[FOTO] Witte Reiger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

Reigertje is wel...

Mooi
14 (50%)
Meh
5 (17%)
Nah...
9 (32%)

Totaal aantal stemmen: 28


leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 12:11

Ik vind het persoonlijk wel een beetje jammer dat men als een kudde piranhas die bloed geroken hebben op de reacties van HD duikt en hem vervolgens de grond intrappen.
We weten allemaal dat hij een (sorry voor het woord) stoornis heeft waardoor hij niet reageert en het niet zo voelt als wij. Zou prettig zijn als we daar een beetje rekening mee zouden houden is voor zowel HD als ons allemaal een stuk fijner

Winterbuitenrit in de sneeuw. Daarna warme chocolademelk met slagroom.


Fearn

Berichten: 4763
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 12:14

leestmee schreef:
Ik vind het persoonlijk wel een beetje jammer dat men als een kudde piranhas die bloed geroken hebben op de reacties van HD duikt en hem vervolgens de grond intrappen.
We weten allemaal dat hij een (sorry voor het woord) stoornis heeft waardoor hij niet reageert en het niet zo voelt als wij. Zou prettig zijn als we daar een beetje rekening mee zouden houden is voor zowel HD als ons allemaal een stuk fijner


Zoiets wilde ik ook zeggen, maar ik vind dat niet leuk overkomen naar HD toe. Maar dat vind ik ook, vooral voor de mensen die HD al wel kennen, houd daar gewoon een beetje rekening mee.. reageert hij eens ongeduldig/bot op dingen, laat het gewoon..

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 12:28

Omg wat een kinderachtige reactie van TS zeg, sorry :')

Je fotos zijn gewoon niet zo bijzonder! Dit is trouwens wel de beste die ik van je heb gezien! :j


En nu heb je toch je zin dat er veel mensen reageren, gefeliciteerd :+

Jis_

Berichten: 11567
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 12:48

IsaCalixa schreef:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat HD hierin zal veranderen.. we weten allemaal al dat hij wat anders is/omgaat met dingen en ik denk dat reacties op zijn gedrag niet veel zin zullen hebben. (Misschien kan hij er zelf niks aan doen/het niet begrijpen).

Ik vind HD wel altijd een hele vrolijke en optimistische bokker, alleen ik denk dat hij zich te druk maakt om bokt/de reacties.. mijn advies: gewoon blijven posten hoor HD, en niks aantrekken van weinig reacties of vervelende reacties. Het gaat niet om de reacties maar om dat jij zelf plezier beleeft in het maken van foto's of tekeningen :)


Dat hij een beetje anders is betekent nog niet dat hij niks kan leren lijkt me. :) Beetje koppig misschien? :D Grapje TS!

Reacties krijgen vind iedereen leuk maar die krijg je niet altijd of misschien minder dan gehoopt en daar moet de TS mee zien te dealen, en dat valt hem blijkbaar (te) zwaar (ik bedoel het 3e bericht van de TS liegt er niet om) daarom voor hem misschien fijner iets minder topics te openen? Wat meer reageren op werk van andere? Geen idee of de TS dat al (veel) doet maar om die tijd die hij over heeft dan te vullen. Ik bedoel het helemaal niet negatief richting TS.

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 13:33

Oudje, maargoed... Afbeelding

Have You Hugged Your Horse Today?

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 13:38

Beetje rekening met elkaar houden links en rechts is niet verkeerd toch? HD is serieus bezig met de fotohobby op zn eigen manier en niveau. Voor sommigen is dat niet interessant, maar HD is blij met zn foto's. Waarom daar dan niet gewoon leuk op reageren met een tip hier en daar? In plaats van te zeggen dat het saai is of HTK.
Vergelijk het met de paarden, niet iedereen kan GP rijden maar een recreatieruiter kan toch trots zijn op foto's van zijn/haar paard in de wei. Kan voor anderen niet interessant genoeg zijn maar je kunt toch teminste iets aardigs zeggen?

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 14:41

Mars maar zelfs met de reacties die opbouwende kritiek leveren of iig deels positief zijn wordt HD ongeduldig.

Ik weet overigens niks over een 'stoornis', maar als je weet dat je zoiets hebt, dan lijkt het me (helemaal als volwassene) dat je daar dan oplossingen voor zoekt / hulp, of jezelf een beetje weerhoudt van dit soort dingen (desnoods leer of oefen je ook dit).

Forbiddenpie

Berichten: 583
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Dublin, Ierland

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 15:12

Ik denk dat je je wellicht fijner voelt op een ander gedeelte van het forum waar geen opbouwende kritiek wordt gegeven en waar mensen wel praten over het plaatje in het algemeen in plaats van de techniek achter de foto. Daarnaast kan ik andere heel goed begrijpen dat ze niet meer reageren nadat hun opbouwende reactie de grond ingetrapt is, er wordt in advies toch tijd en moeite in gestoken en of je er nou wat mee kan of niet kun je wel (proberen) hier rekening mee te houden.

Misschien een fijne tip (dit doe ik zelf in elk geval met mijn schilderijtjes) als ik kritiek krijg, schrijf ik dit op in een notitieboekje en vlak voordat ik begin met een nieuw werkje kijk ik de oude tips even door en kies ik er een uit waar ik die dag aan wil werken. Dan ben ik gericht bezig met het verbeteren van mijn werk en kun je daadwerkelijk de tips die je kreeg in werking brengen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt =]

Goof

Berichten: 28748
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 15:25

Forbiddenpie schreef:
Misschien een fijne tip (dit doe ik zelf in elk geval met mijn schilderijtjes) als ik kritiek krijg, schrijf ik dit op in een notitieboekje en vlak voordat ik begin met een nieuw werkje kijk ik de oude tips even door en kies ik er een uit waar ik die dag aan wil werken. Dan ben ik gericht bezig met het verbeteren van mijn werk en kun je daadwerkelijk de tips die je kreeg in werking brengen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt =]


HD dit is echt een geweldig goede tip! Gebruik die.

Verder krijg je nu erg veel reacties, jammer dat je zelf nergens meer op reageert behalve een oude foto te posten. Neem dan ook de tijd om alles door te lezen, te beantwoorden en er iets mee te doen.

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 17:09

Goof schreef:
Forbiddenpie schreef:
Misschien een fijne tip (dit doe ik zelf in elk geval met mijn schilderijtjes) als ik kritiek krijg, schrijf ik dit op in een notitieboekje en vlak voordat ik begin met een nieuw werkje kijk ik de oude tips even door en kies ik er een uit waar ik die dag aan wil werken. Dan ben ik gericht bezig met het verbeteren van mijn werk en kun je daadwerkelijk de tips die je kreeg in werking brengen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt =]


HD dit is echt een geweldig goede tip! Gebruik die.

Verder krijg je nu erg veel reacties, jammer dat je zelf nergens meer op reageert behalve een oude foto te posten. Neem dan ook de tijd om alles door te lezen, te beantwoorden en er iets mee te doen.

Geeft alleen maar gemekker.

Have You Hugged Your Horse Today?

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 18:51

En zo krijg je dus de volgende keer nog minder reacties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:41

leestmee schreef:
Ik vind het persoonlijk wel een beetje jammer dat men als een kudde piranhas die bloed geroken hebben op de reacties van HD duikt en hem vervolgens de grond intrappen.
We weten allemaal dat hij een (sorry voor het woord) stoornis heeft waardoor hij niet reageert en het niet zo voelt als wij. Zou prettig zijn als we daar een beetje rekening mee zouden houden is voor zowel HD als ons allemaal een stuk fijner



Maar dit betekent toch niet dat iedereen maar zijn zaken aan de kant moet gooien en moet reageren op zijn topics 'want oh wat sneu, we moeten er rekening mee houden'?
Ik heb zelf ook wel wat beters te doen dan iedere week op een stuk of 3/4 topics te reageren waarin eigenlijk niks aan de kwaliteit verandert en de TS boos wordt als er opbouwend commentaar gegeven wordt, en hier dan vervolgens ook niks mee doet.

Ik snap best dat dat voor hem lastig is maar dat betekent niet dat het onmogelijk is.

HD, misschien is het een idee om even een stap terug te nemen van bokt en lekker voor jezelf bezig te gaan. Je laat nu je humeur afhangen van een paar reacties op een topic wat je opent en dat lijkt me ook niet goed voor je eigen mentale gesteldheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:42

Mars schreef:
Beetje rekening met elkaar houden links en rechts is niet verkeerd toch? HD is serieus bezig met de fotohobby op zn eigen manier en niveau. Voor sommigen is dat niet interessant, maar HD is blij met zn foto's. Waarom daar dan niet gewoon leuk op reageren met een tip hier en daar? In plaats van te zeggen dat het saai is of HTK.
Vergelijk het met de paarden, niet iedereen kan GP rijden maar een recreatieruiter kan toch trots zijn op foto's van zijn/haar paard in de wei. Kan voor anderen niet interessant genoeg zijn maar je kunt toch teminste iets aardigs zeggen?

Maar die recreatieruiter zal zijn foto's niet op HAW zetten maar op RIJ-ITP, terwijl HD zijn foto's dus wel op Fotokunst zet en niet op VVDD of BB-ITP, waar ze (naar mijn mening) beter thuis horen. Daar komen mensen om leuke foto's te kijken en verder geen commentaar te geven over compositie etc., wat TS dus ook overduidelijk niet wilt aanhoren


Dus, HD, mijn tip: Neem even afstand van Bokt of zet je foto's voortaan op een deel van dit topic waar je leuke foto's kan plaatsen zonder commentaar/kritiek te krijgen op HOE de foto gemaakt is, ik denk dat je dan een stuk meer (leuke) reacties krijgt.

Biebz

Berichten: 5497
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:44

-O- Vind het wel jammer dat je dan met de tips die je krijgt, niks doet..

Foto is leuk! Maar geeft mij geen wauw gevoel. Lekker blijven oefenen!

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:49

Is het anders niet een idee om een volgtopic te maken van je foto's?

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 20:07

01San schreef:
Is het anders niet een idee om een volgtopic te maken van je foto's?

Ja...... maar HOE? -O- Hoe doe je dat? (ik vind het wel een strak plan)

Have You Hugged Your Horse Today?

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 16:49

Als het mag,,,, kun je de tag : [volg] voor je titel zetten en dan bijv:
[Volg] Foto's van HorseyDude
En dan elke keer als je een nieuwe foto hebt, in dat topic zetten en dan hoef je ook niet iedere keer een nieuw topic te openen maar kunnen mensen wel je vorderingen volgen.

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 18:38

01San schreef:
Als het mag,,,, kun je de tag : [volg] voor je titel zetten en dan bijv:
[Volg] Foto's van HorseyDude
En dan elke keer als je een nieuwe foto hebt, in dat topic zetten en dan hoef je ook niet iedere keer een nieuw topic te openen maar kunnen mensen wel je vorderingen volgen.

Is altijd te proberen ofcourse! :D

Have You Hugged Your Horse Today?

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 19:08

Precies :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 bezoekers