[FOTO] Portfolio waardig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

[FOTO] Portfolio waardig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-13 17:39

Hoi Hoi!

Ik ben op het moment bezig om mijn portfolio in te vullen en daardoor mijn foto's aan het doorbladeren..
Nu heb ik een eerste beginnetje gemaakt en ben benieuwd of jullie deze foto's portfolio waardig vinden?

Tips e.d. zijn uiteraard ook altijd erg welkom!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wees een beetje lief voor me oké... :o

>> DISCOVERY OF GOLD US <<
    Vivaldi x Zichem x Elegant | Volg ons op youtube: Equifun!
Dreams come true...


_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-13 17:49

Ik snap denk ik wat je bedoeld met mat bij die eerste foto chelle_dora, vind hem zelf persoonlijk ook weinig kleur hebben maar nog meer opkleuren word ie zo nep van. Rot foto wat dat betreft en had toen nog veel te leren qua instellingen..

Maar hoe bedoel je eigenlijk het mat bij die ena laatste foto? Vind die toch wel behoorlijk levendig wat kleuren betreft?

Het randje is een uitprobeerseltje :P , vind het zelf wel 'grappig' een keer wat anders. Echter als iedereen hier gaat zeggen dat het heel irritant is o.i.d. ga ik het veranderen in een simpel zwart randje. ;)

Air uiteraard ben ik met je eens! :) Dit is ook nog maar een heel iniminie beginnetje (heb nog héél veel foto's uit te zoeken), maar vind het lastig.. Zien mensen graag een erg volle portfolio of juist liever niet? Heb er ook over na zitten denken om naast een online portfolio (die toch best selectief is) ook een FB pagina aan te maken, voor leuke updates en uiteraard véél meer foto's. Maar wat is het beste?

Ik dacht er zelf aan om uit 2011 / 2012 (ook niet erg veel foto's gemaakt) maar daar niet al te veel foto's van te pakken, eigenlijk alleen de foto's die eruit springen. Juist van 2013 wat meer foto's, aangezien dat ook recent is en imo beter weer geeft hoe mijn werk er nu uit ziet.

>> DISCOVERY OF GOLD US <<
    Vivaldi x Zichem x Elegant | Volg ons op youtube: Equifun!
Dreams come true...


_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re: [FOTO] Portfolio waardig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-13 17:59

Aaaaaaah op die manier! Ik snap hem!! :)
Goed puntje om inderdaad goed rekening mee te houden en als ik in deze situatie het licht op de hond had willen laten vallen dan was ik een reflectiescherm nodig geweest dus. ;)

Vind het eng om foto's op bokt te plaatsen eerlijk gezegd, terwijl ik wel héél graag tips en opbouwende kritiek ontvang. Zeker omdat ik het nu ook eens wat serieuzer wil aan gaan pakken.. Krijg al vaak vragen of ik foto's bij mensen wil komen maken en gaat hier ook best wat mond op mond reclame rond vandaar. Ookal vind ik mezelf lang niet goed genoeg, puur hobby fotografie.

>> DISCOVERY OF GOLD US <<
    Vivaldi x Zichem x Elegant | Volg ons op youtube: Equifun!
Dreams come true...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers