[FOTO] Silhouetten

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

[FOTO] Silhouetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:52

Vandaag en gister heb ik het een en ander uitgeprobeerd met tegenlicht. Gister met 'n hond als model, bij 'n ondergaande zon, vanmorgen bij Nikki en Silke (visibreteam) met een wat hogere zon, waardoor het niet helemaal silhouetten zijn, maar naar mijn mening wel gave foto's. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden...

De foto's van Silke zijn imo echt een smaakkwestie, ik vind ze persoonlijk geslaagd, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die hier absoluut niet van houden :=

Lief zijn hoeft niet, eerlijk zijn wel ;)

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding

Ik zie dat Imageshack de laatste niet wil draaien, pff..


Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO] Silhouetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:53

de eerste spreekt me wel aan, een de rest alleen niet echt. Die eerste is van Silke echt duidelijk het beste :j een beetje een spookpony, midden in het bos :')

Elin_

Berichten: 9622
Geregistreerd: 11-11-09

Re: [FOTO] Silhouetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:55

van de pony vind ik persoonlijk niet echt ..fijn om te kijken ,maar die van de hond wel!
Bij de pony heb ik niet echt het idee dat het expres is ,meer dat er iets niet goed ingesteld stond ed.

Die van de hond vind ik daarintegen erg gaaf!


Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:56

Nr1 en 5 zijn erg mooi

Anoniem

Re: [FOTO] Silhouetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:11

Bedankt voor jullie reacties! De meningen zijn verdeeld merk ik, had ik ook verwacht.

@Elin_ Ik kan inderdaad inzien wat je bedoelt met de foto's van Silke, echter doen de foto's iets bij mij als ik er naar kijk, waardoor ik ze toch op een of andere manier wat vind hebben...

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:36

Ik ga mee met het commentaar van Elin-. Foto nummer 1 heeft ook erg weinig ruimte boven en teveel onderin de foto.

mandy_8

Berichten: 1086
Geregistreerd: 22-02-11

Re: [FOTO] Silhouetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:08

4 vind ik echt mooi! Het zelfde als Elin_ & judithh.... vind ik de eerste 3 foto's té donker.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers