Panasonic Lumix DMC-FZ35 / DMC-FZ38

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BowieBonanza

Berichten: 612
Geregistreerd: 17-05-09

Panasonic Lumix DMC-FZ35 / DMC-FZ38

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 18:18

Halloo,,

Ik weet niet of het hier goed staat maar: Is dit een goede camera en waar kun je hem het goedkoopst krijgen? Ik had gezien dat hij de beste digitale camera van 2010 is.

Groetjes

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:47

Ik heb geen directe ervaing met de nieuwste veries, maar heb wel een eerdere variant van de FZ38. Deze camera kreeg ik nu volgens mij al 3 jaar geleden als allereerste eigen camera en heb er enorm veel van geleerd, het is een prima camera met mooie beeldkwaliteit, mede door de prima lens. De verschillende standen zijn handig als je begint, hij is enorm makkelijk te bedienen (zowel automatisch al manueel) en de Leica zoomlens is echt een uitkomst. Ik vind deze camera de beste optie voor iemand die wel een goede camera, maar niet per se een spiegel wilt :j Ook het kunnen filmen vind ik zelf een mooie bijkomstigheid, zeker gezien de kwaliteit alleen maar beter is geworden met de FZ38 :)

Ik neem aan dat hij in vrijwel alle camerazaken te koop ;)

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Panasonic Lumix DMC-FZ35 / DMC-FZ38

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:49


BowieBonanza

Berichten: 612
Geregistreerd: 17-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 19:49

Killyenn schreef:
Ik heb geen directe ervaing met de nieuwste veries, maar heb wel een eerdere variant van de FZ38. Deze camera kreeg ik nu volgens mij al 3 jaar geleden als allereerste eigen camera en heb er enorm veel van geleerd, het is een prima camera met mooie beeldkwaliteit, mede door de prima lens. De verschillende standen zijn handig als je begint, hij is enorm makkelijk te bedienen (zowel automatisch al manueel) en de Leica zoomlens is echt een uitkomst. Ik vind deze camera de beste optie voor iemand die wel een goede camera, maar niet per se een spiegel wilt :j Ook het kunnen filmen vind ik zelf een mooie bijkomstigheid, zeker gezien de kwaliteit alleen maar beter is geworden met de FZ38 :)

Ik neem aan dat hij in vrijwel alle camerazaken te koop ;)


Oke, ik zit namelijk er ook aan te denken om in termijnen te gaan betalen omdat ik niet zoveel geld heb.

_Denise_

Berichten: 5610
Geregistreerd: 05-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:19

BowieBonanza schreef:
Is dit een goede camera


Citaat:
Ik had gezien dat hij de beste digitale camera van 2010 is.



Lijkt me niet dat dit model zomaar de beste camera van 2010 wordt, dus natuurlijk is hij goed. ;)
Ik kan zelf Kelkoo momenteel niet bereiken, maar Kelkoo is een handige website met prijsvergelijkingen.

vonnie

Berichten: 435
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: ergens in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 23:36

Ben vorige week nog op pad geweest voor deze camera.
Hij is bijna nergens meer te krijgen (2 fillialen van dixons hadden hem nog)
maar hij gaat er uit want er komt een opvolger aan.
Had het op internet ook gelezen dat het een hele goede camera was/is.

Fnanne

Berichten: 14268
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:36