De hond wordt eind december 10, zoek eigenlijk nog een fotograaf. Dit wordt wel heel verleidelijk zo

Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
KoudbloedKim schreef:Je bent mijn grote voorbeeld.
Ik vind je foto's echt stuk voor stuk prachtig!
GerdjeHoran schreef:Wauw wat een prachtig jaar heb je er van gemaakt! Ik heb ontzettend veel geleerd van je blog en je bent een grote inspiratie voor mij
Fabj3 schreef:Wauw geweldige foto's, je mag behoorlijk trots zijn!!
RomeeBalm schreef:wauw wat een prachtige foto's!![]()
De hond wordt eind december 10, zoek eigenlijk nog een fotograaf. Dit wordt wel heel verleidelijk zo
Estherr__1 schreef:Prachtige foto's!
soesita schreef:Jij maakt erg mooie foto's! Knap!
melody7 schreef:Wat een geweldig mooie foto's
Paisano schreef:![]()
Altijd weer zo genieten met topics van jou!
Dais_ schreef:Alles wat jij doet, doe je ook gewoon knettergoed!![]()
![]()
Wat een mooi (fotografie) jaar
mbkaatje schreef:Heel mooi overzicht. Je hebt een prachtige en eigen stijl.
sweety-loves schreef:Wat maak jij toch onwijs mooie foto's!!
Echt fan van jouw werk!!
kingbilly schreef:Wauwww super gaaf!!!
Smee__ schreef:Wauw, wat een prachtige foto's! Vooral de reisfoto's kan ik echt naar blijven kijken
quintenvo schreef:Jouw foto's zijn altijd echt super mooi!ik vind het ook heel fijn, dat je hele duidelijke tutorials maakt, ik heb daar al veel van geleerd, dankjewel!
Marit schreef:Wat een reacties, ik hou het niet meer bijquintenvo schreef:Jouw foto's zijn altijd echt super mooi!ik vind het ook heel fijn, dat je hele duidelijke tutorials maakt, ik heb daar al veel van geleerd, dankjewel!
Thanks! Ja helaas heb ik dus echt wel weinig geblogd dit jaar.. Minder dan ik zelf wilde eigenlijk. Ik wil er wel weer iets meer aandacht aan gaan besteden. Ik ben ook bezig met een groot project voor volgend jaar wat te maken heeft met mijn tutorials, dus wie weet dat dat dan weer wat meer focus krijgt.
Alpha89 schreef:Kwijl! Super mooi zeg!![]()
mocht ik ooit een shoot willen dan weet ik je te vinden :p
Lizzyy schreef:Wauw wat een prachtige foto's maak jij![]()
En je woont ook nog relatief dichtbij! Ik wil in de zomer heel graag een fotoshoot doen
mignonne2403 schreef:Echt heel mooi altijd weer!
supergave plaatjes
Flint09 schreef:prachtige foto's !
MillyH schreef:Jou foto's, jou stijl, ik hou er zoveel van!
Zelf ben ik ook druk bezig en mijn eigen stijl aan het ontwikkelen.
Maar ik bewonder jou ontzettend erg!
kirsten4 schreef:Wat een mooi overzicht! Stuk voor stuk práchtige foto's !!Super leuk ook dat ik er met 2 foto's tussen sta, nog steeds zó blij dat ik die fotoshoot bij jou geboekt heb!!
![]()
Wat een enorm talent heb jij, daar mag je trots op zijn! Kan niet wachten wat voor foto's jij nog meer gaat maken, op naar 2017!
Caithlynn schreef:jou als fotograaf boeken, staat ook nog op mijn lijstje
magda_90 schreef:Prachtig Marit, heel mooi gedaan. Jouw foto's zijn altijd zo fris en helder dat is echt je handelsmerk.
xBVN schreef:Jaaa, en ze zijn weer fantastisch !!
Wilde eigenlijk wat favorieten aangeven, maar dat werden er te veel
Als ik er dan toch eentje uit zou moeten kiezen, ga ik voor de foto rechtsboven in de hoek uit de bruidscollage![]()
Toen ik mijn eerste camera net gekocht had werd ik enorm gemotiveerd door onder andere jouw foto's, maar jij bent een van de enige fotografen waar ik de foto's nu nog steeds net zo mooi van vind als ik ze toen vond.
Gebruikers op dit forum: YandexBot en 0 bezoekers