[FK] So cruel..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JNSW

Berichten: 527
Geregistreerd: 10-12-12

[FK] So cruel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 16:40

Ik als CSI, bones-en-noem-zo-maar-op-fan, kwam op het idee om eens iets te doen wat ik normaal gesproken vrij weinig doe : zelfportretten maken. Niet zo maar zelfportretten, maar met een concept/thema erachter. Bij CSI gaat het de laatste tijd veel over kinderen of volwassenen die worden ontvoerd en mishandeld en dan kan je zeggen van: ''ach, het is maar een serie..'', maar het is wel iets wat ook hier in Nederland voorkomt. Nadat ik de zolder flink heb verduisterd en mijn camera dus op een onmogelijke iso moest zetten kwamen er deze foto's uit. Tja.. de ruis ik weet het, het is niet om aan te zien, zolang het concept maar te begrijpen valt.

''Wondering how it is outside..''
Afbeelding

''Are they ever going to find me..''
Afbeelding

''Is he already home yet?''
Afbeelding

''Oh no .. there he is..''
Afbeelding

''When is it going to stop..''
Afbeelding

.. Benieuwd naar jullie mening.

Cchanny

Berichten: 8843
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:54

Ik vind het ruis juist iets toevoegen.


Deze vind ik erg mooi
http://i39.tinypic.com/2jfgmfq.jpg


Bij die laatste had ik denk ik liever je handen in het haar gezien.
Echt die frustratie/angst.
Ik vind het nu meer een foto van ik geef het op.

Goof

Berichten: 28782
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: [FK] So cruel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:57

Ik vind het idee wel gaaf, maar ik kan zelf niet zoveel met de uitwerking.
Het komt mij nog veel te huiselijk en gezellig over met die butlertray met dingetjes erop en de emotie van het model kan ik er ook niet uit opmaken.
Foto 3 vind ik het meest geslaagd.
De ruis vind ik niet heel erg storen.

JNSW

Berichten: 527
Geregistreerd: 10-12-12

Re: [FK] So cruel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 17:03

@ Cchanny : Zo zou je het inderdaad ook kunnen bekijken! Vond alleen op de derde foto dat de ruis iets minder had gemogen.

Bedankt!

Goede tip! Mijn expressies zijn niet erg top haha (reden waarom ik 9 van de 10 keer achter de camera sta en niet ervoor), daarvoor ben ik alleen maar blij met de tip!


@ Goof : Hm daar heb je wel een heel goed punt ja.. :'). Was wel verstandig geweest om die even weg te halen. Tja de emotie.. ik heb een expressie van 0 en aangezien ik zelf natuurlijk vrijwel nooit zelfportretten maak is dat nogal een puntje. Ik wil binnenkort hetzelfde concept uitwerken, maar dan met een model en op een geschiktere locatie. Dit was meer een uitprobeersel!

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: [FK] So cruel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:04

Ik denk dat een andere kledingkeuze al veel had gescheeld, dit ziet er veel te verzorgd uit. Wel een tof idee!

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [FK] So cruel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:35

Klopt inderdaad, qua compositie doe je het goed. Maar qua kleding en omgeving komt het gevoel niet lekker over. Wellicht een herkansing voor deze serie aangezien hij wel erg mooi is? :o

JNSW

Berichten: 527
Geregistreerd: 10-12-12

Re: [FK] So cruel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 23:47

@Dani : Ja daar heb je een heel goed punt!

@Magda, nou dat vind ik een heel goed idee haha! Ga binnenkort maar eens even de gezellige stoel & tafel even ga verplaatsen zodat alleen het gordijn zichtbaar is en me kleding stijl aanpassen! :+ Bedankt!


Nou binnenkort dan maar even een herhaling uitvoeren aan de hand van jullie tips! Thanks allemaal
:j