Hollandsche rading // lage vuursche

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MichieldeM

Re: Hollandsche rading // lage vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:51

Vanaf Hollandse Rading kan je inderdaad naar Lage Vuursche, alleen is dat best ver en een stuk onverhard (en geen OV). Ik ken die omgeving erg goed, wat voor een locatie zoek je precies?

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:07

De natuur begint al op een klein stukje van Hollandsche Rading, alleen Lage Vuursche zef (dorp) ligt best een stukje verder. Het is wel bijna allemaal bos bij HR, weinig open plekken die op loopafstand liggen.

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:18

Gianti schreef:
MichieldeM schreef:
De natuur begint al op een klein stukje van Hollandsche Rading, alleen Lage Vuursche zef (dorp) ligt best een stukje verder. Het is wel bijna allemaal bos bij HR, weinig open plekken die op loopafstand liggen.

Ben je toevallig bekent bij Amersfoort? Hoe is het daar?

Ik fiets elke dag door het bos naar Amersfoort. Dat is nog niet op zijn mooist schat ik zo in. Bovendien liggen de stations van Amersfoort best ver van het bos.

Waar we die rookfoto's gemaakt hebben is het al snel mooi in de herfst, maar dat ligt ook niet mega dicht bij een station

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:23

Ik zal eens nadenken of ik nog wat kan verzinnen....

Ik ben de laatste maanden echt veel te druk (vooral met werk) anders had ik best even taxi willen spelen

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:25

Den Dolder! Eerste station na Amersfoort vanaf Enschede. In een paar honderd meter lopen (nog steeds best een stukje)heb je een grote zandkuil, bos, een wildviaduct maar ook toegang tot vliegbasis soesterberg (dat is nu een park). Nog ietsje verder zit ook nog een hei.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie