[FOTO] 2017 van MA Fotografie in vogelvlucht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

[FOTO] 2017 van MA Fotografie in vogelvlucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-18 23:38

Omdat EJL-ITP nog altijd kan, dacht ik, laat ik bij deze dan nog even een topic van mijn 2017 openen, met daarin een kleine greep van de prachtige paarden die ik dit jaar gefotografeerd heb :)

Januari geen paarden gefotografeerd dus we trappen af met Februari.
Sneeuw, een knap paard en een fotografe die nog niet echt in sneeuwbuien gefotografeerd had.. De foto is niet denderend maargoed, het is een jaar overzicht :) (overigens paard net van stal getrokken en wat foto's gemaakt in de sneeuw :+ )

Afbeelding

Maart, een van de knappe paardjes van eens stalgenootje, gewoon lekker los in de paddock.
Afbeelding

April, we hadden een leuke, leerzame en interessante clinic van Bo Kasbergen bij ons op stal.
Hier was hij bezig met een grondwerk clinic.
Afbeelding

In Mei mocht ik den knappe Eliane van Diertjec op de foto zetten.
Afbeelding

Afbeelding

In Juni mocht ik naar Academy Bartels voor de reporters dag, want ik was uitgekozen om voor bokt als reporter naar HE te gaan. Een van de foto's die ik mocht tonen op internet. Op de foto Imke Schellekens - Bartels
Afbeelding

Juli, mijn knappe bijrijdpaardje en vriendinnetje Wiet.
Afbeelding

Afbeelding

Augustus. Ik mocht samen met mijn bokt-reportermaatje op bezoek bij Nikki van Olst, ook wel bekend hier op bokt als VisibreTeam. Hier kregen wij de knappe Django voor de lens!
Afbeelding

Afbeelding

In September was daar uiteraard Horse Event.
Afbeelding

Afbeelding

En met September eindig ik met het fotograferen van paarden voor dit jaar.
Helaas heb ik daarna geen paarden meer voor de lens gehad maar mochten mijn slachtoffer genieten van mijn gefrutsel om een leuke foto te schieten :+

Ik wil het topic sluiten met een rustige foto van Django, genietend van het publiek op HE. :j
Afbeelding

Tot volgend komend jaar :wave:

Edit: Het klopt dat mijn logo op de eerste foto's groter is en later ineens wat kleiner.. Ik heb in de tussentijd een nieuwe laptop aangeschaft en mijn Lightroom opnieuw moeten installeren en opnieuw mijn logo in moeten stellen :+

Diane_

Berichten: 1984
Geregistreerd: 28-08-07
Woonplaats: Woudenberg

Re: [FOTO] 2017 van MA Fotografie in vogelvlucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:18

Mooie paarden heb je voor de lens gehad! :)
Ik vind de detailfoto's mooi, de neusfoto en de laatste van Django :)

Toothless

Berichten: 870
Geregistreerd: 08-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: [FOTO] 2017 van MA Fotografie in vogelvlucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:44

Ik vind het echt hele mooie foto's maar je beeldmerk mag wel iets naar rechts, hij valt nu als het ware continu van het beeld af, zonde

Monique1963

Berichten: 8628
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: [FOTO] 2017 van MA Fotografie in vogelvlucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:30

Mei en augustus springen er voor mij uit, prachtige dieren!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-18 23:34

Toothless schreef:
Ik vind het echt hele mooie foto's maar je beeldmerk mag wel iets naar rechts, hij valt nu als het ware continu van het beeld af, zonde


Ik zie idd wat je bedoeld.. was me nooit eerder opgevallen. Je bedoeld net dat randje van het rondje van het copyright teken he..?
Zou de eerst volgende keer eens kijken hoe ik dat op kan lossen!

Bedankt voor de reacties!