[Info]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:25

8nnemiek schreef:
Heel gaaf en sterk filmpje :j Mooie belichting, en de geluidskwaliteit is ook prima. Een statief met vloeiende kop zou het inderdaad nog net wat mooier maken, maar verder ziet het er al hartstikke professioneel uit :D


Hier wordt ik heel erg blij van, dankjewel! :D
Ja echt balen dat ik die niet had, maargoed.. voor een eerste keer was ik best tevreden. Dankjewel voor je leuke complimentjes, die maken mijn dag! <3

Winoah ♥
v. Redford x Bentley


JoycexEnya

Berichten: 5943
Geregistreerd: 11-12-10

Re: [CENTRAAL]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:31

Heel mooi gemaakt <3 , ik voel mij echt een amateur :o

Enya&Betsy
Enya Klasse I-4 (107 goedgekeurde km's)
Youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/SvennForEver

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 14:18

JoycexEnya schreef:
Heel mooi gemaakt <3 , ik voel mij echt een amateur :o


dankjewel, super lief! Haha dat voel ik me ook en jullie vinden mijn video's ook mooi! Maar iedereen kijkt toch heel kritisch naar zijn eigen werk!

Ik vind jouw video's ook heel tof nml.

Ik heb net een trainingsdag bij een bruiloftvideograaf gepland.. super spannend.. veel geld, maar ik wil graag groeien dus dan moet je investeren he..

Winoah ♥
v. Redford x Bentley


anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:26

lizard schreef:
Ik vind het filmpje leuk. :)


Dankjewel :D

Winoah ♥
v. Redford x Bentley

JoycexEnya

Berichten: 5943
Geregistreerd: 11-12-10

Re: [CENTRAAL]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:08

Ik zat van het weekend te denken,
Ik wil straks met mooier weer portfolio modellen gaan zoeken, maar hoe kan ik een portfolio maken?
ik dacht gewoon op een youtubekanaal of website (ben ik slecht in om leuk te maken)

En 19 mei heb ik een fotomeeting, zou ik dan zeg maar de video's opslaan op mindere kwaliteit of gewoon de goede kwaliteit geven ? Dit word mijn eerste fotomeeting als videograaf zeg maar.

Vind het best spannend, ben bang dat het niks word en aan de andere kant heb ik er super veel zin in !

Enya&Betsy
Enya Klasse I-4 (107 goedgekeurde km's)
Youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/SvennForEver


8nnemiek

Berichten: 43307
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [CENTRAAL]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-18 12:15

Dat is het handige van fotomeetings, toch? Dat is ideaal om te oefenen :D
En ik zou altijd voor de goede kwaliteit gaan, zeker als je ze ook in je portfolio wil gebruiken.

Ik heb gewoon een wordpress site aangemaakt voor mijn portfolio. Er zijn echt zat leuke thema's :j

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:17

JoycexEnya schreef:
Ik zat van het weekend te denken,
Ik wil straks met mooier weer portfolio modellen gaan zoeken, maar hoe kan ik een portfolio maken?
ik dacht gewoon op een youtubekanaal of website (ben ik slecht in om leuk te maken)

En 19 mei heb ik een fotomeeting, zou ik dan zeg maar de video's opslaan op mindere kwaliteit of gewoon de goede kwaliteit geven ? Dit word mijn eerste fotomeeting als videograaf zeg maar.

Vind het best spannend, ben bang dat het niks word en aan de andere kant heb ik er super veel zin in !


Het is inderdaad gewoon om allemaal te oefenen, dat is het uiteindelijk voor iedereen.
Ik herken je gevoel wel hoor, maar door km's maken wordt je alleen maar beter. Gewoon lekker voor gaan!

Je hebt ook gratis websites geloof ik zoals 'Wix' en 'Jimdo' oid. Daar kan je heel easy sites maken.
Inderdaad is wordpress ook heel fijn om mee te werken, maar misschien de eerste keer iets minder makkelijk.

Winoah ♥
v. Redford x Bentley

JoycexEnya

Berichten: 5943
Geregistreerd: 11-12-10

Re: [CENTRAAL]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 16:44

Ik heb ook weer eens een muziekvideo gemaat, heb dit in sept opgenomen, maar kon geen bijpassend vinden. Is nu aardig gelukt, ben er best trots op :o



Ookal vind ik hem wat simpel :o

Enya&Betsy
Enya Klasse I-4 (107 goedgekeurde km's)
Youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/SvennForEver


8nnemiek

Berichten: 43307
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [CENTRAAL]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 19:06

Leuk :D
De overgangen heb je ook netjes met de muziek getimed :j
Het einde is misschien wat abrupt, maar dat is ook meestal best lastig als je een nummer inkort.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

JoycexEnya

Berichten: 5943
Geregistreerd: 11-12-10

Re: [CENTRAAL]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:09

Ik vind het einde juist best vloeiend gaan :o

Maar snap wel wat je bedoeld, ik had helaas niet veel beelden om het hele liedje te gebruike en vaak rafel ik het dan een beetje af. :o

Enya&Betsy
Enya Klasse I-4 (107 goedgekeurde km's)
Youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/SvennForEver

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Re: [CENTRAAL]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:43

Mooie video, mooie muziek ook!

Wie van jullie werkt hier met Premiere Pro en heeft deze gekocht?
Ik heb hem nu zo vaak geprobeerd te downloaden en het gaat elke keer mega fout dus ben er helemaal klaar mee..
Maar vind stiekem 25 per maand nog best wel wat..

Winoah ♥
v. Redford x Bentley

8nnemiek

Berichten: 43307
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [CENTRAAL]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 21:49

Ik werk met Premiere en After Effects, maar niet gekocht. Zijn ook heel erg oude versies, maar voorlopig kan ik er prima mee vooruit.
Als ik nu eens echt goed verdien eraan dan wil ik wel de nieuwste versies aanschaffen, en ook de nieuwe fcpx, maar ik heb me er nog niet echt in verdiept en ook weinig verstand van de prijzen en mogelijkheden enzo

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:50

Heb een paar dagen tijd gevonden om te editen, hopelijk vinden jullie het wat. Met veel moeite gemaakt doordat svp niet super werkt, maar ik hen toch wel blij ermee :D


'Cause somebody stole my car radio
And now I just sit in silence'


JoycexEnya

Berichten: 5943
Geregistreerd: 11-12-10

Re: [CENTRAAL]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:01

Mooie edit hoor, ondanks dat svp niet mee werkte :D

Enya&Betsy
Enya Klasse I-4 (107 goedgekeurde km's)
Youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/SvennForEver

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:03

Heel erg mooi Soesje, mooie beelden ook.
Gebruik je hierin nu gewoon beelden vanaf internet zegmaar? Zit daar dan niet een copyright op? Gewoon pure interesse hoor! :D

Winoah ♥
v. Redford x Bentley

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:04

8nnemiek schreef:
Ik werk met Premiere en After Effects, maar niet gekocht. Zijn ook heel erg oude versies, maar voorlopig kan ik er prima mee vooruit.
Als ik nu eens echt goed verdien eraan dan wil ik wel de nieuwste versies aanschaffen, en ook de nieuwe fcpx, maar ik heb me er nog niet echt in verdiept en ook weinig verstand van de prijzen en mogelijkheden enzo


Ik had ook hele oude versies en die werkten niet meer, nu zo vaak geprobeerd te downloaden..
Momenteel heb ik dus niks en krijg ik het ook allemaal niet voor elkaar.
Ik denk dus toch dat ik hem maar ga kopen, want ik wil verder met editten en momenteel kan ik niks. :(

Winoah ♥
v. Redford x Bentley

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:19

Bedankt allemaal <3
anoukkk. schreef:
Heel erg mooi Soesje, mooie beelden ook.
Gebruik je hierin nu gewoon beelden vanaf internet zegmaar? Zit daar dan niet een copyright op? Gewoon pure interesse hoor! :D

Ik gebruik inderdaad beelden van het internet. Nog nooit zelf problemen met copyright gehad van beelden. Zet ook er goed bij dat muziek en beelden niet van mij zijn, en dat mensen het mogen aangeven als een van hun beelden erin voorkomt wat ze niet willen, en verwijder ik het. Maar ik gebruik eigenlijk vooral FEI en reclames/hermes en wedstrijden.

'Cause somebody stole my car radio
And now I just sit in silence'

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 18:32

GEZOCHT!!

Ik ben vorige jaar zomer begonnen met mn youtubekanaal maar na paar maanden moeten stoppen ivb tijd voor het video bewerken omdat ik dit ook lastig vind.

Maar omdat ik het onwijs leuk vind om te doen zoek ik iemand die het onwijs leuk om videos te bewerken voor mij. Dit is wel op VRIJWILLIGE basis. Je hoeft niet in Noord holland te wonen waar ik woon maar is wel makkelijk. Videos die ik maak worden naar jou verzonden via wetransfer of email.

Wie o wie lijkt leuk om mij te helpen!

Kortom je moet tijd hebben om elke week een video in elkaar te zetten! Ene keer zal het een video zijn van 10 min en andere x 20 min. Langer dan 25 min wil ik NIET!
Graag iemand met ervaring in video bewerken etc

prugelpiet

Berichten: 12515
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 18:43

anoukkk. schreef:
Mooie video, mooie muziek ook!

Wie van jullie werkt hier met Premiere Pro en heeft deze gekocht?
Ik heb hem nu zo vaak geprobeerd te downloaden en het gaat elke keer mega fout dus ben er helemaal klaar mee..
Maar vind stiekem 25 per maand nog best wel wat..


Ik. Maar ik heb een heel adobe pakket. Ik heb de allernieuwste versie. Wat wil je weten?

I am because you were

8nnemiek

Berichten: 43307
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [CENTRAAL]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-18 18:52

Ik denk dat ik uiteindelijk ook het hele pakket wil nemen. Is volgens mij niet veel duurder dan alleen premiere en after effects toch?
Vooral de camera tracking lijkt me enorm handig en gaaf, dat heeft mijn cs4 nog niet.

Ik ben nu volop bezig aan mijn intro filmpje voor mijn website, wat in de header op mijn website komt te staan. Maar het viel me op dat ik de kleuren in premiere en after effects toch minder goed kon aanpassen dan in fcpx.. vooral bij de verzadiging kreeg ik meteen een enorme ruis in het beeld, terwijl ze in fcpx gewoon hartstikke mooi blijven. Heeft iemand toevallig een idee waar dat aan kan liggen? Ook na het renderen bleef die ruis.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 22:32

prugelpiet schreef:
anoukkk. schreef:
Mooie video, mooie muziek ook!

Wie van jullie werkt hier met Premiere Pro en heeft deze gekocht?
Ik heb hem nu zo vaak geprobeerd te downloaden en het gaat elke keer mega fout dus ben er helemaal klaar mee..
Maar vind stiekem 25 per maand nog best wel wat..


Ik. Maar ik heb een heel adobe pakket. Ik heb de allernieuwste versie. Wat wil je weten?


Ik kon hem absoluut niet downloaden op wat voor een manier ook.
Heb hem inmiddels ook gekocht en nu werkt alles wel.

Heb mezelf getrakteerd op een nieuwe (tweedehands) IMac, speciaal voor het editten is deze. heerlijk zo'n groot beeldscherm en het gaat allemaal een stuk sneller en makkelijker als op mijn macbookje..

Winoah ♥
v. Redford x Bentley

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 22:33

8nnemiek schreef:
Ik denk dat ik uiteindelijk ook het hele pakket wil nemen. Is volgens mij niet veel duurder dan alleen premiere en after effects toch?
Vooral de camera tracking lijkt me enorm handig en gaaf, dat heeft mijn cs4 nog niet.

Ik ben nu volop bezig aan mijn intro filmpje voor mijn website, wat in de header op mijn website komt te staan. Maar het viel me op dat ik de kleuren in premiere en after effects toch minder goed kon aanpassen dan in fcpx.. vooral bij de verzadiging kreeg ik meteen een enorme ruis in het beeld, terwijl ze in fcpx gewoon hartstikke mooi blijven. Heeft iemand toevallig een idee waar dat aan kan liggen? Ook na het renderen bleef die ruis.


Ik betaal voor alleen Premiere Pro nu 25 euro in de maand, wat after effects erbij kost weet ik zo niet.

Ik ben echt onwijs benieuwd naar je website en je intro filmpje, kan je niet alvast een sneakpreview geven? :D

Winoah ♥
v. Redford x Bentley


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 4 bezoekers