[FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
jesicaaaa

Berichten: 532
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:12

Mijn week drie

Afbeelding

Paardensport is beleving , emotie , vriendschap en vrijheid.

Het leven is ruiger met een Tuiger


Gub
Berichten: 424
Geregistreerd: 01-10-08
Woonplaats: Westerkwartier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:13

Bedankt voor alle feedback weer!
De scheve oortjes 'horen' zo. Het duurt nog even voordat ze rechtop gaan staan, dus tot die tijd hangen ze lekker scheef en over elkaar heen ;)


Week 3

Afbeelding

If you don't believe in miracles perhaps you've forgotten you are one!

R_emkee

Berichten: 3453
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:23

Aahw wat een knap kind op het spoor :P :D haha Zoo blij met de foto's!!

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:24

Druk gehad deze week, maar nog snel deze foto kunnen maken :)

Week 3

Afbeelding

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-18 21:44

Toch een oude foto van 18 juni vorig jaar. Ik hoop deze week wél foto's te kunnen gaan maken.

Week 3
Afbeelding

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Calice

Berichten: 9788
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:57

Week 3:
Afbeelding

Instagram @shetlanderpoow

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:01

Afbeelding
Mijn potw week 3

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:18

Calice schreef:
Week 3:
[ [url=m/F7wWni.jpg]Afbeelding[/url] ]



<3 <3 <3

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-18 22:26

Samenvatting week 3 – 2018

Agossie verzamelt hier
Annetjuuh
Arianne
Athelas
Babette
Bellatrix verzamelt hier
BernetteO
Bo_Y verzamelt hier
caaramel
Calice
cathyenbeau
Cynn verzamelt hier
Dandy200
Eefsel2109
Fading
Fem
Fientj
Fris
GerdjeHoran
Gianti
Gub
hamsterfan verzamelt hier
Hannemarie
Herfstwind
horses_m verzamelt hier
Iselda
jesicaaaa
JewEmm verzamelt hier
Knudd verzamelt hier
kirsten4 verzamelt hier
LoveSenna verzamelt hier
LoveUggs verzamelt hier
magda_90 verzamelt hier
MariaMaaike verzamelt hier
Mariett
MarijeR
Marjoow
MarjanB verzamelt hier
MichieldeM
monbyou
Murosch
Nayomie verzamelt hier
NESCAFE verzamelt hier
Neverland
Niobe verzamelt hier
Nooor_
Nynkster
Pauley
Quir verzamelt hier
R_emkee
Revanches
rosslover
Sharani verzamelt hier
Talithah
tesseke
xEliesx
xMayo

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Hannemarie

Berichten: 3210
Geregistreerd: 19-04-09
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 11:22

Hierbij mijn foto voor week 4

Afbeelding

edit: oef wat een vreselijke kwaliteit via de bokt-upload |(
Toch maar even op zoek naar wat anders.
Ik heb de foto ook op mijn facebookpagina staan, hopelijk is de kwaliteit daar beter. klik

♥♥♥




sinds 3 november 2010 21:15 bij de shethouders

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14457
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:09

Week 3.
MarijeR:Wat een lieve uitstraling heeft je vader! Hele mooie foto ook. Spontaan, mooie compositie en kleuren. Onderwerp mooi scherp. Zou helemaal niets meer aan de foto doen!
Hannemarie: Mooie gezinsfoto! Scherpte lijkt wat in het gezicht van de vrouw te missen, maar zou ook door het bokt uploaden kunnen komen.
Dandy200: Ik had liever meer van de hond gezien ipv alleen het hoofd, maar dat is vast smaak. Wel jammer van de ruis (vooral links)!
NESCAFE: Leuk idee met dat andere paard op de achtergrond. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat de deken zo in de achtergrond wegvalt en de ruis.
kirsten4: Compositie is goed, stoor mij ook niet aan een half oor hier of dat 'ie te dicht op de camera zou zitten. Mooi schaduw gebruik. Wel jammer dat hij inderdaad niet helemaal mooi scherp is.
Bellatrix: Deze foto spreekt mij niet echt aan. Zowel het onderwerp als de oranje gloed. Als het een ondergaande zon was geweest snapte ik de lucht nog, maar nu is gewoon heel de foto oranje. Houd daar niet heel veel van.
R_emkee: Leuke foto! Had de hoeken iets minder donker gemaakt, maar voor de rest een mooie foto zo.
GerdjeHoran: Zij past zeker heel goed in haar omgeving, mooi uitgekozen. Wel vind ik het jammer dat haar gezicht en t-shirt zo licht zijn. Te overbelicht/ziekjes oogend.
Mariett: Wat ben jij knap! Dat koppie wil ik ook wel hoor. Mooi scherp in je gezicht, had alleen de rest iets minder geblurred.
Eefsel2109: Wat onwijs jammer dat de bokt upload de kwaliteit van de foto zo verpest. Kan nu moeilijk beoordelen of 'ie netjes scherp is. Wel een hele schattige houding van het poesje en sprekende kleuren.
cathyenbeau: Oh deze vind ik erg mooi! Het donkere vind ik goed bij deze foto passen. Kleurgebruik ook. Ik was waarschijnlijk niet op dit foto moment gekomen, maar zo zie je maar weer dat iets heel simpels ook op een hele mooie manier in beeld gebracht kan worden!

Athelas: euhm, wat was je bedoeling precies bij deze foto? Zijn het bomen met de storm van laatst die in beweging zijn of wat is de gedachte hierachter? Lijkt net een foto dat je per ongeluk klikt terwijl je de camera in de lucht houdt ofzo. :o
Fem: Oh gaaf gedaan zo. Misschien iets minder warm de volgende keer? Een mega fabriek geeft mij altijd een koude sfeer ipv zo warm.
LoveUggs: Wat een lieverd! Jammr dat 'ie net niet helemaal scherp lijkt te zijn op het oog. But once again, dat kan door de upload komen :') Leuke compositie ook met dat kleed(?) ervoor.
Talithah: Jammer dat 'ie van bovenaf genomen is en beide honden er niet goed opstaan. Vind dit echt een kiekje.
Herfstwind: <3 <3 Ik ga je konijntje ontvoeren! Wat een lieverd. Doet mij denken aan mijn oude konijntje. Mooie rustige achtergrond, en mooi scherp op het hoofd, neusje, ogen en oren. Kan mooi alle haartjes tellen en qua belichting is 'ie ook heel goed. Vinden de meeste vaak lastig, wit. Wordt vaak te overbelicht gemaakt.
Quir: Oh wat gaaf zoveel sneeuw! Vindt alleen de paarsige gloed wat minder. Dat had ik eruit gehaald. En iets minder schaduw op het hoofd van het paard.
Pauley: Zonde van de storende achtergrond, volgende keer ook door je hurken gaan. Lijkt 'ie minder overbouwd. Had ook graag minder ruimte om het paard heen gezien, dus de uitsnede krapper.
Murosch: De foto mist bij mij aardig wat scherpte en op de achtergrond wat ruizig. Is vast in donkere omstandigheden gemaakt? Kijkt wel mooi recht de camera in. Ook mooie ruimte om de kat heen gelaten, niet teveel en niet te krap.
monbyou: Hele goede foto! Straalt heel veel kracht uit in het zwart wit. Vindt het ook heel mooi dat de hoef en de werkzaamheid zo scherp zijn en er minder gericht is op het hoofd van de hoefsmid. Echt een hele goede foto. Ik zou ontzettend blij zijn met zo'n foto in actie als ik hoefsmid geweest zou zijn. Waanzinnig :j
xEliesx: Jammer dat de linkerkant van de poes wegvalt, had hem iets anders uitgesneden. Scherpte lijkt door de upload wat te missen.

Nooor_ Mooi paard! Jammer dat 'ie niet scherp is op de neus. Verder had ik de paal die vanaf zijn oor naar boven uitsteekt persoonlijk weggehaald en het huis links van de boom. Dat geeft de achtergrond wat meer rust.
BernetteO jij ook de griep dus! Beterschap! Je foto geef ik een beetje hetzelfde commentaar als de vorige aangezien hij uit dezelfde serie genomen is. :j
xMayo: Ik vind de foto wat donker, ik had hem op de schaduwplekken en in de hoeken iets meer opgelicht. Maar voor de rest qua compositie, kleur en scherpte een uitstekende foto! Mooie bokeh op de achtergrond ook.
Fris: haha, lekkere gekke bek trekken :)) Lijkt wat scherpte te missen, met name op de neus. Voor de rest had ik er iets van de hooglichten uitgehaald.
LoveSenna: Links had ik wat meer uitgesneden, iets aan de bovenkant ook nog. Het paard hoeft niet helemaal centraal te staan, niet altijd in ieder geval, iets spelen met de plek in de foto kan best. Mooie herfstkleuren en hij lijkt goed scherp te zijn! Jammer van de deken en de viezigheid, het laatste zou je nog weg kunnen werken.
rosslover: Oh wat stoer! Hele mooie studio foto. Ook die rook zo mooi in beeld. Fantastisch!
tesseke: Aparte foto, was er zelf niet opgekomen. Wel jammer van het groene hek, dat soort mij iets. Kleuren en scherpte zien er goed uit. Wel lijkt de gloed van de lamap terug te komen op de muur, dat vind ik minder mooi.
Neverland: Wauwieee!
Gianti: Mooie indoor fotografie! Mooie kleuren, scherpte... tenminste wat anders dan een kiekje om de inrichting van iets snel weer te geven.
Fientj: Auwtsj, dat klinkt pijnlijk. Sterkte met je knie! Vindt deze foto alleen niet zo bijzonder..
horses_m: Heb jij dat zonnetje erin geshopt? Had van mij niet gehoeven.. de foto is ook heel mooi zonder.

Bo_Y: Is dat een... rups? Achtig iets? :') Mooi scherp, had alleen het bloemetje ook graag scherp gezien.
Fading: Gewoon weer een hele mooie plaat! :D
Arianne: Heel mooi in beeld gebracht. Ook dat het vogeltje links in beeld staat en niet zo centraal. Goed gedaan. Had wellicht wat scherper gekund ja, maar ziet er niet verkeerd uit hier hoor!
Annetjuuh: Persoonlijke smaak denk ik, vind hem niet heel bijzonder ook met je hand zo voor je gezicht en de schaduw.
MichieldeM: Mooie kleuren en leuk onderwerp. Jammer dat 'ie niet helemaal recht is en scherpgesteld lijkt te zijn op de bomen en niet op de rund.
Iselda: Oef, erg donker nog en jammer dat de appel er niet helemaal op staat. Mis ook wat scherpte en kleur.
Sharani: Vind het een mooi probeersel hoor! Niet zo kritisch naar jezelf. Ook mooi in het zwart wit.
Babette: Uitstekende scherpte, top! Zwart-wit lijkt er ook mooi bij te passen. Weet alleen niet wat ik zo van die hand moet vinden..
Nayomie: Hoezo mislukt? Niet super speciaal misschien, maar het idee toch leuk? Kleurgebruik vind ik ook erg mooi.
hamsterfan: Mooi gedaan zo door de bladeren heen. Mooi scherp en mooie kleuren. Had net ietsjes meer overbelichting aan de linkerkant van haar gezicht, haren en linkerarm weggehaald. En zonde van alle krassen op d'r arm zeg!
MarjanB: Hihi, wat een lieve maffe ouders heb jij! Mooi stel zo :D En leuk toch, heerlijk op hun gemak in hun eigen pose. Niks mis mee. Had de uitsnede iets anders gezien, aan de rechterkant en aan de bovenkant iets meer bijgesneden. Plaatje is mooi scherp
magda_90: Ik kan niet helemaal plaatsen waarom, maar ik vind het hekwerk helemaal links wat storend. Trekt teveel aandacht. Weet alleen niet hoe je de foto anders had moeten schieten. Wel heel gaaf zo dat landschap!

JewEmm: Heel mooi gedaan, niets meer aandoen! Leuk dat de muren onwijs scherp zijn en er beweging in de mensen zit. Kleuren ook erg mooi.
Nynkster: Mooie black foto! :D Kan je de oren met een lasso selecteren en iets meer oplichten? Die vallen wel een beetje weg in de achtergrond. Hoofd van het paard is super mooi scherp! Ook onwijs mooi van kleur, spat van je scherm af.
Marjoow: Mooi gebruik van de omgeving, het takje halverwege de manenkam omhoog stoort mij iets. Misschien dat je die netjes kan weghalen, maar kan ook gewoon persoonlijke smaak zijn. Mooi scherp en mooie warme kleuren!
Knudd: Je hebt het hondje erg mooi geplaatst, zo links van het bosje. Goed gebruik gemaakt van je omgeving. Had de foto wel ietsjes rechter willen zien. Het neusje en de onderkant dichtbij de pootjes slaan wat blauwig uit, dat is wel zonde.
caaramel: Niets mis met de kleuren, maar ik had uit de achtergrond wat licht weggehaald. De achtergrond valt wat weg, te licht in vergelijking met de pony.
Niobe: Lonneke kan jij überhaupt een matige foto maken? Bestaat dat? Dus niet, want deze is gewoon weer perfect <3 Vind je logo ook altijd zo mooi subtiel geplaatst.
jesicaaaa: Jammer dat 'ie zo wegkijkt, en het prutje viezigheid bij z'n ooghoekje. Voor de rest fijne kleuren en mooi scherp neusje.

Gub: Ach, weer die schattige oortjes! Haha. Geweldig <3 Vindt de achtergrond wel wat overbelicht dit keer en het zwarte in z'n vacht slaat wat blauwig uit.
MariaMaaike: Oh wauw, wat een mooie ogen! Mooi scherp ook. Had hem misschien iets anders bijgesneden maar dat is ook alles.
Agossie: Mooi zo met die zon! Had alleen die flare weggehaald, maar kan weer persoonlijk zijn. En de foto wat rechtgetrokken.
Calice: Wat een ...... !!! <3 <3 aaaah. Dat scheve koppie en die oogjes. Heerlijk om naar te kijken. Ook een onwijs mooie, rustige achtergrond. Houd onwijs veel wat dat hout, zeker die kleurstellingen. Lijkt wat scherpte te missen op de neus en had die neus ook ietsjes lichter willen zien.
Revanches: Wauw wat een prachtige newborn foto! Het rechteroogje/wangetje valt wat weg door de overbelichting. Misschien valt daar nog wat aan te doen.

Ros Fotografie
Website × Instagram × Facebook
Bianca (bietjuhh) † 27'03'1992 - 13'09'2012

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:16

Cynn, dank je wel voor je feedback! Oogjes zijn wel scherp, check ik altijd in de nabewerking haha, dus zeker kans dat het door het uploaden komt, of omdat de foto gewoon op klein formaat is. Inzoomen betekend dan natuurlijk ook onscherpte. Het is idd een kleedje, over haar mandje heen. Op deze foto stond ze dus was net op een plek waar het kleedje wat hoger lag haha.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Anoniem

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:43

Thanks voor je feedback! Ben benieuwd of jullie weten met welke camera deze is geschoten!

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:55

Cynn, bedankt voor je feedback! Hij is inderdaad een beetje donker, dit heb ik al een beetje aangepast, maar kreeg het niet beter helaas. Het was al een beetje schemerig dat ik de foto maakte en had helaas niet meer licht. Ik weet dan niet zo goed hoe ik dat moet oplossen, is het dan verstandig om met langere sluitertijd en statief te werken oid? :)

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

Nynkster

Berichten: 5330
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 17:26

Bedankt Cynn!!! Ik ga kijken of de oren oplichten een beetje lukt :o

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101360
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 17:33

Cyn, is niet erg dat de foto je niets doet of niet aanspreekt hoor, smaken verschillen. :P

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 17:54

Bedankt voor je feedback Cynn!
De krassen zijn littekens dus niet van scherpe takken oid :) Heb er daarom voor gekozen ze te laten zitten. Overbelichting valt bij mij op mijn schermen mee, naar mijn idee is het licht nu vrij egaal op haar gezicht (het was sowieso donker die dag haha). Wellicht nog wat terughalen op haar arm inderdaad :D

Marjo

Berichten: 37153
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 18:09

Bedankt voor de feedback!!
Cynn, ik heb dat takje helemaal niet gezien!

MarjanB

Berichten: 16302
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 18:11

Dank je Cynn Haha m'n ouders doen samen vreemdere dingen dan ik en menig van mijn leeftijdsgenoten dus de foto past ook wel bij ze :')

Life is a balance of holding on, and letting things go…


Anoniem

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 19:47

Sorry van de geen feedback van mijn kant vorige week. Hopelijk haal ik dit nog in. Maar ben vanaf hier druk met sollciitaties en heb visite gehad!

Komende week nog werken en dan weer 1,5 week vakantie met mijn stiefzusje. Dan weer de draad oppakken in het koude nederland haha

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 21:53

Cyn, dankjewel! :D Jaa hij is helaas net iéts onscherp doordat ze eigenlijk te dicht bij me zat, de lens kon eigenlijk net niet meer goed genoeg scherp stellen haha. Verder zelf er ook wel blij mee, dus dankje! :)

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14457
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 10:22

Fading schreef:
Thanks voor je feedback! Ben benieuwd of jullie weten met welke camera deze is geschoten!


Als je het zo zegt ga ik denken aan een mobiel of een compact camera _O-

Bellatrix schreef:
Cyn, is niet erg dat de foto je niets doet of niet aanspreekt hoor, smaken verschillen. :P


Kan niet altijd maar dezelfde smaak hebben toch :D !

hamsterfan schreef:
Bedankt voor je feedback Cynn!
De krassen zijn littekens dus niet van scherpe takken oid :) Heb er daarom voor gekozen ze te laten zitten. Overbelichting valt bij mij op mijn schermen mee, naar mijn idee is het licht nu vrij egaal op haar gezicht (het was sowieso donker die dag haha). Wellicht nog wat terughalen op haar arm inderdaad :D


Dat dacht ik al inderdaad.. zonde van zo'n knappe meid.

Ros Fotografie
Website × Instagram × Facebook
Bianca (bietjuhh) † 27'03'1992 - 13'09'2012

Nynkster

Berichten: 5330
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 10:38

Fading schreef:
Thanks voor je feedback! Ben benieuwd of jullie weten met welke camera deze is geschoten!


Het deed mij direct denken aan een gopro op een of andere manier {:}

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies

monbyou

Berichten: 327
Geregistreerd: 08-02-10
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 15:33

Cynn schreef:
monbyou: Hele goede foto! Straalt heel veel kracht uit in het zwart wit. Vindt het ook heel mooi dat de hoef en de werkzaamheid zo scherp zijn en er minder gericht is op het hoofd van de hoefsmid. Echt een hele goede foto. Ik zou ontzettend blij zijn met zo'n foto in actie als ik hoefsmid geweest zou zijn. Waanzinnig :j


Dank je wel :D Die foto is er 1 uit de serie die ik die dag heb gemaakt. De hoefsmid was ook erg blij met de foto's

Fientj

Berichten: 158
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 16:20

@Knudd De foto voor week 2 heeft voor mijn smaak net teveel ruimte aan de rechterkant. Ik merk dat ik sowieso meer fan ben van foto's waarbij het scherpste punt in het midden ligt. Het is dus echt een kwestie van smaak. Ik vind het wel heel leuk om naar andere smaken te kijken. Daarbij is het goed voor mijn OCD als veel mensen dat niet doen want dan leer ik misschien af om het onderwerp altijd in het midden te zeggen.

Bedankt weer allemaal voor de feedback :D

Feedback Week 3
Agossie Leuke foto, mooi die effecten van de zon. Alleen zonde dat het paard zijn oog zo dicht had gekregen.
Annetjuuh Mooi zelf portret, waarschijnlijk was de zon heel fel maar ik vind het een beetje zonde dat je rechteroog in de schaduw van je hand wegvalt.
Arianne Ik vind het heel mooi dat er een verloop in scherpte is in de voerbollen tot het vogeltje die mooi scherp is. Zo trekt je oog echt naar het vogeltje toe.
Athelas  Bijzondere foto, zelf ben ik niet zo'n fan van het bewogen in de foto omdat er een scherp punt mist waardoor ik niet zo goed weet waar ik moet kijken.

Babette Mooie close-up. Voor mijn smaak hadden er net iets minder haren in haar gezicht mogen zitten maar voor de rest zeer geslaagd.
Bellatrix  Ik vind de kleuren en de scherpte in de foto erg mooi, alleen heb ik minder met het onderwerp zelf. Technisch gewoon een goede foto.
BernetteO Beterschap! Voor deze foto geld hetzelfde als vorige week, hij ziet er wel echt super cute uit!
Bo_Y  Beterschap! Verder echt een hele gave close-up. Die details in de druppeltjes is echt extreem gaaf.

caaramel Zelf vind ik de kleuren wel mooi. Qua programma's heb ik heel lang gewoon gebruik gemaakt van de windows foto bewerker voor uitsnijden en basis kleur en licht contrast werk. Moeilijkere dingen deed ik met paint shop pro. Nu gebruik ik lightroom en dat is toch wel echt een heel fijn programma dus wel een aanrader. (wel vrij duur helaas)
Calice nogmaals smelt <3
cathyenbeau Heel cool! Hij had van mij een miniscuul beetje lichter gemogen.
Cynn  Wauw wat heb je de auto mooi scherp gekregen! En dat met die bewogen achtergrond maakt meteen dat je ziet hoe hard die wagen gaat. Ik had alleen de horizon iets rechter getrokken zodat de wagen niet bijna een voorover salto lijkt te maken.
Dandy200 Mooie kleuren, er had van mij iets meer ruimte om de hond heen gemogen.

Eefsel2109 Wat een schatje <3 mooie foto.
Fading Heel gaaf, de scherpte en de kleuren in het water echt fantastisch.
Fem Mooi contrast tussen de natuur en de industrie.
Fris Hele mooie scherpe foto! Kleuren vind ik ook prachtig. Klein puntje wat ik zie is die enorme knoop van het touw bij zijn halster, das net zonde van zo'n mooie foto.

GerdjeHoran  Mooie foto, vooral de belichting van het model vind ik erg mooi. Het valt in de foto voor mij alleen niet op dat het om de schoenen gaat.
Gianti  Mooie foto, ik zou zelf wel een stapje naar rechts hebben gezet zodat het centrum punt van de kamer ook het centrum punt op de foto was geweest.
Gub  Ah deze is echt super schattig. De foto lijkt iets verscherpt maar dat komt misschien door het uploaden?

hamsterfan  Mooi scherp en mooie kleuren in deze foto, zelf vind ik de voorgrond iets te druk wat afleid van je model. Als het net iets minder was geweest had het in mijn ogen meer effect gehad.
Hannemarie  De hoek vind ik juist goed zo, de vrouw had van mij wat lager mogen zitten zodat ze iets minder uitsteekt.
Herfstwind  Smelt, die kom ik binnenkort stelen voor mijn eigen konijntjes verzameling <3.
horses_m  Ahh pluizig shetje. Belichting vind ik erg mooi, er had van mij wel minstens 1 oog zichtbaar mogen zijn. Nu is het wel heel veel haar en niets is zo mooi als de twinkel oogjes van een shetlander.

Iselda Compositie vind ik erg mooi, wel is hij op mijn huidige scherm vrij donker.
jesicaaaa Leuke foto, de kleuren komen mooi naar voren.
JewEmm  Bijzondere foto zo met die mooie scherpe muren en de beweging in de mensen. Geeft veel dynamiek!

Knudd  Mooie foto, het hondje had van mij iets meer kleur in zijn vacht mogen hebben maar ik vermoed dat dat met het licht in de foto heel snel te veel zal worden (stom winter licht)
kirsten4  Ik vind het juist heel goed geslaagd doordat je vooral kat ziet. Scherpte is er wel in de snoorharen en de neus. Als de ogen ook nog volledig scherp waren geweest zou helemaal gaaf zijn geweest.
LoveSenna Als je niet gezegt had dat je met foto shop de achtergrond onscherp had gemaakt was het me niet eens opgevallen! Paard is mooi scherp in ieder geval.
LoveUggs  Ahhh wat een snoezeltje. Volgende keer zou ik een ander kleedje pakken met iets kortere haartjes, deze leiden een beetje af.

magda_90  Die mist op de achtergrond is zeker mooi, zou zonde zijn als je die kwijt raakt. Een HDR had inderdaad wel voor minder grijsheid kunnen zorgen. Heb je al voorzichtig met je witbalans en kleurverzadiging (van individuele kleuren) gespeelt?
MariaMaaike  Mooie foto, het roze in de achtergrond geeft een mooi contrast met de blauwe ogen van de hond. Klein puntje is de halsband, die had van mij afgemogen.
Mariett  Je staat er goed op hoor, misschien is het met opzet gedaan maar ik zou de pluk haar voor je oog weg hebben gehaald.
MarijeR Mooi potret, scherpte vind ik erg mooi.
Marjoow Mooi portret, misschien een beetje zeurderig maar halverwege de hals van het paard steekt een onscherp takje naar boven, die zou ik zelf weghalen.
MarjanB Juist leuk deze pose, zo zijn ze confortable en er spat zoveel plezier van deze foto af!
MichieldeM De compositie en het licht in de foto vind ik erg mooi, wel vind ik hem iets te rood en zou de horizon nog iets rechter gezet kunnen worden.
monbyou Hele mooie actie foto, vooral het scherpe en onscherpe in de foto vind ik erg mooi.
Murosch Lief poesje, ze is een beetje aan de overbelichte kant en hierdoor gaan de linker snorharen een beetje op in de vacht. Verder leuke foto.

Nayomie  Ik vind hem wel leuk, geen wauw foto maar technisch zie ik er weinig mis aan dus wat dat betreft zeker geslaagd.
NESCAFE  Cool zo in zwart wit in combi met de fries, er had van mij nog net iets meer hals van de fries op mogen staan.
Neverland Wauw zo gaaf deze foto.
Niobe Weer zo'n mooie foto!
Nooor_  Succes nog met al je school werk! Wat een knappert, wanneer je meer tijd hebt om hem extra mooi op de foto te zetten mag hij van mij best nog een keer voorbij komen!
Nynkster  Mooie Kleuren, belichting en scherpte in deze foto. Zelf ben ik iets minder fan van de houding van het paard, ik mis een beetje een hals.

Pauley Mooi dat ochtend licht. Wanneer je nog iets meer inzoomed op het paard dan zie je dat vaak heel mooi door de vacht heen vallen!
Quir  Brrr sneeuw geen fan, wel heel mooi voor op de foto! Mooie foto. (alleen het lijntje rechts achter zou er nog af geshopt mogen worden, maakt het helemaal af)
R_emkee Mooi portret, de achtergrond is iets onderbelicht maar zelf vind ik dat juist wel sfeer geven aan de foto.
Revanches Wauw wat een mooie foto, baby ziet er heel schattig uit (en ik hou niet eens van babies dus dat zegt veel)
rosslover Nou dat kan ik me voorstellen als je zo'n gaaf resultaat hebt! Hele stoeren foto.

Sharani  Ik vind het een mooie foto alleen geen typische stad foto. Wanneer je het een stadfoto noemt denk ik aan drukte (door veel mensen, hoge gebouwen en veel kleuren) deze foto is veel gemoedelijker dan dat. Deze sfeer is toch veel mooier als de drukte van de stad XD.
Talithah  Het spijt me deze foto vind ik niet zo bijzonder, de hoek waarin de honden staan spreekt me gewoon niet zo aan.
tesseke Leuke foto, het karretje had van mij ietsje lichter gemogen zodat hij iets meer naar voren komt.

xEliesx Mooie belichting in combinatie met de achtergrond, van mij had het katje nog iets meer naar het midden van de foto gemogen.
xMayo Hele mooie kleuren en scherpte in deze foto! Voor mijn smaak is de voorpluk van het paard alleen te "netjes". Doordat hij zo plat en strak ligt mist het speelse en paardachtige een beetje.

Wauw wat een boel mensen nog steeds, super leuk!

Lilly, Fientje, Shine

†Beauti, Tedje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers