[FOTO] London

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

[FOTO] London

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-18 20:03

Zwaai zwaai :wave:

Afgelopen week heb ik gespendeerd in London. Had mijn eigen compact camera meegenomen, maar mocht uiteindelijk met de andere spiegelreflex van mijn vriend foto's maken. Camera is een 70D, lens, geen idee meer. :') Volgens mij iets van een 24-105mm.

Normaal maak ik slechts kiekjes, en dit waren ze ook wel aardig die kant op gegaan, maar toch vond ik ze wel wat hebben. Tips zijn welkom. :)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. Big Ben under construction >;)
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Overigens heb ik op automatisch geschoten, ben nog niet zo goed met al die knopjes en dingen _O-

:evaw:

Amber27

Berichten: 1461
Geregistreerd: 30-04-11
Woonplaats: Gilze

Re: [FOTO] London

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 16:04

Ik vind vooral de laatste drie heel tof! Geeft echt een oude sfeer. Het is bijna alsof je terug de tijd in gaat.

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [FOTO] London

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 16:24

2,4 en 5 vind ik heel gaaf! Mooie sfeer heb je weten vast te leggen!

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: [FOTO] London

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 15:16

Je hebt leuk de sfeer weten vast te leggen van de stad Londen, wel heb ik wat tips/aanmerkingen. :)
Ik vind de eerste foto overbelicht. Daarnaast zie ik veel ruis en niet over al scherpte.
Probeer in je foto's ook goed te bedenken welke compositie je wilt. Zoals foto twee is het jammer dat je niet het gehele gebouw er op hebt staan, nu mist de bovenkant en dat stoort.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: [FOTO] London

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-18 15:28

Dank jullie wel! :D
Thanks voor je feedback Daphne. Ben het zeker met je eens, op sommige foto's heb ik juist express wat ruis gedaan maar deel zal ook zeker onscherp zijn. Heb wel een foto los van de bovenkant van foto 2, maar had beter de groothoek kunnen pakken. Denk dat dat resultaat dan ook beter was geweest inderdaad. Met de gewone lens kreeg ik het gebouw er niet in het geheel erop.

Genoeg nog om te oefenen en kan zeker wat met de aanmerkingen. :D