelding

5| Nog zo'n leuke fotomeeting! Dit keer met kinderen *\o/*
Dit vond ik echt te gek om te doen en de kinderen deden het ook zo onwijs goed!
Afbeelding

6| In mei ben ik langs geweest op de Veluwe waar 3 vriendinnen van mij op vakantie waren met hun paarden.
Buiten dat het erg gezellig was ging de camera natuurlijk ook mee! :j
Aangezien ik thuis alleen maar bos, weiland en strand heb vond ik het te gek om op de hei te fotograferen <3
Afbeelding

7| Ook werd er bij ons op stal een veulentje geboren, daar moest ik natuurlijk wat plaatjes van schieten *\o/*
Afbeelding

8| Na een aantal fotomeetings met mensen had ik de smaak te pakken en organiseerde ik samen met een goede vriendin en ook fotograaf Elin een 'City Girls Fotomeeting'.
Dit was een groot succes met geweldige modellen en een hele leuke dag :j
Afbeelding

9| Ieder jaar maak ik foto's van de veulens van Vervloed, ook dit jaar had hij weer gave veulens staan dus dat was weer een groot succes! :))
Afbeelding

10| Dit was zeker één van mijn leukste fotomeetings van het jaar!
Ik wilde graag een idee uitwerken, namelijk een 'Fairytale Kids Fotomeeting'.
Opnieuw heb ik dit samen met Elin georganiseerd en hadden we fantastische prinsesjes die model voor ons wilde staan <3
Afbeelding

11| Buiten alle fotomeetings, veulens en verkoopfotoshoot bij fokkers en grote stallen gaan de gewone fotoreportages natuurlijk ook altijd door.
Hier een aantal fotoshoots, dit waren voornamelijk shoots gemaakt in de zomer maanden.
Afbeelding

12| Ook fotografeer ik nog altijd met veel plezier honden.
Niet altijd even gemakkelijk maar zo leuk als je uiteindelijk mooie plaatjes voor iemand hebt kunnen schieten :)
Afbeelding

13| Na mijn eerste bezoek in het voorjaar stond in het najaar mijn 2e bezoek bij FH Horses gepland.
De veulens waren ondertussen natuurlijk flink gegroeid en er mochten nog een aantal knappe paarden op de foto <3
Afbeelding

14| Ook één van mijn favoriete bezigheden: Met mijn camera naar stal gaan, door de groepen paarden lopen en gewoon foto's maken.
De reacties van mijn stalgenoten zijn altijd zo leuk en enthousiast als ze de onverwachtse foto's van hun paarden zien, daar moet je wel vrolijk van worden *\o/*
Afbeelding

15| Ik ben graag bezig met het nabewerken van mijn foto's. Ik wil nooit te veel doen maar ik blijf mij verbazen over hoeveel kleine dingen met je foto kan doen.
Zelf ben ik gek op zwart/wit foto's, dit zijn er een aantal van afgelopen jaar die ik zelf erg gaaf vindt <3
Afbeelding

De bedoeling was 15 foto's en een klein tekstje over mijn succesvolle jaar, dat is weer eens heel erg mislukt :+

Ik kan weer op een mooi jaar terug kijken en ik hoop dat ook 2017 voor mij weer een mooi jaar mag worden.
Net als dit jaar hoop ik in 2017 weer mooie dingen te mogen doen, mensen gelukkig te maken en mensen een dierbare herinnering mee te mogen geven :j

Op de foto's staat geen copyright omdat ze zo verkleind zijn. Uiteraard betekend dit niet dat deze foto's gekopieerd of gebruikt mogen worden zonder mijn toestemming.

Bedankt voor het kijken :wave:
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 05-01-17 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel gezet voor FK

CKR

Berichten: 972
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Purmerend

Re: Een succesvol 2016 - Danielle Mark Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 01:20

Prachtige foto's Daan! :j

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: Een succesvol 2016 - Danielle Mark Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 08:11

Hele mooie foto's heb je gemaakt dit jaar! :j Lekker divers ook haha. Leuk!

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Een succesvol 2016 - Danielle Mark Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 09:43

Wat ben jij ontzettend divers geworden Daan, je maakt prachtige foto's :+:

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78505
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 11:02

Omdat dit een jaaroverzicht is van fotografie en niet van je eigen (verzorg)paard/pony, verplaats ik het topic naar FK.

Capriootje

Berichten: 6750
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [FOTO]Een succesvol 2016 - Danielle Mark Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 11:13

Mooi overzicht <3 Stuk voor stuk echt gave plaatjes!

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Re: [FOTO]Een succesvol 2016 - Danielle Mark Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 13:22

Hele mooie foto's!

pradadaan

Berichten: 4665
Geregistreerd: 13-05-13

Re: [FOTO]Een succesvol 2016 - Danielle Mark Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 22:32

Dankjewel meiden <3

pradadaan

Berichten: 4665
Geregistreerd: 13-05-13

Re: [FOTO]Een succesvol 2016 - Danielle Mark Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 20:32

Verder niemand? :)
Opbouwende tips mogen ook hoor :P

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: [FOTO]Een succesvol 2016 - Danielle Mark Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 02:25

Hey ik zie mijzelf <3 was super leuk om met je samen te werken en je maakt pracht foto's!

pradadaan

Berichten: 4665
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-17 17:59

Gianti schreef:
Hey ik zie mijzelf <3 was super leuk om met je samen te werken en je maakt pracht foto's!

Haha ja klopt! Ik vond dat echt een super leuke en gezellige meeting *\o/*