[FOTO] Yvonne Veenvliet Fotografie - Jaaroverzicht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yvonne_V
Berichten: 2320
Geregistreerd: 11-11-10

[FOTO] Yvonne Veenvliet Fotografie - Jaaroverzicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 19:42

Hallo iedereen,

Aangezien er al vele topics zijn met een jaar overzicht, vond ik, dat ik dat ook maar weer moest doen.
Dus bij deze mijn jaar fotografie.

Het begon met de eerste hondenmeeting op 13 januari. Een gezellige maar koude boel. Wat was ik achteraf blij dat ik weer in de auto zat met de verwarming hoog.
Afbeelding

Vervolgens had ik mijn allereerste fotoshoot bij iemand op het terrein. Ik had er heel veel zin aan :). Hier heb ik ook voor het eerst een geboorte van een kalfje gezien. Hiervan heb ik wel foto's gemaakt, maar ze zijn niet goed genoeg om te laten zien (haha).
Afbeelding

Afbeelding

Die week erna had ik nog een fotoshoot van de zelfde eigenaar. Nu alleen met een ander paard.
Afbeelding

Paar maand later had ik weer een fotomeeting, ook weer met honden.
Afbeelding

Vervolgens nog weer een fotomeeting met paarden, in aamsveen.
Afbeelding

En nog een meeting, want we krijgen er geen genoeg van! Dit was een meeting dat naar mijn idee niks mee zat. Er toch wat van proberen te maken :)
Afbeelding

En nog een meeting met paarden, deze speciaal voor alle oude paarden
Afbeelding

En toen, mijn allereerste fotomeeting met mensen :) ik had er zin aan, ik wist alleen niet zo goed hoe ik het moest gaan aanpakken. Ik had nog nooit mensen aangestuurd. Gelukkig waren er hele lieve helpende mensen haha.
Afbeelding

En zoveel zin als ik had, was daar alweer mijn volgende meeting. Alweer met honden.
Afbeelding

Zoveel zin als ik had, heb ik mijn vriendin verplicht om mee te gaan de heide op. Ze moest van mij mee want ik wilde oefenen op het fotograferen van mensen. Het was al wel in oktober dus het was een beetje fris haha.
Afbeelding

Afbeelding

Tussendoor had ik nog een photowalk. Dit was voor mij een geheel nieuw begrip. Maar het is ongeveer het zelfde als een fotomeeting. Alleen ga je dan met z'n allen de natuur fotograferen.
Afbeelding

En toen mijn volgende fotomeeting met mensen. Nog niet heel erg lang geleden. Namelijk van november!
Afbeelding

Één van de laatste meetingen dit jaar met paarden voor mij. De weersomstandigheden waren zeer vervelend met een lens die niet lichtsterk is. Heel veel foto's konden zo de prullenbak in.
Afbeelding

Afbeelding

En mijn allerlaatste meeting van dit jaar! (fb-kwaliteit)
Afbeelding

Af en toe een beetje spelen met de camera :). (fb-kwaliteit)
Afbeelding

Afbeelding

En gisteren nog snel de kat geplaagd met mijn nieuwe lens (JAAA deze is lichtsterk). Is binnenshuis dus wat lastiger. (FB-kwaliteit)
Afbeelding

Wil je meer zien? Klik hier

Ik sta open voor feedback en laat gerust even achter wat je van mijn fotografiejaar vond :)
Groetjes,
Yvonne :)


Yvonne_V
Berichten: 2320
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [FOTO] Yvonne Veenvliet Fotografie - Jaaroverzicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-13 09:58

Haha dankjewel, super om te horen dat ik vooruit ben gegaan want uiteindelijk is dat toch de bedoeling.

Jaa bentley is ook een leuk model en verdiendes zeker een plek in mijn overzicht

Yvonne_V
Berichten: 2320
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [FOTO] Yvonne Veenvliet Fotografie - Jaaroverzicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-13 18:30

Dank jullie wel :) - en nu maar hopen dat het volgend jaar nog beter gaat :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers