[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 09:35

Hieronder even mijn beelden, afgelopen week heel wat bijgeleerd op een workshopweek en meteen kunnen toepassen op de shoots die we deden erna.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Janinevv

Berichten: 13231
Geregistreerd: 12-01-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:48

Abletodream : wauw wat een onwijs toffe platen en zo’n mooie en fijne sfeer ! Ik zou rond de 75-100 zitten maar ik weet het ook niet..

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 12:27

Hier komt mijn taxatierondje,
ik houd voor iedereen 5 foto's aan!

AbleToDream
Wauw! Wat een mooie en sfeervolle foto's, echt een hele gave sfeer ook! Bij wie heb je de workshop gedaan als ik vragen mag?
€70

evaval
Leuke foto's! Goed gebruik gemaakt van het zonnetje van achter. Bij foto 3 en 5 vind ik je achtergrond alleen wat rommelig, en daar vind ik de kleuren ook minder mooi dan op je andere foto's. Foto 2 is naar mijn idee net niet helemaal mooi uitgesneden! Voor de rest al leuke foto's
€15

skweldam
Over het algemeen al hele leuke foto's! Ik vind ze echter een beetje wisselend, foto 5,6 & 8 vind ik heel mooi! Probeer misschien wat meer op storende details te letten(1&2) en let op dat je onderwerp niet wegvalt(3&4)!
€40/50

Ik ben weer bij! Ik zal straks zelf een aantal foto's plaatsen:)

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:16

Ik doe ook weer een keer een taxatierondje! Ik ga bij iedereen uit van 5 foto's op hoge resolutie zonder logo.

Skweldam: ik vind dat er echt een paar hele mooie tussen zitten, foto 5,6,8, en een paar wat mindere. Je speelt wel erg leuk met de voorgrond! De compositie van foto 1 vind ik persoonlijk wat minder en let er op dat op foto 6 de oortjes er helemaal op staan. Voor foto 5,6,8 kan je zeker wel €70,- vragen, maar door de andere foto's zou ik wat lager gaan zitten, zo rond de €40. Ga zo door!

Evaval:
Hele mooie foto's! Vooral foto 1 en 2 vind ik echt prachtig!
Foto 4 en 5 vind ik persoonlijk wat minder, een andere compositie zou deze foto's beter tot hun recht doen.
Je maakt mooi gebruik van het tegenlicht! €40,-

AbleToDream:
Wauw, wat een prachtplaten maak jij! Ik volg je al een tijdje op insta en je vooruitgang is echt duidelijk zichtbaar.
Ik heb niks op de foto's aan te merken, ze zijn gewoon prachtig! Erg mooi gebruik van licht en compositie. Je kan hier zeker wel €125+ voor vragen.

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:25

Hieronder mijn foto's. Ik heb sinds kort een nieuwe lens (70-200 2.8), daar zijn de eerste twee foto's mee gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 14:24

ninavo schreef:
Hier komt mijn taxatierondje,
ik houd voor iedereen 5 foto's aan!

AbleToDream
Wauw! Wat een mooie en sfeervolle foto's, echt een hele gave sfeer ook! Bij wie heb je de workshop gedaan als ik vragen mag?
€70

Ik ben weer bij! Ik zal straks zelf een aantal foto's plaatsen:)


Ninavo, Dankje! :D Het was de workshopreis naar Noorwegen met Eliane van Schaik en Jikke Patist.

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 01:22

AbleToDream schreef:
ninavo schreef:
Hier komt mijn taxatierondje,
ik houd voor iedereen 5 foto's aan!

AbleToDream
Wauw! Wat een mooie en sfeervolle foto's, echt een hele gave sfeer ook! Bij wie heb je de workshop gedaan als ik vragen mag?
€70

Ik ben weer bij! Ik zal straks zelf een aantal foto's plaatsen:)


Ninavo, Dankje! :D Het was de workshopreis naar Noorwegen met Eliane van Schaik en Jikke Patist.


Echt super gaaf! Moest ook al een beetje denken aan Eliane toen ik de foto’s zag, maar ik vind deze net wat ‘spontaner’ om naar te kijken ofzo!

_Sanne

Berichten: 4422
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: België

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 13:07

AbleToDream: zeker toch wel minimaal 150 euro!

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 00:05

ik ben even een tijdje offline geweest van bokt maar nu weer online, dus het is al even terug dat ik getaxeerd heb.
Ik begin even vanaf pagina 111 omdat de laatste keer is dat ik wat uploadde


Ninatjuh01 leuke foto's, echter vind ik ze wel erg grauw van kleur waardoor ze er voor mij niet zoveel uitspringen. weet niet of dit specifiek jouw stijl is?
Vind bij de eerste foto de achtergrond te blauwig en de pony wat kleurloos, bij de 2e foto vind ik het paard weer wat te oranje op zijn borst en hoofd, maar de achtergrond weer fijn van kleur. €25

ninavo je foto's zijn goed scherp, sommige vinden dat nog lastig met actiefoto's. Maar omdat je maar 3 rijfoto's hebt geplaatst vind ik het lastig beoordelen, vind het moment van de eerste foto niet heel fijn genomen, ook kun je rij foto's over het algemeen beter niet helemaal van voren nemen maar altijd een beetje schuin zodat je beter de verhoudingen ziet in het lichaam van het paard.

Brenda_85 Hele mooie foto's, vooral foto 3 is mijn favoriet :D mooi scherp en fijne kleuren gebruik je in je foto's. €80 / €100

skweldam Mooie scherpe foto's, foto 1 vind ik geen fijne uitsnede om naar te kijken, ook stoort de witte vlek (bloesem) mij op de voorgrond. Foto 2 daarintegen vind ik wel erg leuk, maar ook hier vind ik de bloesem op de voorgrond niet iets toevoegen. Foto 3 vind ik erg mooi, paard komt er mooi op uit en je oog wordt meteen naar zijn oog getrokken, voor mij had de afstand model/achtergrond wel iets verder gemogen of je diafragma wat lager zodat je mooier dat bokeh efect krijgt. Vind je kleurgebruik wel fijn om naar te kijken :) €35 / €40

Lisette1205 Ik zou nog even verder oefenen voor je geld gaat vragen, qua compositie ben je al goed op weg maar qua scherpte en kleuren en dergelijke mis ik een hoop als ik vergelijk met voorgaande foto's

Loiz Prachtig die kleur van die hond tussen de mooie paarze heide, foto 1 en 3 zijn mijn favoriet. heb er weinig op aan te merken €80

Leonie_M Ik vind je foto's vrij flets, waar bij de blackfoto's teveel contrast zit, zit bij de andere foto's te weinig contrast waardoor ze er voor mij niet uit springen.

Ketly Vind ze qua compositie erg fijn om naar te kijken, wel denk ik dat je er in de nabewerking nog wat meer uit had kunnen halen en dan doel ik meer op de bloemen want die vallen nu een beetje weg wat ik persoonlijk jammer vind. €40 / €50

Miefje Vind foto 1 een erg leuk portret, belichting is fijn en ondanks de sprieten op de achtergrond is het een mooi geheel samen, mis wel wat scherpte maar kan door de bokt upload komen.
Foto 2 en 3 ben ik niet helemaal weg van. Foto 4 vind ik wel erg leuk, mooi actiemoment :D €35

AbleToDream Wauw! Die foto's van die katten <3 echt heel gaaf. Je weet goed hoe je je modellen moet belichten en een mooie dromerige sfeer, alleen de laatste foto is voor mij even teveel van het goede qua kleuren :P Paarden foto's €80, Katten foto's €120

deborah_D Erg mooi de studio foto's, ben daar zelf niet bekend mee dus heb er weinig op aan te merken :) je blackfoto's zijn ook goed belicht, foto 6 had ik alleen de teugels eraf gehaald en ik vind de houding waarin het paard staat niet zo. €60

Leonie_M Vind foto 1 en 2 fijn om naar te kijken qua kleuren, compositie en nabewerking, foto 3 vind ik te 'hard' nabewerkt, je ziet daar alle lijnen heel hard die ik zelf liever wat zachter had gezien zoals bij de eerste 2 foto's, zelfde geld een beetje voor foto 4 maar omdat de hond daar in zijn geheel op staat stoort me dat iets minder €35

ninaphilo Jouw foto's ken ik wel nina en vind ze echt prachtig! Heb dan ook niks aan te merken :D €100

ninavo Ik zou hier nog geen geld voor vragen, met welke lens fotografeer je? want heb het idee dat de verhoudingen niet kloppen (vooral de blackfoto en foto 1) ook vind ik ze een beetje flets qua kleur, denk dat je er met wat meer nabewerking nog meer uit kunt halen :D

Gerdjee Kwalitatief niks op aan te merken, mooi scherp en fijne kleuren. Vind zelf de blackfoto alleen niet zo geslaagd omdat de hond zelf ook zwart is en eigenlijk helemaal wegvalt in de zwarte achtergrond nu. €45

louiisaa Mooie belichting, vooral in de zonsondergang foto, vind het blauw op foto 1 en 2 wel iets te vel en te aanwezig wat afleid van het onderwerp wat ik persoonlijk zonde vind. De laatste foto vind ik nogal flets en daar mis ik wat contrast, al is fotograferen in de volle zon nooit echt heel fijn door het harde licht €35

evaval Ze zijn helaas niet allemaal scherp, vind het moment van foto 1 ook niet zo fijn. in de galop is het het mooiste als ze net omhoog komen, het paard duikt nu al teveel naar voren. Let bij je blackfoto's goed op dat je de achtergrond ook helemaal zwart hebt, ik zie nu nog stukjes tralies en andere kringen in het zwart.

Flux Het hondje op foto 1 is echt super schattig <3 Vind hem helaas wel wat overbelicht waardoor je minder de details (haren) ziet wat ik persoonlijk wel jammer vind. Je weet wel hoe je het licht moet gebruiken wat voor fijne dromerige foto's zorgt €60

Jenara Ik zou nog even door oefenen, ze zijn niet allemaal even scherp en ik zie onwijs veel ruis en ze zijn ook vrij donker. Probeer nog beter de instellingen van je camera te kennen en in welke omstandigheden je ze moet gebruiken.

Miefje Foto 1 vind ik erg lief, mooi zacht licht. Vind de overige foto's een beetje flets, denk dat je er met nabewerking nog meer uit kunt halen.

evaval gaaf moment foto 1 zo op het strand, zie helaas wel heel veel ruis. Foto 2 vind ik erg schattig, je hebt hier ook mooi gebruik gemaakt van het licht wat door de bomen schijnt. Bij foto 4 zijn de manen van de pony en het meisje erg overbelicht, je kunt in dit geval beter iets te donker fotograferen dat je het naderhand oplicht dan te licht op je camera, in dit geval verlies je dan helaas een hoop details. Zie wel verbetering met je vorige foto's :D

AbleToDream foto 3 en 5 zijn favoriet <3 toevallig een workshop gevolgd bij eliane? :o herken haar stijl er wel een beetje in terug €100

quintenvo Fijn kleurgebruik en gebruik van licht :D erg sfeervol. €60 / €80


Zo, nu heb ik iedereen weer gehad haha, probeer ook bij iedereen iets toe te lichten ipv alleen een prijs te noemen en waarom wel of niet.
Hier dan mijn foto's

Geüpload via de bokt upload helaas

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 00:11

@keell94
Bedankt voor je taxaties! Deze foto’s zijn alweer een tijdje geleden en ik hield nog niet echt rekening met de verhouding, portret doe ik tegenwoordig vaak met mijn 55-200, waar ik dat eerst met mijn 18-105 deed! Op het gebied van na bewerken ben ik ook heel erg veranderd ondertussen.

Ik vind de foto’s die je hebt geplaatst echt wauw!! Vooral die eerste <3 een prachtige heldere stijl! Ik zou voor 5 foto’s rond de €100 vragen denk ik:)

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 00:15

ninavo schreef:
@keell94
Bedankt voor je taxaties! Deze foto’s zijn alweer een tijdje geleden en ik hield nog niet echt rekening met de verhouding, portret doe ik tegenwoordig vaak met mijn 55-200, waar ik dat eerst met mijn 18-105 deed! Op het gebied van na bewerken ben ik ook heel erg veranderd ondertussen.

Ik vind de foto’s die je hebt geplaatst echt wauw!! Vooral die eerste <3 een prachtige heldere stijl! Ik zou voor 5 foto’s rond de €100 vragen denk ik:)


het topic is niet heel up to date nee, de laatste keer dat ik iets plaatste was bijna een jaar geleden dus heb echt mijn taxatie gebaseerd op de foto's die in het topic stonden, gelukkig verbeteren we allemaal naargaande we bezig zijn haha.
Dankjewel :D is zelf ook een van mijn favorieten, een keer wat meer gedaan in de nabewerking en dat pakte in dit geval wel goed uit. Momenteel vraag ik €50 voor 5 foto's dus leuk om te horen dat jij ze het dubbele waard vind *\o/*

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 00:21

Keell94 schreef:
ninavo schreef:
@keell94
Bedankt voor je taxaties! Deze foto’s zijn alweer een tijdje geleden en ik hield nog niet echt rekening met de verhouding, portret doe ik tegenwoordig vaak met mijn 55-200, waar ik dat eerst met mijn 18-105 deed! Op het gebied van na bewerken ben ik ook heel erg veranderd ondertussen.

Ik vind de foto’s die je hebt geplaatst echt wauw!! Vooral die eerste <3 een prachtige heldere stijl! Ik zou voor 5 foto’s rond de €100 vragen denk ik:)


het topic is niet heel up to date nee, de laatste keer dat ik iets plaatste was bijna een jaar geleden dus heb echt mijn taxatie gebaseerd op de foto's die in het topic stonden, gelukkig verbeteren we allemaal naargaande we bezig zijn haha.
Dankjewel :D is zelf ook een van mijn favorieten, een keer wat meer gedaan in de nabewerking en dat pakte in dit geval wel goed uit. Momenteel vraag ik €50 voor 5 foto's dus leuk om te horen dat jij ze het dubbele waard vind *\o/*


Dan kun je naar mijn mening zeker naar €75 gaan! Zeker als er nog meer foto’s als die eerste komen, want daar is het inderdaad goed uitgepakt!

amyblub

Berichten: 243
Geregistreerd: 29-11-15
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:45

evaval Foto 1 oogt wat onscherp, 2 en 3 vind ik mooi, 4 en 5 vind ik dan wel iets meer 'kiekjes'. €15

AbleToDream Mooie professionele foto's! Vooral 2 en 3 springen er voor mij uit! Foto 4 vind ik alleen heel dof ogen, misschien is dat wel wat meer de stijl waar je voor ging. Bij 5 vind ik de uitsnede niet super mooi, ik mis de oren. €50

quintenvo Heerlijke sfeer! Foto's lijken ook haarscherp! €75

Keell94 5 foto's voor 50 euro? What a steal! Ik zou zeker voor het dubbele gaan!! €100

Via bokt upload;
1)
Afbeelding

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding

4)
Afbeelding

5)
Afbeelding

Loiz

Berichten: 5835
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 10:50

Even nieuw leven inblazen! Heb getaxeerd tot begin maart, daarvoor was wel een erg lange stilte. ;)

skweldam Contrast is wat hoog volgens mij, wel leuk gebruik van de bloemen! Ik hou zelf niet zo van de "niet standaard"formaten. 40-50 euro

evaval Mooi lichtgebruik! Ook hier "vreemde"formaten wat ik zelf niet zo vind. 40-50 euro

AbleToDream Mijn voorkeur zijn wat lichtere foto's, wel mooi scherp! Alleen 4 is inderdaad iets dof. 80-100 euro

quintenvo Ook iets te donkere stijl, vooral de onderste 3. Je nieuwe lens geeft duidelijk een mooie scherptediepte! 40-50 euro

Keell94 Gave platen! De vallende bladeren zijn alleen niet mijn ding, iets te bewerkt. 80-100 euro

amyblub Mooie foto's, ik zou bij de honden een iets lager standpunt nemen en bij de eerste was een glimp van haar gezicht mooi geweest, dan zie je iets meer verbinding. 40-50 euro


Mijn foto's, allemaal van gister, dus 1 shoot. Eerste keer dat ik mijn 50mm echt gebruikt heb.
Ik bied nog geen shoots aan, wil ik wel gaan doen nu. Ik denk zelf aan 50-60 euro (voor 5 foto's).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Loiz

Berichten: 5835
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Haarlem

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:18

Echt geen leven meer in te krijgen? -O-

Isabel

Berichten: 2268
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:13

Loiz schreef:
Echt geen leven meer in te krijgen? -O-

Denk dat het ivm corona ook wat rustiger is met fotoshoots etc..

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:14

Keell94, ik houd van jouw werk! 90-100 euro voor 5 foto's vind ik een heel nette prijs.
Amyblub, fijne platen, vind wel je logo erg groot op vnl de eerste foto. Verder wel een erg fijne sfeer! 40-50 euro
Loiz, erg mooie foto's met veel sfeer! Ik vind wat je zelf zegt, 50-60 euro, een prima prijs.


Ik heb voor mijn paardenfoto's inmiddels passende tarieven gevonden, maar ik heb voor mijn portretfoto's nogal moeite met het opmaken van de tarieven. Ik ben niet helemaal thuis in het wereldje, ik heb voornamelijk contact met paardenfotografen. In tegenstelling tot velen die veel studio schieten schiet ik ook alleen maar buiten, vaak in de natuur.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:53

Ik zou voor de portretten nu nog geen geld vragen. Ik zou even door oefenen voornamelijk met het vinden van de juiste compositie en belichting.

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:50

@miefje, Ik zou niet geen geld vragen zoals hier boven gezegd word. Ik vind het prima foto's. Als mensen jou boeken omdat ze je foto's mooi vinden waarom zou je er dan geen geld voor vragen? Wat vraag je nu voor je paardenfotografie en wat zit er dan in het pakket?

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:43

@Dizzy505, wat zouden dan jouw verbeterpunten zijn naar aanleiding van de foto's hierboven? Mag ook in PB.

@Gerdjee, ik word inderdaad wel gewoon geboekt en ik ga ook zeker niet gratis shooten. Ik vind dat ik best wat waard ben, zeker aangezien er redelijk wat animo is voor mijn foto's. Voor paardenfotografie vraag ik:
25 euro - 4 foto's
35 euro - 8 foto's
45 euro - 12 foto's

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:30

Miefje schreef:
@Dizzy505, wat zouden dan jouw verbeterpunten zijn naar aanleiding van de foto's hierboven? Mag ook in PB.

@Gerdjee, ik word inderdaad wel gewoon geboekt en ik ga ook zeker niet gratis shooten. Ik vind dat ik best wat waard ben, zeker aangezien er redelijk wat animo is voor mijn foto's. Voor paardenfotografie vraag ik:
25 euro - 4 foto's
35 euro - 8 foto's
45 euro - 12 foto's



Ik vind dat persoonlijk toch nog wel lage prijzen. Je paardenfotografie vind ik er ook prima uit zien. Je prijs baseer je op de kosten die je gemaakt hebt om de shoot te kunnen doen. Je hebt betaald voor je camera en lenzen, je fotobewerkingsprogrammas. Je moet daar kunenne komen, eventuele cursussen die je hebt gevolgd of aangeschaft. Dus je mag best een stukje omhoog met je prijs en dat is helemaal niet erg :D

Isa
Berichten: 2305
Geregistreerd: 09-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 10:39

Ook ik zal even een rondje taxeren (vanaf maart)!
De prijzen die ik noem zijn voor 5 foto's :)

Skweldam Ik vind de foto's die buiten gemaakt zijn een erg fijne sfeer hebben hebben om naar te kijken! De studio- en blackfoto's vind ik wat aan de donkere kant/wat hoog contrast hebben. €35.

Evaval Mooie plaatjes en fijn kleurgebruik! Wel mis ik wat scherpte in de foto's, of komt dit door het uploaden? €25

AbleToDream Prachtige foto's, zeker de foto met de fjorden vind ik geweldig! €80

Quintenvo Fijne sfeer in je foto's, heerlijk ook de goeden kleuren ertussen. De laatste twee zijn mijn favoriet, de heide is prachtig daar! €55

Keell94 Wat een mooie heldere foto's! €80

Amyblub Fijn kleurgebruik! Ik mis af en toe wat scherpte, of is dit het uploaden? €40

Loiz Prachtige sfeervolle foto's! €50-60 lijkt me een mooie prijs :)

Miefje Portretfoto's vind ik zelf wat moeilijker om te beoordelen haha, ben hier iets minder bekend mee. Ik denk dat je toch zeker €40 wel mag vragen!

Zelf zal ik ook wat foto's plaatsen, vind het heeel moeilijk om te bepalen wat ik zou kunnen vragen haha. Ben benieuwd wat jullie zeggen!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 21:09

(uitgaande van 5 foto's)
Isa: Ik volg jou ook op instagram! Wat een mega fijne foto's maak jij, ik vind ze echt heel erg gaaf!€60/€70
Miefje: Ik ben zelf ook niet echt thuis in deze wereld, maar ik vind zeker wel dat je geld kunt vragen!
Loiz: Ik vind je foto's heel mooi! Echter spreekt de stijl van bewerken me niet echt aan, maar dat kan ook heel persoonlijk zijn. Ik zou zelf €40/€50 zeggen, ik vind het ook moeilijk om op 1 shoot te beoordelen.
amyblub: Mooie foto's, zoals eerder genoemd zou ik bij de honden iets lager gaan! €40/€50

Paarden:
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding

Mensen:
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:18

^ ik heb ondertussen al wel tarieven in tegenstelling tot de laatste keren, maar ben toch benieuwd wat jullie vinden!

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:08

@Isa: wat een ontzettend mooi plaatjes! <3 Ik zou zeggen rond de 70-80 euro.

@ninavo: ik denk dat je bij paarden wel rond de 20 euro voor 5 foto's kunt gaan zitten. Ik ben zelf niet helemaal thuis in de kinderfotografie maar ik denk dat je daar ook wel wat geld voor kunt vragen!