[Foto] Eerste keer bliksem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

[Foto] Eerste keer bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-15 09:01

Hallo allemaal,

Ik plaats weinig tot niks in dit topic, maar dacht dit staat hier vast wel goed.
Gisteren was het bij ons behoorlijk aan het onweren ik dacht laat ik een filmpje maken en screens eruit halen zo gezegd zo gedaan, had het al eerder gedaan dus moest lukken :+

Dus hier de screens ;')
Deze is van ergens in juni dacht ik
Afbeelding

En van gisteren
Afbeelding
Afbeelding

Toen dacht ik laat ik eens met mijn spiegelreflex eens proberen. Ik wist dat ik op BULB moest fotograferen dus dat gedaan, ISO op 100 en gaan. In het begin snapte ik niks van die sluitertijd maar kreeg het ineens door.

Nou en dan maar eens proberen en ineens had ik hem ( niet scherp, maar he ik heb hem *\o/* )
Afbeelding

Nou ik ging maar verder helaas begon het te regenen, ik fotografeerde uit mijn slaapkamer raam op zolder dus onder het raam de camera, maar helaas de regen stond op mijn raam. En krijg je dus dit :')
Afbeelding

Ik wou er nog een paar, het ging behoorlijk hard regenen ook niet de beste, bewaar de mooiste voor het laatst. Dus dit zijn de laatste foto's daarna ging het helaas ineens te keer maar het regende te hard |(
volgens mij is de donkere mijn raam :')
Afbeelding

En de laatste helaas weer onscherp
Afbeelding

En mijn mooiste <3 Hier werd ik zelfs een beetje emotioneel van :')
Afbeelding


Hooop dat het snel weer gaat onweren, was vroeger als de dood voor onweer vooral de donder :') :+
Maar nu vind ik het geweldig *\o/* Wil volgende keer naar open vlakte en in mijn auto gaan fotograferen.

Tips mogen uiteraard, daarom plaats ik ze :)
Tot de volgende keer :wave:

Manon_vdv

Berichten: 3170
Geregistreerd: 14-02-12
Woonplaats: Amstelveen - Maastricht

Re: [Foto] Eerste keer bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 09:12

Wauw, heel gaaf!