website, welke kleuren passen bij dit onderwerp?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

website, welke kleuren passen bij dit onderwerp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 09:52

voor school moeten we een website maken over een bedrijf waar je bekent mee bent (bijv, sportclub, muziekschool, het bedrijf van je pa enz.) en ik heb dus gekozen voor de tinkerfarm, nu weet ik alleen niet welke kleuren echt leuk zijn en er ook bij passen.

ik vind zwart (zoals op de site van flutterby) heel mooi, maar niet echt bij mijn gekozen onderwerp passen, de echte site (www.tinkerfarm.nl) is donerkblauw, maar dat vind ik ook niet echt mooi.

dus ik vroeg me dus af: welke kleuren vinden jullie (persoonlijk) nou mooi, en welke kleur(tinten) passen nou goed bij elkaar. verdere tips zijn natuurlijk ook welkom.

vind dit trouwens wel een supergave opdracht (eindelijk iets leuks op school) liep al een poosje met het idee rond een website te maken, maar ja, waarvan??? ik ga de site trouwens met geocities maken. (html builder)

maar goed, ik hoop dus dat jullie wat tips hebben want het is de eerste keer dat ik dit doe (behalve op kennisnet, maar daar heb je haast geen mogelijkheden)

X shannon

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 16:08

niemand?
dan ga ik m'n eigen creatieve geest maar even laten werken.
en @ draakje (aangezien ik niet kan pb'en, misschien dat je dit topic wel leest) het ontwerp is nu helemaal klaar, is ook al getekent, maar het inkleuren ga ik volgend jaar zomer doen (aangezien het nu weer herfst word en straks alles er weer af spoelt plus dat het nu erg druk op school is) heb trouwens z'n hoofd ook op de muur gezet (best wel mooie eigenlijk. als het af is krijg je zeker foto's te zien.

zijn er ook websites over webdesign?
X shannon

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:14

eeehm niet echt, maar ik wil je wel helpen als dat nodig is Lachen Ik bouw veel websites, ook met layout dus je roept maar Lachen