[FOTO] Jaaroverzicht paardenfotografie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

[FOTO] Jaaroverzicht paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 18:40

Ik ook dan maar :')

Voor mij was het echt een heel goed jaar op gebied qua fotografie! Heb in de loop van het jaar 3 fotomeetings achter de rug. Ik ben ook ongeveer naar 4 crosswedstrijden geweest, zo heb ik weer wat geld bijverdiend dit jaar :Y)

Eerste cross was op Zwijnaarde, de eerste keer dat ik een cross had gefotografeerd :)
Afbeelding

De tweede cross had ik het al wat beter onder de knie :Y) (deze cross was in Brugge)
Afbeelding

Toen werd ik weer meegesleurd door iemand naar cross Ingelmunster :D Dit was niet zo'n succes, vond het moeilijk om mooie plaatjes te schieten. Het was wel een hele leuk sfeer daar! :)
Afbeelding

De laatste cross was Merendree (had hem liever zelf meegedaan met mijn paardje :+ ). Helaas geen vervoer kunnen regelen :Y)
Afbeelding

Al mijn andere crossfoto's kan je ook vinden op mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/pages/Nenah-DM ... 7239384212
Naar elke crosswedstrijd heb ik mijn canon EOS 1100D meegenomen met een 75-300 mm lens :)

Dit jaar heb ik ook de allereerste fotomeeting mogen meemaken, gelijk ook een vriendin van bokt ontmoet :D Dit was een fotometing in Dishoek op 8 juni.
Afbeelding

Afbeelding
Een erg leuke ervaring alleen was het toen echt koud en veel wind :')


De volgende fotomeeting was in de Lommelse Sahara (21 juli). Echt het tegenovergestelde weertje. Toen hebben we héél de dag in 34 graden staan koken :Y)
Afbeelding

Afbeelding


De volgende (ook de laatste) was wéér in de Lommelse Sahara (4 augustus). Lucky me :D
Hier heb ik gefotografeerd met moeders camera: Canon 5D merk 2 :)

Afbeelding

En dit is misschien wel de meest bekende foto die al heel facebook is rondgegaan :))
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Tenslotte heb ik mijn eerste 'deftige' foto van mijn paardje kunnen trekken :)) op één of andere manier kan ik maar géén mooie portretfoto's maken :P Denk dat vele mensen dit wel herkennen..
Afbeelding


Nu ben ik op school met mijn eindwerk bezig en het houdt natuurlijk in dat ik paarden fotografeer. Dus wie mooie modellen in aanbieding heeft, ik kom gratis fotograferen! Liefst niet te ver over de nederlandse grens want we zitten hier met een belg :Y)

Ik hoop op veel tips, die kan ik zeker gebruiken! Hier nog eens mijn pagina: https://www.facebook.com/pages/Nenah-DM ... 7239384212

:evaw:

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude


manonnevot

Berichten: 958
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Limburg

Re: [FOTO] Jaaroverzicht paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 19:07

Echt super mooie foto's allemaal, jij kan echt zo goed fotograferen!
En ik heb nog wel een model voor je hoor :)

<3 Raspoetin paarden Z1+13 (DZ1+5), <3 All In One DZ1, <3 Fabiola CZ2, <3 Inghen V BL2 https://www.facebook.com/ManonVFotografie

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 19:34

De foto die je zegt dat heel fb is rondgegaan heeft wel geen copyright, ik weet niet of je dat gezien hebt.

Mooie plaatjes verder, je bent weer een stuk vooruit gegaan. Sommige foto's zijn voor mij persoonlijk te fel van kleur zoals die foto die fb is rond gegaan (mss volgende keer nummers plaatsen, reageert makkelijker). Bij de laatste vind ik de diepe kleur dan weer wel mooi.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 20:10

Leen_ schreef:
De foto die je zegt dat heel fb is rondgegaan heeft wel geen copyright, ik weet niet of je dat gezien hebt.

Mooie plaatjes verder, je bent weer een stuk vooruit gegaan. Sommige foto's zijn voor mij persoonlijk te fel van kleur zoals die foto die fb is rond gegaan (mss volgende keer nummers plaatsen, reageert makkelijker). Bij de laatste vind ik de diepe kleur dan weer wel mooi.

Bedankt voor je reactie :)
Ik weet het dat er geen copyright op staat, voor ik het door had was het al te laat helaas..

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: [FOTO] Jaaroverzicht paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 21:18

ik vind de hele serie heel mooi, alleen die bekende foto niet, veel te rood als je het mij vraagt

Landelijk meldpunt voor besmettelijke paardenziektes (droes en rhino) https://www.facebook.com/groups/1892196 ... TIPXfWuQYQ

JNSW

Berichten: 527
Geregistreerd: 10-12-12

Re: [FOTO] Jaaroverzicht paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 20:58

5,6 en 9 vind ik echt pracht platen! De rest is ook erg mooi! Mooi jaaroverzicht :j

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 19:05

Ojajoh schreef:
ik vind de hele serie heel mooi, alleen die bekende foto niet, veel te rood als je het mij vraagt


Voor mij ook (ps je watermerk staat er niet op)


Je bent goed vooruit gegaan! :j

• Liberty <3

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [FOTO] Jaaroverzicht paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 21:02

Leuke foto's! Wel oppassen met het nabewerken, sommige zijn een beetje too much.

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 17:05

xAnthea schreef:
Leuke foto's! Wel oppassen met het nabewerken, sommige zijn een beetje too much.


Daar sluit ik mij bij aan inderdaad, de kleuren kloppen zo af en toe niet meer.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: [FOTO] Jaaroverzicht paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-13 17:05

Jep ik weet het maar ik ben fan van felle kleuren dus dat ga ik moeten afleren :Y)

Ik wil nog 1 fotootje toevoegen, ik ben nu in usa, Alabama en heb gisteren heel de dag bij een paar paarden mogen doorbrengen en dat leveren veel foto's op :')

Afbeelding

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

manonnevot

Berichten: 958
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Limburg

Re: [FOTO] Jaaroverzicht paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:10

Dat is echt een prachtige foto!

<3 Raspoetin paarden Z1+13 (DZ1+5), <3 All In One DZ1, <3 Fabiola CZ2, <3 Inghen V BL2 https://www.facebook.com/ManonVFotografie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers