[FOTO] Jaaroverzicht 2016 - Nicole Swaving Fotografie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicole21

Berichten: 1952
Geregistreerd: 29-12-09
Woonplaats: Onnen

[FOTO] Jaaroverzicht 2016 - Nicole Swaving Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-16 12:31

Net als vorig jaar heb ik ook dit jaar weer een jaaroverzicht gemaakt.

Vorig jaar: [FK] [FOTO] Jaaroverzicht 2015 - Nicole Swaving Fotografie

2016 is al bijna weer voorbij! Wat gaat een jaar toch enorm snel, voor je het weet ben je oud haha! Ik weet nog goed dat ik een jaar geleden een jaaroverzicht van 2015 heb gemaakt, hierbij dus een nieuwe! Ik heb dit jaar niet zoveel gefotografeerd als dat ik wou (en ook niet geblogd), maar ik heb het ook erg druk gehad met stagelopen en studeren, tsja die dingen gaan helaas ook gewoon door (en voor). Ondanks dat, heb ik een mooi jaar gehad. Veel verschillende kansen gehad en een nieuwe grote liefde gekocht (m’n vriend staat nog wel op 1 hoor :D ).

Januari
Ik begon dit jaar met een fotoshoot van de stoere hengst Toet. In het Noorden was het toen enorm glad dus veel mensen waren ijs-vrij. Ondanks dat het zo glad was hebben we toch foto’s gemaakt.

Afbeelding

Februari
In februari mocht ik Isabelle op de foto zetten. Ze had mij gevraagd om foto’s van haar te maken voor op haar website etc. Daarnaast had ze ook haar hondje mee, dus die mocht ook nog even op de foto.

Afbeelding

April
Julian! Ja, daar is hij weer. Dit is de derde keer dat ik hem op de foto zet en hier, in april, anderhalf jaar oud. Blijft toch wel mijn vaste (hier nog) baby-modelletje.

Afbeelding

Mei
M’n wens van vorig jaar om een paard tussen de tulpen op de foto te zetten is dit jaar uitgekomen. Een prachtige fries tussen de tulpen, wat waren de bloemen ont-zet-tend mooi!

Afbeelding

Ik heb een winactie gedaan in januari/februari waar meer respons op kwam dan dat ik had verwacht, echt heel leuk! De winnares heeft in mei een fotoshoot gehad.

Afbeelding

Juni
Julian werd op 14 augustus 1 jaar, dus van te voren stond er een leuke cake-smash shoot gepland. Hoe niet-leuk Julian het ook vond, hoe leuk ik het vond om te doen! Zeker iets om mee verder te gaan voor mij.

Afbeelding

Juli
Dit jaar een hele gave ervaring gehad door een hele dag met een bruiloftsfotografe mee te lopen. Hier heb ik heel wat foto’s gemaakt, dus hier een kleine selectie!

Afbeelding

Augustus
Valiant moest er ook weer aan geloven dit jaar. Deze stoere Noord-Zweed blijft leuk!
Afbeelding

Op Texel heb ik in de vakantie ook foto’s mogen maken. Mijn broer en schoonzus gestrikt voor een fotoshoot aan het strand, waar de zon zich helaas op het laatste moment niet meer liet zien. De dag erna heb ik mijn schoonzus nog alleen op de foto gezet, zie hier!

Afbeelding

Omdat ik zo van het strand houd heb ik iemand benaderd met de vraag of ik haar op de foto mocht zetten. Met zo af en toe een mooi zonnetje tijdens deze zonsondergang-shoot, was het wat mij betreft een geslaagde fotoshoot.

Afbeelding

September
In augustus werd ik al benaderd of ik tijdens een cross in oktober wou fotograferen. Helaas kon ik die dag zelf niet, maar de persoon die de cross had georganiseerd wou de dag ervoor de cross springen en vroeg of ik dan wou komen foto’s maken. Zo gezegd, zo gedaan!

Afbeelding

November
Jeej, een nieuwe camera! Na de laatste twee shoots was ik echt toe aan een nieuwe camera, mijn oude camera had wat probleempjes dus ik wou vernieuwen, het is een Nikon D610 gewirdeb. Hij heeft me tot nu toe alleen nog maar verbaasd, wat een verademing! Mijn nieuwe (tweede) grote liefde!

Op een fotomeeting vlakbij heb ik hem dan ook uitgebreid getest. Er was een fotomeeting in sprookjes-style. Ik vond het wel erg lastig om te doen, maar zeker heel leuk! Goed georganiseerd en leuke modellen en dieren bij de modellen.

Afbeelding

In 2017 hoop ik te kunnen beginnen met afstuderen (Fiscaal Recht en Economie) en eventueel aan het werk te gaan. Het zal dus vast en zeker een druk jaar worden maar ik heb er zin in! Ik ga natuurlijk weer lekker verder met fotograferen en hoop er een nóg mooier jaar van te kunnen maken. Misschien tot ziens in 2017 en alvast een fijne jaarwisseling!

Fearn

Berichten: 4764
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 23:20

Hey daar ben ik! :D Ben nog steeds tevreden met jouw foto's en erg grappig, die van Quinty. Mooi overzicht, je ziet er echt een duidelijke stijl in terug, een fijne zachte sfeer.

Succes in 2017 en wellicht doen we nog weer eens samen mee aan/organiseren een meeting! :D (nog steeds dank voor je hulp bij de vorige meeting en leuk dat je er bijna altijd bij bent)

Nicole21

Berichten: 1952
Geregistreerd: 29-12-09
Woonplaats: Onnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 09:36

Ja leuke shoot was dat! :D Viel me inderdaad ook echt mee ondanks het saaie seizoen! Dank je wel! Leuk om te horen! :D

Yes gaan we voor haha! Altijd erg gezellig, en geen probleem natuurlijk!

Marjo

Berichten: 37209
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [FOTO] Jaaroverzicht 2016 - Nicole Swaving Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 10:34

Mooie foto's! Wel zijn hier zo'n beetje alle foto's onscherp...
Ik zie zeker wel een vooruitgang van je eerste foto's tot aan de laatste, ga zo door :)

Nicole21

Berichten: 1952
Geregistreerd: 29-12-09
Woonplaats: Onnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 11:16

Onscherp? :oo Hoe bedoel je?

Dank je! Helemaal met vorig jaar vind ik het erg leuk om te zien inderdaad! :j

Marjo

Berichten: 37209
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [FOTO] Jaaroverzicht 2016 - Nicole Swaving Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:22

Wazig, geen scherptepunt :)

Nicole21

Berichten: 1952
Geregistreerd: 29-12-09
Woonplaats: Onnen

Re: [FOTO] Jaaroverzicht 2016 - Nicole Swaving Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 14:14

Bij geen enkele foto? Vreemd, heb gewoon via Tinypic geüpload ben (/was) ik altijd wel tevreden over.