[FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kvfoto

Berichten: 144
Geregistreerd: 21-02-15
Woonplaats: groningen

[FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-18 21:53

Hé hoi allemaal!

Dit jaar leerde ik bokt kennen, nou ja ik kende het al maar wist niet echt hoe het werkte. Gelukkig bestaat het forum uit heel veel super leuke en behulpzame bokkers! Wat heb ik veel nieuwe mensen via bokt mogen ontmoeten. Nu weet ik sinds vandaag dat er ook een fotokust forum is haha en zag allemaal leuke jaaroverzichten voorbijkomen en daar werd ik heel enthousiast want wat een geweldige fotografen komen er voorbij. Dank jullie wel voor alle mooie momenten, ontmoetingen en meetings. Ik heb prachtige reportages, fotosessies en projecten mogen doen. Met dit jaar nog drie fotosessies en mijn project in de planning komt het jaar langzaam tot een eind en kijk ik in het nieuwe jaar uit naar zoveel meer ontmoetingen, samenwerkingen, momenten vereeuwigen, vrijwilligerswerk als fotograaf.

Natuurlijk is het super lastig om een paar foto's te kiezen uit een heel jaar fotografie maar hopelijk krijgen jullie een idee. Ik ben gek op het fotograferen van kleine echte momentjes en laat mij altijd inspireren door degene die voor mijn lens staat, de omgeving en het moment en dat levert veel gevarieerde plaatjes op, super leuk!



1. Dit jaar zoveel prachtige stellen en later hun pasgeboren baby mogen vastleggen , wat ben ik toch gek op de liefde!
Afbeelding

2. De start van een nieuw project. Wat doe je met slecht weer juist een regenjasje om je camera en gewoon foto's maken. Weer of geen weer het geeft alleen maar een andere supergave sfeer. Want weet je wat het is, ik ben gek op het echte momenten en ja bij echte momenten hoort ook gewoon regen.
Afbeelding

3. Weet je wat ik en met mij vele andere fotografen heel vaak horen? Ik boek wel in de lente of zomer. Ik het een blog gewijd aan de winterfotosessies. Want ook deze is in hartje winter gemaakt, een ode aan de winter zeg maar!
Afbeelding

4. Het trouwseizoen voor mij begon dit jaar met een ontroerende trouwreportage in het martini ziekenhuis waar ik de laatste foto's van hun samen mocht maken. Deze heeft een speciaal plekje bij mij gekregen en heb ik daarna besloten mij in te zetten als vrijwillig fotograaf voor een stichting die er voor zorgt dat mensen met een levensbedreigende ziekte hun laatste wens om trouwen in vervulling kunnen laten gaan. Daarna kwamen andere prachtige bruiloften in achtertuinen, gemeentehuizen maar ook heuse festival weddings en boerenbruiloften.
Afbeelding

5. Dit jaar leerde ik bokt kennen als in ik leerde meetings andere fotografen en modellen kennen en dat is toch wel heel leuk. Nu kan ik als fotograaf heel goed alleen werken maar ik ben van origine en mensenmens en heb zo genoten van alle samenwerkingen! Dank jullie wel bokkers!
Afbeelding

6. Zoals ik eerder al zei ik ben gek op liefde. Hoe geweldig is het dat je dit keer op keer mag vastleggen. Oh en wacht even hoeveel geluk kan je hebben, die zon! #winterzonnetje
Afbeelding

7. De foto's staan niet bepaald op volgorde, kan ik je vertellen. Want deze is begint 2018 gemaakt. Nu hebben we afgelopen week de eerste sneeuw gezien en had ik het geluk wilde exmoors op de foto te mogen zetten in de sneeuw maar toch koos ik voor deze. Waarom denk je misschien? Ik vind dit paard gewoon zooooo'n leukerd!
Afbeelding

8. Dit jaar een boel supergave portretten gemaakt van powervrouwen voor hun brands, bedrijven en websites en dan heerlijk gewoon zoals het is en zoals ze zijn.
Afbeelding

9. En dan ga je op pad voor een zonsondergangshoot in de winter, want zoals je eerder kon zien is de zon in de winter verrukkelijk! Komt er niet een zwarte wolk aandrijven en hadden we gewoon even een seconde sneeuw! Ja dat noem je geluk denk ik zo.
Afbeelding

10. En toen kwam de holi(poeder) wat een feest! post. Ik had nog niet zoveel geplaatst op bokt maar wilde deze geweldige plaatjes met jullie delen en dat heeft tot een heleboel superleuke reacties geleid en nog veel meer vragen haha. Heel veel vragen heb ik beantwoord, later heb ik nog veel meer superleuke maar ook uitdagende colorsmashsessies (want hé doodeng dat poeder natuurlijk) gedaan maar omdat deze bij de eerste reeks hoort staat hij in dit lijstje.
Afbeelding

11. Tussen al het andere prachtige werk heb ik een boel verkoop foto's mogen maken voor stallen, waar ik altijd even vraag of ik nog even een foto voor mijzelf mag maken. Uiteraard krijgen de stallen deze ook.
Afbeelding

12. En dan de baby's van 2018. Oh wat heb ik heerlijke kleintjes op de foto mogen zetten, en traditie getrouw waren ze allemaal wakker en is er één in slaap gevallen. Ik zeg altijd tegen de ouders, wacht maar zodra ik mij camera weg stop vallen ze in slaap, en ja hoor elke keer precies als voorspelt. Heerlijk!
Afbeelding

13. van liefdevolle momentjes, tot het spektakel van rookfakkels alles komt voorbij en toch verkies ik vaak die kleine momentjes boven het spektakel omdat deze zo echt en puur zijn.
Afbeelding

14. Ik ben zelf de trotse bezitter van een enorme franse bulldog genaamd steve en dat maakt mij natuurlijk samen met een paardengek ook een hondengek. Helemaal wanneer het om een oudere hond gaat puur omdat we allemaal weten dat ze geen eeuwig leven hebben. Deze foto is gemaakt voor mijn project, het project is nog niet afgerond maar zodra hij klaar is komt er natuurlijk een blog van!
Afbeelding

15. en tot slot nog zo'n heerlijk liefdevol moment, oh ik zou jullie zoveel meer willen laten zien maar ik begreep van de bokkers dat 15 de max is. We gaan langzaam richting het einde van het jaar en op naar een fototastisch 2019. Hé fijne feestdagen allemaal en bedankt!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 25-12-18 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel gezet

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 23:55

Hele toffe foto's! En leuk om ook zo je vooruitgang te zien binnen dit jaar!

En ik herken je gelijk van de poeder shoot :D

xJikke

Berichten: 1908
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Utrecht

Re: [FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 12:16

Wauw, wat heb jij een prachtige documentaire stijl! Echt heel gaaf werk heb je geleverd in 2018! <3

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Re: [FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 12:29

Wat een gave stijl heb jij! <3

kvfoto

Berichten: 144
Geregistreerd: 21-02-15
Woonplaats: groningen

Re: [FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-18 23:03

@jolandeee: dankjewel! Ja ik een heleboel inmiddels van de poederfoto's

@XJikke: thanks! ik ben gek op documentaire fotografie. Heb je direct even gevolgd op insta enzo. Gave foto's heb je

@frost : dankjewel frost!

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: [FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 23:15

wauw stuk voor stuk mooie foto's...je ziet de emotie! En wat gaf/lief dat je je als vrijwillige fotograaf gaat inzetten daarvoor...lijkt me ook zwaar maar mooi dat je dat nog kan doen!

SIEMxFUNNY

Berichten: 5666
Geregistreerd: 14-09-06
Woonplaats: Alblasserdam

Re: [FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:03

Prachtige stijl. Zacht én krachtig!!

Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: [FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:20

leuk overzicht, moet eer van je werk geven zo!

_Evelien

Berichten: 6281
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Breda

Re: [FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 23:48

Prachtige foto’s!

Anoniem

Re: [FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 00:10

Ontzettend mooie foto's. :) Hele mooie echte stijl.

anniekow

Berichten: 644
Geregistreerd: 21-10-12

Re: [FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 00:20

Mooie foto's en ook mooi beschreven!

kvfoto

Berichten: 144
Geregistreerd: 21-02-15
Woonplaats: groningen

Re: [FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 16:43

dito : Dankjewel, ja je kan niet veel meer doen maar wel hun zelf en hun familie ene blijvende herinnering geven.

siemxfunny : Dankje!

flevolander : Ik vind het heerlijk om aan het eind even alles bij langs te gaan en even rustig te kijken wat voor moois ik heb mogen vastleggen. Leuk om te delen met jullie.

evelien : Dankjewel evelien

resistance : Wat leuk om te lezen dat het echte erin terug te zien is, dankje.

anniekow : Dankjewel, doet me goed om te lezen dat je het mooi beschreven vind. Ik ben namelijk dyslectisch, hah en na zoveel keren nakijken zie ik nog spelfouten maar ach dat geeft niet al doende leert men.

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [FOTO] Een klein beetje KVfoto, little lovely moments!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 16:51

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Foto 2 en 13 vind ik echt heel erg gaaf!