[FOTO] Feel good portretten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain_

Berichten: 1347
Geregistreerd: 06-07-07
Woonplaats: Papendrecht

[FOTO] Feel good portretten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-18 11:27

Hi allemaal,

Lange tijd geleden dat ik iets op Bokt heb geplaatst, en eigenlijk ook dat ik portretten gefotografeerd heb. Maar omdat ik dat juist ontzettend leuk vind heb ik onlangs een oproep geplaatst om modellen te vinden die met me samen wilden werken om beide portfolio's aan te vullen.

Ik wilde graag ongecompliceerde, vrolijke feel-good foto's nemen, zonder een geposeerd beeld uit te stralen. Dus een natuurlijke/spontane serie. En omdat ik beter wil worden, hoop ik van jullie feedback te ontvangen, waar ik de volgende keer weer mee aan de slag kan.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

En daarna toch ook nog wat meer geposeerde foto's geschoten

6. Ik kon niet kiezen tussen kleur of zwart-wit, dus allebei :+
Afbeelding Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

Oja, dat er copyright op de foto's zit hoef ik vast niet uit te leggen ;)

The_Cat

Berichten: 7285
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: [FOTO] Feel good portretten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 08:50

Portretfotografie is niet men ding, maar ik vind je foto's wel ongelooflijk leuk ongecompliceerd overkomen! Het enige wat naar mijn smaak een beetje zonde is, is dat bij foto 2 het allemaal net iets te licht is, en daardoor haar hoofd een beetje lijkt weg te vallen. Maar dat is gewoon mijn smaak. Foto 7 vind ik alvast een super geslaagde foto. Hierbij is het ook nog de lichte achtergrond, maar haar haar lijkt zo niet op te gaan in het niets. Leuk werk wel!

Captain_

Berichten: 1347
Geregistreerd: 06-07-07
Woonplaats: Papendrecht

Re: [FOTO] Feel good portretten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-18 21:25

Bedankt voor je reactie, ik ben blij dat het ongecompliceerde overkomt! Het lichte is juist wel helemaal mijn smaak, maar haar huid is op foto 2 en 3 wel wat grauw, nu je het zegt. Ga ik op letten :)