[FOTO] Impressie Fotografie

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LisaDijk

Berichten: 3684
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 08:38

Paarden:

Foto 1
Mooie foto, paard staat er stoer op en de kleuren zijn ook erg mooi, al mis ik wat contrast.
Wat ik jammer vind aan de foto, is dat je zo weinig hals ziet en dat het paard met zijn voorhand een stuk hoger lijkt te staan dan met zijn achterhand.

Foto 2
Paard kauwt? verder staat hij er heel netjes op, maar hij kauwt..? voor mij een reden om hem niet te gebruiken. :j

Foto 3
Zag deze foto al eens voorbij komen en ik vind de knotjes zo ontzettend leuk! het lijkt net alsof ze "zweven" alleen wat heb je met de mond gedaan? je hebt duidelijk iets weggewerkt heel zonde :o verder echt prachtig paard en hele mooie foto :j

Foto 4
Paard kijkt mooi, had alleen net iets alerter gekund. Manen zijn iets overbelicht op sommige plekken. Horizon scheef, en ik zie rechtsboven wat photoshop, een lijn die er niet hoort en ik zie dingen dubbel :P

Honden:

Foto 1
Leuke foto, mooie kleuren. vind het dan alleen net jammer dat de voorpoten wat verder uit elkaar staan maar verder top :j

Foto 2
Stoere actie foto, mooi moment, super! +:)+

Foto 3
Vind het moment net niet helemaal fijn, verder mooie nette foto.

Foto 4
Wat een leukerd! mooie foto weer, jammer van het overbelichte zand rechts. En ook de halsband stoort me een beetje, met name doordat hij wat aan de grote kans is en dus op een ver gaatje moet en het resterende van de riem daardoor zo "uitsteekt"

Algemeen
Ik vind echt dat je hele nette foto's maakt! al zie ik bij alle foto's hier een rare scherpte, ik weet niet of je deze bijv. van Facebook hebt geplukt of op welke manier je ze verscherpt, maar ik vind het niet fijn kijken. ze lijken té verscherpt en daardoor weer bijna onscherp. Daarnaast zie ik op je website dat je al fotoshoots doet van €20,-... echt je foto's zijn zóveel meer waard! met je pakket van €75,- zit je veel beter! daaronder vind ik persoonlijk echt te laag voor wat jij te bieden hebt! :)

Ook jij maakt straks de mooiste paardenfoto's!
Kijk snel op: www.horsephotoexperience.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers